Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko jalkaprässissä painoa?

Vierailija
31.10.2015 |

Naiset: paljonko nousee prässissä ja minkälaisia toistomääriä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max joku 30 kiloa.

Vierailija
2/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman painoni verran eli 60 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

140 kilolla sain tehtyä tällä viikolla 7 toistoa. Sen jälkeen 130kg*8*2. Painoa itsellä 64kg.

Vierailija
4/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

140kg ja n. kympin sarjoja tällä viikolla.

Vierailija
5/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen laite mahtaa olla kyseessä? Toiset varmasti ilmoittaa painopakkalaitteiden lukemia, eli mihin kohtaan tapin tökkäät. Toiset laittaa kiekkojen kilot ja joku laskee kelkan mukaan. Että tosi järkevä keskustelu.

Vierailija
6/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tällä hetkellä 3x10 x220 kg, en ole kokeillut maksimia.

Vierailija
7/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 30-40 kg, ja toistoja teen 20.

minulla onnalaselkäongelmia, ja pyrin välttämään kaikkea, mikä ärsyttää ja aiheuttaa painetta sinne.

Vierailija
8/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen laite mahtaa olla kyseessä? Toiset varmasti ilmoittaa painopakkalaitteiden lukemia, eli mihin kohtaan tapin tökkäät. Toiset laittaa kiekkojen kilot ja joku laskee kelkan mukaan. Että tosi järkevä keskustelu.

Mulla on se "mihin tapin tökkää"-laite :) t.3

Vierailija
9/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 kg, toistot-niin paljon kuin huvittaa.

Terv. Massa-Marjatta Mansesta

Vierailija
10/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mammat tämän enempää treenaa?

Vierailija
11/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu kuntosalilla käy, homojen hommaa.

Vierailija
12/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen, mihin lataan itse kiekot ja siihen laitan 35 kg. En tiedä, paljonko kelkka painaa? Teen pakarapainotteisesti, jalat kelkan yläreunassa. 3*12 toistoa.

Vierailija
13/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimiehet ja -naiset treenaa muualla kuin kuntosalilla. Kuntosalipellet eivät jaksa juosta edes muutamaa kilometriä uupumatta, uimisesta puhumattakaan. Kunto yleensä täysin perseestä. Mutta mitä siitä, tärkeintähän on tuijottaa olematonta sixpackia kuntosalin peilistä :D

Vierailija
14/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan 60kg. Jalat pidän suht ylhäällä ja toistoja on 12x3. Smithissä taas 20 kg askelkyykyt, toistot 12x3

Vierailija
15/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen, mihin lataan itse kiekot ja siihen laitan 35 kg. En tiedä, paljonko kelkka painaa? Teen pakarapainotteisesti, jalat kelkan yläreunassa. 3*12 toistoa.

Perseperseperseperseperse.

Naiset ovat kyllä niin pinnallisia muiden puhaltelemien pillien mukaan juoksijoita, että oikein pahaa tekee. Vai ihan oman itsesi ja terveytesi vuoksi teet pakarapainotteista treeniä?

Vierailija
16/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

100kg 12 toistoa kolme kertaa. 

Vierailija
17/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vertailun vuoksi, välillä kyykkään vapailla painoilla ja silloin laitan tankoon 50 kg.

Vierailija
18/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelkka mukaan luettuna 100kg, 4x10 toistoa. tosin viime aikoina oon keskittynyt enemmän kyykkyyn kuin prässiin mutta nyt vaihtelun vuoks taas prässiä enemmän, aika nopsaanhan tässä laitteessa painot nousee :) 

Vierailija
19/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perseperseperseperseperse.

Naiset ovat kyllä niin pinnallisia muiden puhaltelemien pillien mukaan juoksijoita, että oikein pahaa tekee. Vai ihan oman itsesi ja terveytesi vuoksi teet pakarapainotteista treeniä?

No teitpä taas oletuksen yhden viestin perusteella :) Jalkatreeniini kuuluu noin muuten hack-kyykkyä, reisikoukistajaa ja pohjetreeni. Pitäisikö pakara jättää treenaamatta kokonaaan?

Vierailija
20/29 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosimiehet ja -naiset treenaa muualla kuin kuntosalilla. Kuntosalipellet eivät jaksa juosta edes muutamaa kilometriä uupumatta, uimisesta puhumattakaan. Kunto yleensä täysin perseestä. Mutta mitä siitä, tärkeintähän on tuijottaa olematonta sixpackia kuntosalin peilistä :D

Mä treenaan sekä salilla, että juoksupoluilla. Voisin milloin tahansa juosta puolimaratonin. Vaikka mulla on lihaksetkin näkyvillä :) Uida en osaa, siis teknisesti hyvin ja oikein, ei ole mun laji ollenkaan. Haluan olla SEKÄ vahva ETTÄ hyvässä kunnossa. Se onnistuu.

T. 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan