Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dyykkarilinnut parvekkeella

Vierailija

Ensin se oli harakka, joka tsekkasi mitä löytyy mun parvekkeelta. Kävi kaikki paikat läpi mitä saisi irti ja vietyä.

Nyt on säännöllinen vieras tiainen, joka herätti mut aamulla nokkimalla tuuletusikkunassa olevaa hyönteisverkkoa, josko sen saisi irti.

Linnut tykkää hengata mun parvekkeella :) Niitä kiinnostaa pöytä, tuolit, kukkatelineet, ritilät, rottinkisermi.

Kommentit (10)

Vierailija

Meillä linnut pomppii parvekkeella jos kissat ikkunassa :D huvittava näky.
Joa kissat on parvekkeella niin pomppivat kaiteen ulkopuolella

Vierailija

Meillä on ikkunanpielen ja seinälaudoituksen rakoseen tehty ihan talvipesä, jossa riekutaan auringonnoususta alkaen. Olen konta kertaa tilkinnyt sen rakosen, aina repivät täytteet pois. Nyt laitoin palan verkkoa ja siinä se hemmetin lintu nyt hakkaa seinää ja verkkoa päästäkseen kotiinsa.

Vierailija

Joo siis ihan sama juttu täällä mietin monena aamuna et mikä tää rapistus on mihin mä herään noin kello viideltä.. Ja tuuletusaukossa oli taas tiainen nokkimassa, joka aamu samaan aikaan. :DD

Vierailija

Mulla ne käy pihistämässä villoja ovenpielestä partsilta ja nokkivat multapussia. Pitäisikö laittaa imurun sisältö tarjolle?

Vierailija

Nämä on parhaita nämä lintujutut!

Näin muuten meidän parvekkeella juuri korskean variksen tsekkailemassa olisiko ympäristössä mitään kiinnostavaa, siis varis oli ainakin hyvinsyönyt, jumalattoman iso! --- about  ison kissan kokoinen! Siis mietin että millä tuo tankero pysyy ilmassa, mutta pyrähtipä lentoon vaivattomasti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Talitintti täälläkin pyörii parvekkeella ja yksi kävi sisälläkin. Eikö noi muuta etelään?

Talitiaset, sinitiaset, punatulkut ei muuta, vaan talvehtivat täällä. Moni muukin lintu talvehtii täällä, mutta laitoin nyt nuo esimerkiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Talitintti täälläkin pyörii parvekkeella ja yksi kävi sisälläkin. Eikö noi muuta etelään?

En ole lintuharrastaja, mutta en ole millään välttynyt näkemästä talitinttiä talvella. Etkö sinä ole muka nähnyt, vai miksi kysyt muuttamisesta? Toki moni ei tunnista lintuja, mutta tunnistathan sinä kun parvekkeella olet sen tunnistanut. Seuraile ensi talvena, niin se voi siellä pyörähää. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat