En tiedä miksi vaan roikun huonossa suhteessa

Vierailija

Olemme miehemme kanssa olleet 4 vuotta yhdessä, päälle vuoden verran olemme asuneet saman katon alla. Nyt on varmaan puolen vuoden verran mennyt huonosti, meillä on ollut paljon riitoja suhteeseemme liittyen. Mies ei ole koskaan kotona, meillä ei ole läheisyyttä, mies ei osallistu kotitöihin ja on kokoajan treeneissä. Kaikki pyörii miehen ja hänen treenien ympärillä, hyvä jos edes pitää lepopäiviä. Ei vietetä aikaa yhdessä vaikka miehellä olisikin lepopäivä. 

Tuntuu vaan paskalta, että vieläkin jostain syystä rakastan miestäni vaikka hän pitää mua itsestäänselvyytenä ja kohtelee huonosti. Mieheni lupaa riitojen jälkeen panostavansa meidän suhteeseen, mutta viikon päästä sama homma jatkuu. Itse yritän jatkuvasti hoitaa meidän suhdetta ja miellyttää miestä. Annan miehelle jopa enemmän seksiä vaikkei huvittaisi, koska hänestä meidän suhteen ainoa huono puoli oli seksin vähyys. Mies vaatii multa jatkuvasti, mutta itse en saa mitään vastineeksi esimerkiksi vaatii huomioimaan kokoajan kun hän on kotona mutta mies ei huomioi mua millään tavalla. 

Tiedän, että olen idiootti kynnysmatto kun roikun tässä suhteessa mutta silti elättelen toiveita, että josko meidän suhde parantuisi. Pelkään, että eron myötä jäisin kokonaan yksin eikä mulla olisi ketään, en haluiaisi kaataa kaikkea tätä yhden ainoan kaverini niskaan. Kaikenlisäksi satuin jäämään muutama viikko sitten työttömäksi, mikä vei viimeiset voiman rippeeni. 

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat