Paljonko jalkaprässissä painoa?

Vierailija

Naiset: paljonko nousee prässissä ja minkälaisia toistomääriä?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Minkälainen laite mahtaa olla kyseessä? Toiset varmasti ilmoittaa painopakkalaitteiden lukemia, eli mihin kohtaan tapin tökkäät. Toiset laittaa kiekkojen kilot ja joku laskee kelkan mukaan. Että tosi järkevä keskustelu.

Vierailija

Minulla on 30-40 kg, ja toistoja teen 20.

minulla onnalaselkäongelmia, ja pyrin välttämään kaikkea, mikä ärsyttää ja aiheuttaa painetta sinne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen laite mahtaa olla kyseessä? Toiset varmasti ilmoittaa painopakkalaitteiden lukemia, eli mihin kohtaan tapin tökkäät. Toiset laittaa kiekkojen kilot ja joku laskee kelkan mukaan. Että tosi järkevä keskustelu.

Mulla on se "mihin tapin tökkää"-laite :) t.3

Vierailija

Mulla on sellainen, mihin lataan itse kiekot ja siihen laitan 35 kg. En tiedä, paljonko kelkka painaa? Teen pakarapainotteisesti, jalat kelkan yläreunassa. 3*12 toistoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö mammat tämän enempää treenaa?

Tosimiehet ja -naiset treenaa muualla kuin kuntosalilla. Kuntosalipellet eivät jaksa juosta edes muutamaa kilometriä uupumatta, uimisesta puhumattakaan. Kunto yleensä täysin perseestä. Mutta mitä siitä, tärkeintähän on tuijottaa olematonta sixpackia kuntosalin peilistä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen, mihin lataan itse kiekot ja siihen laitan 35 kg. En tiedä, paljonko kelkka painaa? Teen pakarapainotteisesti, jalat kelkan yläreunassa. 3*12 toistoa.

Perseperseperseperseperse.

Naiset ovat kyllä niin pinnallisia muiden puhaltelemien pillien mukaan juoksijoita, että oikein pahaa tekee. Vai ihan oman itsesi ja terveytesi vuoksi teet pakarapainotteista treeniä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat