Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tekisin tässä tilanteessa?

Vierailija
09.02.2006 |

Olen koeajalla kaupassa töissä ja rahaa jää kuussa käteen 1000¿. Olen yli 30vee reippaasti ilman ammattia. Ja nyt ois mahdollisuus päästä vuoden kestävälle kurssille, josta siis saisin mieleiseni ammatin.Koulutusajalta saisin kelasta tukea asumiseen yms. Mies tällä hetkellä myös kurssilla ja lapsi hoidossa.

Mietin siis sanonko itseni irti ja onko mulla irtisanomisaika?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävä muutos edessä. Nykyisessä työssä en olisi saanut parempaa palkkaa misään vaiheessa, mutta nyt mahdollisuus työllistyä paranee ja palkka myös.

Ravintola-alan kurssi kyseessä.

Vierailija
2/6 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voit tänään ilmoittaa ettet huomenna enää tule. Tosin ei ole ihan korrektia työnantajaa kohtaan ja voi huonosti hoidettuna tulla esteeksi itsellesi jossakin elämän vaiheessa, jos joskus työtä hakiessa soittelevat entisille esimiehille. Kerro avoimesti tilanteesi ja mieti miten kauan voit olla töissä ja sovi työnantajasi kanssa asia sovussa ja reilusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseisellä alalla hyvät mahdollisuudet työllistyä? Jos on ja ala kiinnostaa kyllä menisin, voithan tehdä esim ilta- ja viikonloppuvuoroja.

Vierailija
4/6 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta mietin kannattaako lähteä työpaikasta kurssille?

Vierailija
5/6 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu peli kannattaa ja ilmoittaa esimiehelle, että voit jatkaa vielä pari viikkoa niin hän voi etsiä toista tilalle

Vierailija
6/6 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen että pitää uskaltaa tarttua tilaisuuksiin mitä eteen tulee, ettei vanhana tarvitse miettiä mitähän jos....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi