Maria Veitolalla aivan väärä asenne Anua kohtaan

Vierailija

Anuhan on symppis. Esim. heitto lipusta kauneusleikkaukseen oli mustaa huumoria. Onhan hän itsekin käynyt kauneusleikkauksissa. Marian heikko itsetunto ei vaan kestä minkäänlaista ulkonäköönsä keskittyvää kritiikkiä. Hänen pitäisi oppia nauramaan itselleen ja ottamaan rennommin. Minä tulisin juttuun Anun kanssa, hänellä on hersyvä nauru, hän on hulvaton. Kaikkea muuta kuin ikävystyttävä ihminen. Pidän suorapuheisuudesta ja on ihan mahtavaa että Anu uskaltaa olla oma itsensä. Hän ei esitä mitään. Minusta hänellä on juuri oikea elämänasenne. Hänessä on myös koomikon vikaa. Harvinainen naiseksi. Meissä on Anun kanssa paljon samaa, siksi varmasti häntä ymmärränkin. Enkä minäkään ole paha ihminen.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Näinhän se on. Mutta täytyy muistaa että nuo tv-jutut ovat pitkälti käsikirjoitettua kamaa, tuo ohjelma tuskin on suuri poikkeus.

Vierailija

Suorapuheisuus on eri asia kuin suoranainen törkeys. Sinun mielestäsi on siis hauskaa heittää loukkaavaa läppää tuntemattomillekkin? Kertoo aika paljon sinusta. Kyllä ivallisessa vitsailussa täytyy osata lukea loukkaako se vitsin kohdetta.

Vierailija

Tuo on sinun mielipiteesi. Minä olen eri mieltä. Minun mielestäni in ikävää puhua toisesta ihmisestä rumasti, on se puhuja sitten kuka tahansa. Jos tulee puhuttua sellaista, mitä toinen loukkaantuu, anteeksipyyntö ja tapojen parantaminen olisi paikallaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Mutta täytyy muistaa että nuo tv-jutut ovat pitkälti käsikirjoitettua kamaa, tuo ohjelma tuskin on suuri poikkeus.

Tästä pitikin sanoa vielä. Kohuahan avausjaksolla haluttiin herättää. Anulla on mediassa juuri tuo "pahan naisen leima" joten ihmisten mielikuvaa tästä halutaan tässäkin vahvistaa ruokkimalla niitä joiden heikko itsetunto ottaa kolhuja kaikesta kritiikistä joka kohdistuu siihen ryhmään johon itse kuuluvat.
Aloitim tämän keskustelun juuri siiitä syystä että niin moni on suivaantunut Anun tavasta olla vuorovaikutuksessa. Jos siitä itseensä ottaa niin kertoo pelkästään heikosta itsetunnosta.

Vierailija

Kilpailu katsojista on kova ja katsojalukuja koitetaan nostaa jos vaikka minkälaisilla "kohuilla". Nykyään kanavat puffaavat ohjelmiaan hullun lailla joka raossa, mutta sekään ei tunnu riittävän. Joten sitten keksitään näitä oheisjuttuja.

Vierailija

Anu voi olla "erilainen ja piristävä poikkeus", mutta kovin tyylittömästi hän sen tekee. Nuorekas on ja erittäin hyvin säilynyt ikäisekseen, mutta esim. kymmenien vuosien saarna ja räkyttäminen suomalaisten naisten pukeutumisesta alkaa jo riittää. Ja mitä kaikkea muuta onkaan laukonut. Ja en ole 157- kiloinen dinosaurus, enkä kateellinenkaan.

Veitola samanmoinen ylimielinen pilkkakirves, joka kohtasi voittajansa :D Ihan hyvä vaan, että Saagimi asustaa Tallinnassa ja käväisee vain pikaisesti täällä MEILLÄ.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Anu voi olla "erilainen ja piristävä poikkeus", mutta kovin tyylittömästi hän sen tekee. Nuorekas on ja erittäin hyvin säilynyt ikäisekseen, mutta esim. kymmenien vuosien saarna ja räkyttäminen suomalaisten naisten pukeutumisesta alkaa jo riittää. Ja mitä kaikkea muuta onkaan laukonut. Ja en ole 157- kiloinen dinosaurus, enkä kateellinenkaan.

Veitola samanmoinen ylimielinen pilkkakirves, joka kohtasi voittajansa :D Ihan hyvä vaan, että Saagimi asustaa Tallinnassa ja käväisee vain pikaisesti täällä MEILLÄ.

Et vaan ymmärrä että tuo on Anun läppää. Hän ei ota elämää liian vakavasti ja siitä jokaisen tosikon pitäisi ottaa oppia. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan ymmärrä että tuo on Anun läppää. Hän ei ota elämää liian vakavasti ja siitä jokaisen tosikon pitäisi ottaa oppia. Ap

Kiitos paljon, että kerrot etten ymmärrä :D Meillä näyttäis olevan ihan erilainen käsitys moukkamaisesta ja fiksusta läpästä.

Olen itse aika hulvaton tyyppi, sekä tunnettu jopa joskus ihan "sairaasta" huumorista, enkä todellakaan ota elämää liian vakavasti, mutta mielestäni tyylikäs ja elegantti lady ei käyttäydy noin. Risto-Mattikin on usein sanonut, että kyllä hivenen hävettää tuon Saagimin touhut. Outo keino pysyä julkisuudessa, kun fiksun ja taiteellisen miehensä rinnalla voisi tehdä sen huomattavasti arvokkaammalla tavalla. Mutta kukin tyylillään :D

Vierailija

Vähän tuntuu siltä että joko Saagimilla lähipiireineen on kova tarve selittää rouvan outoa huumorintajua parhain päin, tai samanlaisilla rouva suorasuilla on tarve selittää, että oikeesti me ollaan hyviä tyyppejä.

Huono käytös on vielä isompi moka kuin kehno huumorintaju. On moukkamaista loukata toisia vain siksi että "mä nyt vaan pidän suoraa puhetta arvossa ja hei se on sitä paitsi läppää".

Voi vain kuvitella, mitä Anu Saagim kaikella tarmollaan olisi saanut elämässään aikaiseksi, jos osaisi käyttäytyä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

maria on itsekkin ilkeilyt ja vittuilut omassa ohjelmassa

No niinpä. En kehtais valittaa jostain loukkauksista. Maria ite on ihan kamala.

Vierailija

Minusta se että ihminen on suorapuheinen ei oikeuta olemaan epäkohtelias. Minua pidetään ihmisenä joka puhuu asioista suoraan. Mutta arvostetaan myös ihmisenä joka sanoo jos on jostain asiasta eri mieltä, ei henkilöiden ominaisuuksista. Minusta se ei vaan kuulu minulle tai ei ole minun ongelmani miltä ihmiset näyttävät tai millaisia persoonia he ovat.

Sitä että täräyttää päin naamaa henkilökohtaisuuksia on moukkamaisuutta ei huumoria tai suorapuheisuutta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

maria on itsekkin ilkeilyt ja vittuilut omassa ohjelmassa

Joo, ja korppikotkamaiseen seiskatyyliin vielä kaikkein heikoimmassa asemassa oleville päihdeongelmaisille julkkiksille. Piilovittuilu ei ole sen kivempaa, kun kohde tajuaa vittuilun kuitenkin ainakin jälkeenpäin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat