Käytätkö vakuumia kalansuolaukseen?

Vierailija

Täällä on käytetty vuosikausia, ja parempaa graavikalaa (kuten graavilohta) ei muilla menetelmillä yksinkertaisesti saa! Kala säilyttää värinsä, ei ilmoitu, pysyy mehukkaana - ja maku: se on taivaallinen!

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä on käytetty vuosikausia, ja parempaa graavikalaa (kuten graavilohta) ei muilla menetelmillä yksinkertaisesti saa! Kala säilyttää värinsä, ei ilmoitu, pysyy mehukkaana - ja maku: se on taivaallinen!

Tuon voin kyllä allekirjoittaa: maku ja väri säilyvät loistavasti, kalaa varsinkaan isompaa ei tarvitse painottaa, aukaisun jälkeen kala säilyy pitempään, ja kun suolakalapalat vakuumoi säilytystä varten, niin avot, kyllä kelpaa nappaista laatufisua leivän päälle! Suosittelen varauksetta!

Vierailija

En. Sillä menetelmällä graavaan kalani miten olen tottunut ja oppnut tekemään jo ajat sitten eli noin 30v. Hyvin pärjää leivinpaperi+folio+minigrip

Ja en tiedä muuten mikä vakuumissa tapahtuu, mutta mieheni saa vakuumista kalasta allergisen reaktion ja ei ole mikään pieni oire.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En. Sillä menetelmällä graavaan kalani miten olen tottunut ja oppnut tekemään jo ajat sitten eli noin 30v. Hyvin pärjää leivinpaperi+folio+minigrip

Ja en tiedä muuten mikä vakuumissa tapahtuu, mutta mieheni saa vakuumista kalasta allergisen reaktion ja ei ole mikään pieni oire.

Kun itse vakuumoi, niin tietää, milloin on sen tehnyt ja kauanko siinä säilyttänyt, on aivan eri asia nämä kauppojen vakuumit, kun ei ole harmainta hajuakaan, kuinka kauan ja millaisissa olosuhteissa tavara on vakuumissa seissyt.

Jos pussista vedät vaan ilman pois vs. et vedä, niin olen takuuvarma, ettet kummastakaan saa minkäänlaista allergista reaktiota, tai sitten syy on jossain muualla, ja saat allergisen reaktion anyway!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös se listeriabakteeri lisäänny juuri vakuumissa? Ainakaan en enää valmista kalaa siinä säilyttelisi.

Graavikalan voi laittaa surutta vakuumissa pakkaseen, hyvin säilyy!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat