Millainen n. 1,5-vuotias lapsesi on?

Vierailija

Pitääkö jatkuvasti vahtia äärestä? Pystytkö tekemään jotain kotihommia lapsen katsomisen ohella ilman, että lapsi kiipeää jonnekin, tekee jotain mistä pitää ottaa pois tai tulee pyytämään syliin?

Kommentit (6)

Vierailija

On paljon sylissä ja haluaa tehdä asioita niin että olen vieressä. Siivous on vähän jäänyt kun ei saa mitään tehtyä, lapsi auttaa niin kovasti mielellään että menee vähän sotkun puolelle :D
Mutta ei haittaa, siivota ehtii koko elämän mutta lapsi on pieni vain hetken.

Vierailija

Meillä on 20kk ikäinen lapsi. Teen keittiössä juttuja samalla kun lapsi on syöttötuolissa ja syö. Syö mielellään itse. Toisinaan laitan vielä Pingun tai Kaapon pyörimään kun istuu syöttötuolissa, jotta saan vaikka ruoan valmistettua. En kyllä mitään erikoisia ja aikaa vieviä ruokia viitsi laittaa. Lapsi vaatii jatkuvaa vahtimista ja kaipaa selvästi seuraa. Hyvin vähän leikkii vielä ihan itsekseen. 

Vierailija

Leikkii paljon itekseen tai veljensä kanssa. Läheisyyttä tankkaa yleensä iltaisin (haluaa olla paljon sylissä). Meillä saa sotkea ja kiipeillä, ei ole mitään vaarallista esillä. Pidän kuitenkin koko ajan näköyhteyden. Tyttö on "kiltti" ja uskoo kerrasta jos jotakin ei saa tehdä. Joskus menee veljen hullutuksiin mukaan. Paljon helpompaa kun on seuraa isoveljestä, esikoinen kun oli aina mun esiliinana kunnes kasvoi isoksi :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat