Kuinka moni nainen osaa?
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015103020584653_lz.shtml
Lantipohjalihasten treenaaminen ja niiden käytön opettelu lisää seksuaallista nautintoa kummallakin osapuolella huomattavasti.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka moni mies osaa?
Ai kuinka moni mies osaa vaginalla lypsämisen? Luulen että aika harva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantionpohjalihakset ne miehelläkin on ja niiden treeni vaikuttaa seksuaaliseen suorituskykyyn.
Miesvihaajan piti taas tulla pätemään asiaan liittymättömillä "MUTKU MIEHET, MUTKU MIEHET" kommenteillaan.
Artikkelin mukaan taidonopettelu (tulkitsen samalla myös ylläpito) vie aikaa noin viisi kuukautta jos harjoittelee tunnin jokapäivä. Vuodessa harjoitusaikaa kuluisi noin 336 tuntia. En tiedä yrittääkö ap vihjailla että kaikkien naisten tulisi osata taito ja käyttää aikaansa näin, vai onko vain kiinnostunut siitä kuinka moni osaa?
Mielestäni tuo aika yksinomaan pillulihasten treenaamiseen vuodessa tuntuu hieman ylimitoitetulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantionpohjalihakset ne miehelläkin on ja niiden treeni vaikuttaa seksuaaliseen suorituskykyyn.
Tietenkin vaikuttaa. Mutta ei läheskään niin paljoa.
Lantiopohjalihasten käyttö ei monestikkaan miehillä tuo juurikaan hyötyä. Paitsi vanhoilla miehillä voi ollakkin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Artikkelin mukaan taidonopettelu (tulkitsen samalla myös ylläpito) vie aikaa noin viisi kuukautta jos harjoittelee tunnin jokapäivä. Vuodessa harjoitusaikaa kuluisi noin 336 tuntia. En tiedä yrittääkö ap vihjailla että kaikkien naisten tulisi osata taito ja käyttää aikaansa näin, vai onko vain kiinnostunut siitä kuinka moni osaa?
Mielestäni tuo aika yksinomaan pillulihasten treenaamiseen vuodessa tuntuu hieman ylimitoitetulta.
Ei se nyt juurikaan ole ylimitoitettua. Esimerkiksi erittäin monella naisella on virtsankarkailua. Syy on lähes aina siinä että lantiopohjalihasten kunto on erittäin huono.
Lantiopohjalihasten huono kunto on myös monie muiden alapääongelmien syy.
Erittäin iso osa seksiongelmista myös johtuu asiasta. Niin miehen kuin naisen nautinnon kannalta.
En tiedä, kuinka moni nainen osaa. Tietääkö ap?
Toiseksi ihmiskehossa on paljon muita lihaksia, joista on enemmän hyötyä jokapäiväisessä elämässä. Mieluummin pidän kunnossa selkäni kuin pilluni. Harjoitteluaikaa on rajallisesti.
Osaa mitä, lypsämistä vai lihasten harjoittamista?
Vierailija kirjoitti:
Normaali seksin määrä ylimitoitettua?
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Sä jaksat joka päivä tunnin ajan? En usko!
Vierailija kirjoitti:
Usko pois vaan.
Mies
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuinka moni nainen osaa. Tietääkö ap?
Toiseksi ihmiskehossa on paljon muita lihaksia, joista on enemmän hyötyä jokapäiväisessä elämässä. Mieluummin pidän kunnossa selkäni kuin pilluni. Harjoitteluaikaa on rajallisesti.
Ihminen on "luotu" liikkumaan aamusta iltaan ja joka ikinen päivä. Kyllä aikaa on.
Vierailija kirjoitti:
Osaa mitä, lypsämistä vai lihasten harjoittamista?
Kumpaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä vaginalla lypsämisestä ollut puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Kyllä terve ihminen jaksaa seksiä harrastaa joka päivä. Tunti menee nopeasti.
Kyllä kai sinä liikutkin tunnin päivässä? Vai tuletko töistä muka tienokoneen ääreen loppuillaksi? Ei kovin terveellinen elämäntapa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä vaginalla lypsämisestä ollut puhe.
Juuri siitähän tässä oli kyse
Tuo mainittu lypsäminen ei ole erityisen vaikeata, eikä sen opetteluun taatusti mene tuntia päivässä viittä kuukautta. Mä olen osannut sen niin kauan kuin muista, kauan ennen kuin seksielämäni alkoi, mutta luulen, että jos harjoittelisi esim kolmena päivänä kolme kertaa muutaman minuutin ajan niin tekniikan oppisi kyllä. Puristusvoimakin on jokaisella käytännössä valmiiksi, Kestävyyttä pitää sitten harjoitella säännöllisesti käytännössä kooko elämän ajan.
Todettakoon myös, että se ei oikeastaan ole sama asia kuin lantinpohjalihaksiston hallinta tai kunto kokonaisuudessaan, tuo on vain yksi asia, jota kunnossaoleva lantionpohjalihaksisto mahdollistaa. Ihan hauska sellainen, mutta ei ehkä tärkein. Yksi toinen hyvä puoli toimivassa lantionpohjalihaksistossa on muuten se jonkun yllä mainitsema selkäkipujen esto. Mä luulen oppineenkinkin tämän puolivahingossa niihin aikoihin kun mulle lapsena meinasi tulla selkävaivoja ja ne piti treenata pois. Siinä yhteydessä sitä löysi ja oppi hallitsemaan lihasryhmiä, joita ei ollut tajunnut olevan olemassakaan.
No niin, naiset!
Uusi pakollinen lisäys päivittäiseen to do -listaan: treenaa lantiopohjalihaksiasi :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo mainittu lypsäminen ei ole erityisen vaikeata, eikä sen opetteluun taatusti mene tuntia päivässä viittä kuukautta. Mä olen osannut sen niin kauan kuin muista, kauan ennen kuin seksielämäni alkoi, mutta luulen, että jos harjoittelisi esim kolmena päivänä kolme kertaa muutaman minuutin ajan niin tekniikan oppisi kyllä. Puristusvoimakin on jokaisella käytännössä valmiiksi, Kestävyyttä pitää sitten harjoitella säännöllisesti käytännössä kooko elämän ajan.
Todettakoon myös, että se ei oikeastaan ole sama asia kuin lantinpohjalihaksiston hallinta tai kunto kokonaisuudessaan, tuo on vain yksi asia, jota kunnossaoleva lantionpohjalihaksisto mahdollistaa. Ihan hauska sellainen, mutta ei ehkä tärkein. Yksi toinen hyvä puoli toimivassa lantionpohjalihaksistossa on muuten se jonkun yllä mainitsema selkäkipujen esto. Mä luulen oppineenkinkin tämän puolivahingossa niihin aikoihin kun mulle lapsena meinasi tulla selkävaivoja ja ne piti treenata pois. Siinä yhteydessä sitä löysi ja oppi hallitsemaan lihasryhmiä, joita ei ollut tajunnut olevan olemassakaan.
No kyllä kunnon kyky tähän lypsämiseen vaatii jatkuvaa treenausta.
Tätä nyt voi verrata vaikka mihin liikuntaan tahansa. Suurin osa osaa kävellä. Mutta jos ei ikinä tee yhtään mitään mitä ei ole täysin pakko ja istuu vaan päivät pitkät niin aika huonosti menee.
Ei silloin kauheasti juosta, liikuta vaikeakulkuisilla paikoilla tai tehdä mitään missä tarvitaan kuntoa, voimaa tai koordinaatiota.
Sama se on tuossakin. Puristuksiakin on eri tasoisia. Kauan sitä jaksaa tehdä riippuu treenimäärästä. Mutta myös se että tekee oikeat asiat oikeaan aikaan merkitsee paljon. Silloin pitää treenata.
Moni luulee että seksiä ei yleensäkkin tarvitse treenata. Periaatteessa ei. Mutta sellainen seksi on erittäin huonoa.