onko heijastinliivi nolo?

Vierailija

Kuten moni varmaan facessa lukenut. Eli onko heijastinliivi NOLO?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

No ei se tossa tilanteessa ole kun iltapimeällä on koiraa ulkoiluttamassa tai muuten vaan lenkillä. Ehkä keskellä päivää jossain kaupungilla olis...

Hyvä idea kyllä olis lapsille markkinoida noita taikaviittoina.

Vierailija

AP käyttää heijastinliiviä aktiivisesti mm. työmatkapyöräilyssä. Itselläni on heti turvallisempi olo, kun on liivi päällä. Lapsilla myös käytössä. Mutta mä olen nolo muutenkin ja ihan sinut sen kanssa. Lähinnä kiinnostaa, ajatteleeko joku oikeasti näin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

AP käyttää heijastinliiviä aktiivisesti mm. työmatkapyöräilyssä. Itselläni on heti turvallisempi olo, kun on liivi päällä. Lapsilla myös käytössä. Mutta mä olen nolo muutenkin ja ihan sinut sen kanssa. Lähinnä kiinnostaa, ajatteleeko joku oikeasti näin.

En nyt tiedä ajattelisinko ihan noloksi asti mutta se kyllä tulee mieleen että tuossapa on ylivarovainen ihminen joka pelkää jokaista risahdusta. Ja toivon ettei lapsista tule jotain neuroottisia hermokimppuja jotka pesevät koko ajan käsiään koska bakteerit voi tulla ja sairastuttaa.

Vierailija

no kyllähän ne keltaiset liivit ovat noloja, MUTTA tässä asiassa lapseni ovat noloja! itse lenkkeilen mustissa vaatteissa ilman heijastinta

Vierailija

Liivi on paljon kätevämpi kuin heijastimet. Yksi liivi riittää ja voita käyttää mitä tahansa takkia sen alla sen sijaan että siirtelisi heijastimia takista toiseen tai hankkisi jokaiseen oman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nolo.

Tuossa fb:ssa kiertävässä jutussa ainoa nolo oli se 4v:n äiti.

Voiko sitä äitiä oikeasti olla olemassakaan? Aika monessa päiväkodissa/kerhossa on kuitenkin pakko niitä liivejä käyttää jos retkeillään pihan ulkopuolelle. Ihan käsittämätöntä jos on jotain tuollaista sanonut tai jos puhuikin itsestään eikä lapsesta (tosin typerää sekin olisi mutta vähän ymmärrettävämpää).

Vierailija

Mä käytän heijastinliiviä juoksulenkillä, koska mustat juoksuvaatteet ei todellakaan erotu pimeässä, vaikka niissä on jonkinlaiset heijastimet. Ja täytyy sanoa ettei kyllä yhtään nolota !

autoilija & liivi-ihminen

Vierailija kirjoitti:

Mihin tuollaista edes tarvitsee jos ei nyt rakennustyömaalla ole töissä?

Et taida ajaa autolla / tai edes istunut pimeällä apparin paikalla oletan?

Tässä esimerkkivideo selventämään asiaa. Videolla nopeus ei ollut normaali ajonopeus vaan ajoi huomattavasti hiljempaa.

https://www.youtube.com/watch?v=rV6vByeA8nU

Vierailija

Ei. Mutta ihan yhtä lailla voi käyttää tavallisia heijastimia kuin liiviä. Itse tykkään liivistä kun näkyy joka suuntaan eikä tarvitse laittaa useampaa heijastinta.

hhhhhhhhh

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse lenkkeilen mustissa vaatteissa ilman heijastinta

Eli oikein kerjäät auto töytäisyä? Miksi?

tai polkupyörän tai mopon töytäisyä...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat