Voiko mies ihastua niin syvästi ettei halua ketään muuta naista kuin ihastuksensa?
Kommentit (23)
Kyllä, ja jos ei sitä saa niin ei koskaan ole kenenkään muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen perusteella päättelen ap:n olevan sairaalloisen mustasukkainen. Ehkä jopa luonnehäiriöinen.
En ole sairaalloisen mustasukkainen. Eikä se tee minua myöskään luonnehäiriöiseksi jos haluan toisen ajattelevan tietyistä asioista samalla tavalla kuin itse ajattelen. Eli tässä tapauksessa niin että jos minä näen vain hänet, hänen tulee nähdä vain minut tai olen mieluummin yksin. Ap
Kyllä voi. Ihastuin ja rakastuin yhteen naiseen yli 25v sitten ja edelleen naimisissa hänen kanssaan (ensimmäinen ja toivon mukaan ainoa naiseni, myös seksissä). Houkutuksia ja perstyrkkysiä on tietenkin ollut matkan varrella, mutta järki on aina voittanut väliaikaiset tunnehäiriöt.
Mun mies sanoi ihastuneensa muhun tuolla lailla kun tavattiin. Ei kuulemma pystynyt ajattelemaankaan muuta kuin minua. Tunne ei ollut alussa molemminpuolinen, mutta mies oli sinnikäs ja nyt ollaan oltu onnellisesti yhdessä kohta 20 vuotta.
Voi mutta aina ei saa sitä mitä haluaa. Naisista en tiiä :)
Vierailija kirjoitti:
Eli et kunnioita ja arvosta itseäsi etkä naistasi...
Henkisesti normaali ihminen ei tyydy varavaihtoehtoon kun ei 1. saa.
Naiset onneksi useammin tietävät, että yksin on parempi olla kuin sellaisen "ihan kivan" miehen kanssa.
Olen tavannut korkeintaan viisi naista, jotka ovat sellaisia, että jos heidän kaltaisen saisi omakseen, niin ei varmaan tulisi edes vilkuiltua muita. Joten on se mahdollista mutta ei varmaan kovin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset onneksi useammin tietävät, että yksin on parempi olla kuin sellaisen "ihan kivan" miehen kanssa.
Eli mun pitäis jättää vaimo ja lapset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mun pitäis jättää vaimo ja lapset :D
Avioliitto ja jälkikasvun hankkiminen ei tee sinua henkisesti tasapainoiseksi, kypsyneeksi ja itseään & läheisiään arvostavaksi aikuiseksi millään tasolla, vaikka hymiöllä varustettu ja statustasi revittelevä kommenttisi niin antaa vihjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä maa olisi täynnä sinkkuja, jos kaikki jättäisivät hommat sikseen, jos 1. kanssa ei onnistu.
m41
Voi. Oma mieheni ihastui minuun monta vuotta ennen kuin päädyimme yhteen. Ei halunnut ketään muuta. Nyt olemme olleet naimisissa 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihauhuhha, jep. Tuon takia kukaan nainen ei ole koskaan tuominnut kaikkia miehiä sioiksi. Lisäksi olen luullut, että naiset ovat enemmän sen läheisyyden kaipuun perässä, jotka haluavat vain sitä huomiota, nukkua toisen vieressä ja tuntea edes jonkun ihon vasten omaa, vaikka tietävätkin että kyseessä ei ole herra oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä maa olisi täynnä sinkkuja, jos kaikki jättäisivät hommat sikseen, jos 1. kanssa ei onnistu.
m41
No, suurin osa ihmisistä on tavalla tai toisella vammautunut tunnetasolla. Pääasiassa naiset kuitenkin käsittävät miehiä useammin, että on emotionaalista huorausta olla jonkun varavaihtoehdon kanssa - sen sijaan yksin oleminen on autenttista ja vapauttavaa.
Miehet taas tuntuvat huoraavan sydämensä kyllyydestä saadakseen sen vakipillun siitä 4. vaihtoehtonaisestaan, kun 1-3 ei saanut. Yök.
No kaipa se on luonteesta kiinni. Minä en ole elämäni aikana ihastunut varmaan edes viittä kertaa. Rakastunut olen kahdesti, ensimmäisen miehen kanssa olin n. 8 vuotta, nykyisen aviomieheni kanssa on 15 vuotta mennyt, ja meinataan olla loppuun asti yhdessä. En ole harrastanut seksiä kuin näiden kahden miehen kanssa. Minä en voisi ihastua toiseen kun olen rakastunut mieheeni, jos rakkaus loppuisi ottaisin avioeron, ja sitten jonkun ajan kuluttua ehkä ihastuisin johonkin toiseen, tai sitten olisin yksin lopun ikääni.
Ihmiset jotka ihastuilevat jatkuvasti ovat varmasti hyvin pinnallisia ja häilyväisiä ihmisiä, tuskin tietävät rakkaudesta mitään.
No jos tarkoitat että onko mahdollista että mies ei koskaan haluaisi enää harrastaa seksiä kenenkään muun kuin sen rakkautensa kanssa niin vastaus on ei. Se on mahdollista ettei halua enää seurustella/mennä naimisiin jne kenenkään muun kanssa mutta ihan varmasti kaikki miehet elämänsä rakkauden tavattuaankin fantasioi joskus seksistä jonkun toisen kanssa. Jos tämä on sinulle ongelma niin sitten ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla yksin, mutta onko se tosiaan sen arvoista että toisen osapuolen hetkellisten ajatusten takia on loppuiän itsekseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen perusteella päättelen ap:n olevan sairaalloisen mustasukkainen. Ehkä jopa luonnehäiriöinen.
En ole sairaalloisen mustasukkainen. Eikä se tee minua myöskään luonnehäiriöiseksi jos haluan toisen ajattelevan tietyistä asioista samalla tavalla kuin itse ajattelen. Eli tässä tapauksessa niin että jos minä näen vain hänet, hänen tulee nähdä vain minut tai olen mieluummin yksin. Ap
Veikkaan että josolet ehdoton tässä asiassa niin kannattaa olla suosiolla yksin.
Minä rakastuin mieheeni todella kovin kun tutustuin häneen. En halunnut ketään muuta. Naimisissa oltu jo 20 vuotta. Ainakin minulla mutta todennäköisesti kummallakin on ollut kausia jolloin rakkaus toiseen ei ole niin selvää. Siis suhde on ollut kokoajan hyvä, minä en ole pettänyt ja uskoisin ettei mieskään ole pettänyt mutta välillä rakkaus ei ole roihunnut niin selvästi. On väsymystä, sairauksia, pienet lapset, työmurheita jne. Ei se oma puoliso vaan ainaole se ainoa mielessä oleva asia.
Ja ei en todellakaan eroa miehestäni. Rakastan miestäni. Mutta koetan kertoa aplle että jos jää dodttamaan ikuista molemminpuolista täydellistä rakkautta niin tuskin sitä löytää. Tai vaikka löytäisi niin tuskin se pysyy aina sellaisena kaikissa elämän muutoksissa.
Minä ainakin olen tyytyväinen tässä ei niin täydellisessä suhteessa. Kummallakin on hyvä olla. Hemmottelemme ja hoidamme toisiamme. Vietämme aikaa yhdessä. Silti en mitenkään pahastu jos miehen katse seuraa jotain kaunista naista joskus.
Mun mies on sellainen, ei edes tajua kun sille flirttaillaan. Ei myöskään itse tajua kuinka hyvännäköinen on. Viimeksi työkaverin teini-ikäiset tytöt kavereineen oli ihan lääpällään, oli aika hauskaa seurata tätä kikatusta varsinkin kun toinen on täysin tietämätön. Yhdessä 15 vuotta. Itseäni ei ollenkaan häiritse toiset naiset, koska olen myös itse hyvin varma itsestäni eikä mies parempaa kokonaisuutta saisi.