Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei katso Possea, putousta, Triplaa jne..

Vierailija
01.11.2015 |

Ei naurata eikä viihdytä, joskus olen yrittänyt katsoa mutta kun ei toimi millään tasolla. Ala-arvoista lahjattomien ihmisten tekemää roskaa, katsojien aliarvioimista että tälläinen skeida muka riittää.

En ymmärrä kuka noita katsoo ja miksi, itse tulen lähinnä ärtyneeksi kun katson noin huonosti toteutettua ja tehtyä ohjelmaa eikä ne toimi aivot narikkaan viihteenä edes. Onneksi nykyaikana ei tarvitse tyytyä tässä maassa tehtyyn viihteeseen ja voi katsoa jotain muuta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Onneksi on Netflix ja HBO, jos roskaviihde ei kiinnosta.

Vierailija
22/22 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi katsonut suomalaista ns. viihdeohjelmaa, kun Mutapainin ystävät tuli. Sen jälkeen alkoi Peteliuksen alamäki apuuva-huutoineen ja minä todellakin kyllästyin. Yksikään senjälkeinen viihdeohjelma ei etukäteistietojen (ja ystävien kertomien juttujen) perusteella ole minua kiinnostanut. Tykkään eniten englantilaistyyppisistä hupijutuista, jossa kuiva huumori yhdistyy loistavaan tilannekomiikkaan ja sanaleikkeihin, AbFab etunenässä, tosin siitäkin lähinnä ensimmäiset neljä kautta. Vanhat suomalaiset huumoriohjelmat naurattavat minua vieläkin, mutta 90-luvun alun jälkeen tehdyt eivät. Mistä sitten johtunee, en tiedä. Minä olen aikuistunut, viihteen tekijät eivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi