Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi miten piristäisi jos olisi talvella tulossa jokin etelänmatka.

Vierailija

Mutta ei ole varaa. Koko pimeä ja märkä syksy ja talvi vain jaksettava raataa töissä, töissä jossa en edes sanottavammin viihdy enkä sitä jaksaisi.

:``(

Kommentit (9)

Vierailija

Entä jos koittaisit keksiä jotain muuta kivaa sen etelänmatkan tilalle? Kotimaanmatkailu ei ole sen halvempaa, mutta miten olisi reissu vaikka jonkun kauempana asuvan sukulaisen/ kaverin luokse? Hyvä seura piristää siinä missä etelän aurinko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Entä jos koittaisit keksiä jotain muuta kivaa sen etelänmatkan tilalle? Kotimaanmatkailu ei ole sen halvempaa, mutta miten olisi reissu vaikka jonkun kauempana asuvan sukulaisen/ kaverin luokse? Hyvä seura piristää siinä missä etelän aurinko.

Eipä ole ketään sukulaista/kaveria jonka luokse reissata.

ap

Vierailija

Osta jostakin vaikka käytettynä kirkasvalolamppu. Sitten löhöile olohuoneessa aurinkotuolissa, laitat jotaki merellisiä ääniä koneelta soimaan, siemailet hyviä drinkkejä, tilaa eksoottista ruokaa ja anna mielikuvituksen lentää. 

Vierailija

Olet ihan oikeassa. Etelänloma vuoden pimeimpään aikaan tekee ihmeitä mielialalle. Meillä on jo vuosia ollut tapana lähteä jouluksi johonkin, missä on aurinkoista ja edes kohtuullisen lämmintä. Sen ansiosta en muutu itkuiseksi ja apaattiseksi tammikuussa.

Vierailija

Jos tällainen matka olisi sun suuri unelma, niin mitä jos yrittäisit sen toteuttaa? Olet sentään työssäkäyvä, joten varmasti saisit pihistelemällä säästettyä sen muutaman satasen, jolla saa jo halvimman matkan tai äkkilähdön. Siihen päälle pari sataa käyttörahaa esim. viikon matkalle. Detur tekee tosi edullisia matkoja esim. Turkkiin tai Tunisiaan talvella, joihin kuuluu usein joko puolihoito tai all inclusive eli ruokiinkaan ei menisi paljon.

Mä kyllä kannustan toteuttamaan unelmiaan ja miettimään miten jonkun asian voisi toteuttaa sen sijaan että valittaa ettei se kuitenkaan onnistu.

Vierailija

Minulla taas ei ole lomaa.. :( Matka jonnekin lämpimään ja valoisaan paikkaan tulisi tosiaan kyllä todella tarpeeseen.

Vierailija

Mulla ei ole edes haluja. Rahaa olisi säästössä jonkun verran, mutta matkustaminen ei kiinnosta. Reippailemaan ulos raikkaaseen syyssäähän :)

Vierailija

Sama juttu. Ei ole varaa viedä koko perhettä reissuun talvella. Jäin juuri työttömäksikin. Mutta nyt olisi aikaa, joten olen ajatellut, että lähden yksinäni.

Vierailija

Pari kuukautta etelän lämmössä olisi helvetin mukavaa. Miksei pohjoisen asukkaille ole kehittynyt talviuni systeemiä? Puolen vuoden talvi on liian pitkä. Joka vuosi se ärsyttää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat