Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten liitytään kymppi-kerhoon ja oletko liittynyt??

Vierailija
31.10.2015 |

Siis jossain turistilennolla johonkin kanarialle varmaan aika mahdotonta... mutta onnistuisko esim. jos pidempi lento eri maanosaan?

Esim. jos on ylemmässä kerroksessa (tosin turistiluokassa), jossa on vähemmän paikkoja eli vähemmän porukkaa; osa kun jotain parempaa luokkaa ja turistiluokkaa vaan joku 50 paikkaa. Harmi että se osuus jolle nämä paikat saatiin, ei ole yölento.

Tai sitten vaan yölennolla ihan siellä tavis-turistiluokassa, onnistuukohan..?

Vessassa tuo pitäisi hoitaa koska mä en tykkää mistään "viltin alla" meiningistä, porukkaa siinä on ympärillä kuitenkin.

Onko se ihan mega-noloa, jos vessasta poistuu eka yksi ja sitten toinen vetääkin vielä vessan lukkoon kiinni..? Jos porukka huomaa... TAi vaihtoehtoisesti jos poistutaan yhdessä... (mutta haluaisin jäädä vielä kyllä rauhassa vähän "siistiytymään" ym.)

Ja toistan taas, että en ajattelekaan tätä jollekin charter-lennolle Euroopassa, vaan vähän pidemmälle reittilennolle.

Olisi vaan niin kiva extra hääpäivämatkan juhlistus :).

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon ikäisenä pitää pyytää "lupa" mokomaan touhuun av-raadilta, niin kyseessä lienee ihminen, jolle vessa on juuri oikea paikka juhlistaa 25 vuoden avioliittoa.

Oikeasti, sinä olet jo päättänyt asian, ja nyt kun et saakaan eläköön-huutoja, niin muut ovat mukamas kateellisia. Hohhoijaa.

Vierailija
22/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto... näitä lukiessa tulee kyllä väkisin mieleen yksi sana: KADE! :D

ei kukaan voi olla noin pöpökammoinen... ja joo ei mua haittaa jos jalkojen alla on septitankki.

Kertokaapa muuten - onko teillä seksiä kuukautisten aikana?

Miten pian synnytyksen jälkeen teillä oli yhteiseloa missään muodossa? (nimim. eka synnytyksen jälkeen käsiseksiä saman iltana kun synnäriltä päästy).

Onko täällä vaan tänään jotain tosi ahdistunutta porukkaa...? NO TOTTA KAI ON, koska kaikki muut on jossain juhlimassa halloweenia. (Ja minä täällä :( ... )

ap

Onko sulla seksiä kuukautisten aikana yleisövessoissa? Tai lainaatko naapurin dildoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kukaan voi olla noin pöpökammoinen... ja joo ei mua haittaa jos jalkojen alla on septitankki.

Miten pian synnytyksen jälkeen teillä oli yhteiseloa missään muodossa? (nimim. eka synnytyksen jälkeen käsiseksiä saman iltana kun synnäriltä päästy).

Onko täällä vaan tänään jotain tosi ahdistunutta porukkaa...? NO TOTTA KAI ON, koska kaikki muut on jossain juhlimassa halloweenia. (Ja minä täällä :( ... )

ap

Höhh.. siis enhän mä pyytänyt lupaa.

Kysyin vinkkejä miten sen on muut mahdollisesti toteuttaneet.

No, onneksi engl.kielisiltä sivustoilta jälleen löytyy paljon enemmän asiaa.

ap

Vierailija
24/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

käsi ylös, kuinka moni on kateellinen ap.lle joka harkitsee panemista reittilentokoneen vessassa 

peukku ylös kade, peukku alas oot ap naurettava

Vierailija
25/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneen vessat on niin pieniä että ei oikein houkuta, ollaan molemmat aika isoja ja pitkiä.

Vierailija
26/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lentokoneen vessassa paneminen eroaa esimerkiksi rautatieaseman yleisövessassa panemisesta? Olisiko se ap mielestäsi hyvä tapa juhlistaa hääpäivää? Minusta ei.

Vierailija
27/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt näin että paneminen on täysin yliarvostettua, suorastaan rahvaanomaista toimintaa, jota lentoyhtiömme ei katso suopeasti.

Vierailija
28/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävään tyyliin puhut kyllä ihmisistä. Ei ole montaakaan viikkoa, kun lensin USAsta Suomeen, eikä tosiaan ne vessat mitään hienoja ja steriilejä olleet. Varmasti esim yölennolla tuo onnistuu huomaamatta, mutta itse en pienessä vessassa voisi kuvitellakaan mihinkään tunnelmaan pääseväni, ja voisi olla aikamoinen antikliimaksi koko touhu.

Vierailija
29/32 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin ukolta suihin kolmesti viltin alla.

Vierailija
30/32 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako liittyä kymppikerhoon qatar airwaysin lennolla joka tulossa vai onko heillä sharia-laki käytössä??

Vierailija
31/32 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan koneessa naintia esim. Qatar Airwaysin, Emiratesin tai Etihadin lennolla. Saattaa lähteä naitatuksen lisäksi henkikin.

Vierailija
32/32 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä muka panettaa lennolla niin paljon, että pakko änkeä sinne pieneen vessaan tai yrittää peiton alla äänettömästi äheltää? Mun mies joskus sanoikin kun vitsailin kymppikerhosta, että ei varmaan edes seisoisi siellä veskissä, ja siihen päälle kiinnijäämisen pelko. Miten NOLOA olisi jäädä kiinni sellaisesta! Lapsellista touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi