Kuinka pitkään lastesi isä istuu p*skalla?

Vierailija

Siis kuinka paljon saa sitä omaa aikaansa kirjan parissa per kerta? Istutko itsekin saman ajan vessassa, ja oletko hoitovapaalla tai töissä?

Kommentit (14)

Vierailija

No, onnistuu varmaan kellottamattakin sanoa onko kyse vartista vai puolesta tunnista. Ja istuuko tosiaan kirjan kanssa lukkojen takana vai onko avoimet ovet kuten sulla päivittäin kotiäitinä.

Ihan just paskalla istumiseen ei suhteemme ole kaatumassa, mutta ihan vaan käytäntöjä kyselen, miten muilla oma aika lasketaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, onnistuu varmaan kellottamattakin sanoa onko kyse vartista vai puolesta tunnista. Ja istuuko tosiaan kirjan kanssa lukkojen takana vai onko avoimet ovet kuten sulla päivittäin kotiäitinä.

Ihan just paskalla istumiseen ei suhteemme ole kaatumassa, mutta ihan vaan käytäntöjä kyselen, miten muilla oma aika lasketaan.

Omaa aikaakaa ei kelloteta tai lasketa muutenkaan.

Vierailija

No, istuu siellä selvästi kauemmin kuin minä, jolle operaatio on hyvin nopea ja tekninen. En nauti p:n hajussa istumisesta, joten hoidan homman pikaisesti. Välillä mukana Tex Willer, toisinaan iPad tai sudoku :D

Minua asia naurattaa, otan oman aikani jotenkin muuten, miellyttävämmässä ympäristössä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, istuu siellä selvästi kauemmin kuin minä, jolle operaatio on hyvin nopea ja tekninen. En nauti p:n hajussa istumisesta, joten hoidan homman pikaisesti. Välillä mukana Tex Willer, toisinaan iPad tai sudoku :D

Minua asia naurattaa, otan oman aikani jotenkin muuten, miellyttävämmässä ympäristössä.

Ja olen töissä...

Vierailija

Mun puolestani voisikin istua vaikka sen tunnin, mutta avoimin ovin. Sitten kun mun vuoroni joskus koittaa, ei nimittäin tunneta lukittuja ovia.

Vierailija

Meillä oli viime kuun keskiarvo 5 minuuttia 7 sekuntia. Keskiarvon keskivirhe 38 s (luottamusväli 60 %). Sanoin jo, että vähän voisi rivakammin suoriutua.

Vierailija

Ihanaa et jollain muullakin on tämä ongelma!
Meillä on juurikin niin että minä menen tarpeilleni silloin kun siltä tuntuu ja mies menee "kokeilemaan", josko vaikka sattuis paskattamaan. What?? Kai sen tietää?

Ja just tää että sinne sitten jäädään asioimaan helpostiki vartiksi kerrallaan. Joskus ottanu päähän ja iteki jääny puhlimen kanssa oven taakse ihan vaan koska hänkin.

Ero on vaan siinä, että lapset ei huomaa että isä on pois kun taas minä menen ovi kiinni vessaan niin heti ollaan sen takana ruikuttamassa.

Vierailija

Kyllä se sielä helvetin kauan on, jopa puoli tuntia, sen aamutoimet muutenkin kestää 1,5-2 h, lehden lukemisineen ja puuron keittoineen. Minä nousen aamulla puolelta, tasalta olen matkalla töihin, tai vien puoleksi lapset eskariin ja tunti siitä kun nousen aamulla olen jo vienyt lapset ja olen töissä, jos lapset temppuilee tai itellä on jotain niin voi muutama minuutti mennä yli.

Miehellä ei ole mitään huvitusta vessassa, sillä vaan kuulemma kestää niin kauan että sonta tulee, ja joskus valittaa että on vaikea olo pitkin päivää kun kaikki paska ei tullut. Jos mulla ei paska minuutissa tule, niin pyyhin perseeni ja lähden vessasta pois, palaan pöntölle vasta kun on oikeasti hätä. Vain kovassa mahakivussa ja ripulissa mulla menee kauan vessassa.

Näihin meidän vessatapoihin ei liity millään lailla se onko kumpikin töissä vai vaan toinen tms.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat