Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies ihastua niin syvästi ettei halua ketään muuta naista kuin ihastuksensa?

Vierailija

Vai onko utopistinen ajatus?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen perusteella päättelen ap:n olevan sairaalloisen mustasukkainen. Ehkä jopa luonnehäiriöinen.

En ole sairaalloisen mustasukkainen. Eikä se tee minua myöskään luonnehäiriöiseksi jos haluan toisen ajattelevan tietyistä asioista samalla tavalla kuin itse ajattelen. Eli tässä tapauksessa niin että jos minä näen vain hänet, hänen tulee nähdä vain minut tai olen mieluummin yksin. Ap

Resiprookkinen
Seuraa 
Liittynyt24.10.2015

Kyllä voi. Ihastuin ja rakastuin yhteen naiseen yli 25v sitten ja edelleen naimisissa hänen kanssaan (ensimmäinen ja toivon mukaan ainoa naiseni, myös seksissä). Houkutuksia ja perstyrkkysiä on tietenkin ollut matkan varrella, mutta järki on aina voittanut väliaikaiset tunnehäiriöt.

Niin paljon on eläin ihmistä viisaampi, että se ei ota enempää kuin tarvitsee. Ihminen ei edes tiedä, mitä tarvitsee.

Vierailija

Mun mies sanoi ihastuneensa muhun tuolla lailla kun tavattiin. Ei kuulemma pystynyt ajattelemaankaan muuta kuin minua. Tunne ei ollut alussa molemminpuolinen, mutta mies oli sinnikäs ja nyt ollaan oltu onnellisesti yhdessä kohta 20 vuotta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi mutta aina ei saa sitä mitä haluaa. Naisista en tiiä :)

Eli et kunnioita ja arvosta itseäsi etkä naistasi...

Henkisesti normaali ihminen ei tyydy varavaihtoehtoon kun ei 1. saa.

Naiset onneksi useammin tietävät, että yksin on parempi olla kuin sellaisen "ihan kivan" miehen kanssa.

Vierailija

Olen tavannut korkeintaan viisi naista, jotka ovat sellaisia, että jos heidän kaltaisen saisi omakseen, niin ei varmaan tulisi edes vilkuiltua muita. Joten on se mahdollista mutta ei varmaan kovin yleistä.

Onhan se käyny mielessä

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset onneksi useammin tietävät, että yksin on parempi olla kuin sellaisen "ihan kivan" miehen kanssa.

Eli mun pitäis jättää vaimo ja lapset :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Eli mun pitäis jättää vaimo ja lapset :D

Avioliitto ja jälkikasvun hankkiminen ei tee sinua henkisesti tasapainoiseksi, kypsyneeksi ja itseään & läheisiään arvostavaksi aikuiseksi millään tasolla, vaikka hymiöllä varustettu ja statustasi revittelevä kommenttisi niin antaa vihjata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä maa olisi täynnä sinkkuja, jos kaikki jättäisivät hommat sikseen, jos 1. kanssa ei onnistu.

m41

Vierailija

Voi. Oma mieheni ihastui minuun monta vuotta ennen kuin päädyimme yhteen. Ei halunnut ketään muuta. Nyt olemme olleet naimisissa 10 vuotta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihauhuhha, jep. Tuon takia kukaan nainen ei ole koskaan tuominnut kaikkia miehiä sioiksi. Lisäksi olen luullut, että naiset ovat enemmän sen läheisyyden kaipuun perässä, jotka haluavat vain sitä huomiota, nukkua toisen vieressä ja tuntea edes jonkun ihon vasten omaa, vaikka tietävätkin että kyseessä ei ole herra oikea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Tämä maa olisi täynnä sinkkuja, jos kaikki jättäisivät hommat sikseen, jos 1. kanssa ei onnistu.

m41

No, suurin osa ihmisistä on tavalla tai toisella vammautunut tunnetasolla. Pääasiassa naiset kuitenkin käsittävät miehiä useammin, että on emotionaalista huorausta olla jonkun varavaihtoehdon kanssa - sen sijaan yksin oleminen on autenttista ja vapauttavaa.

Miehet taas tuntuvat huoraavan sydämensä kyllyydestä saadakseen sen vakipillun siitä 4. vaihtoehtonaisestaan, kun 1-3 ei saanut. Yök.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat