Paljonko jalkaprässissä painoa?
Naiset: paljonko nousee prässissä ja minkälaisia toistomääriä?
Kommentit (29)
EN tiiä paljon painaa, muttei noussut kertaakaa :(
"Mihin tapin tökkää" laitteessa 110kg, vanhalla salilla prässissä 120kg (kevyt kelkka) ja nykyisellä 80kg + kelkka jonka painosta ei tietoa.
Mulla menee 500kg ja samalla paskon prässiin 2kg ripulia
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen laite mahtaa olla kyseessä? Toiset varmasti ilmoittaa painopakkalaitteiden lukemia, eli mihin kohtaan tapin tökkäät. Toiset laittaa kiekkojen kilot ja joku laskee kelkan mukaan. Että tosi järkevä keskustelu.
Tätä tulin kysyyn, kun mulla on kuntosalin laitteesta riippuen 30-80 kg... En tiedä mikä niistä on mikäkin, mutta säädän sen mukaan mikä laite on vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen laite mahtaa olla kyseessä? Toiset varmasti ilmoittaa painopakkalaitteiden lukemia, eli mihin kohtaan tapin tökkäät. Toiset laittaa kiekkojen kilot ja joku laskee kelkan mukaan. Että tosi järkevä keskustelu.
Tätä tulin kysyyn, kun mulla on kuntosalin laitteesta riippuen 30-80 kg... En tiedä mikä niistä on mikäkin, mutta säädän sen mukaan mikä laite on vapaana.
Et tiedä, tökätäänkö tappi reikään vai nostellaanko kiekkoja? Erikoista.
200 - 250 kg. Toistoja teen sen verran kuin sattuu huvittamaan.
Jalkoja treenaan vain kevyesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä, tökätäänkö tappi reikään vai nostellaanko kiekkoja? Erikoista.
En tiedä miksi noita laitteita sanotaan muuta kuin että "jalkaprässi".
80kg nyt! 12 kertaa jaksoin nostaa 100kg