Paljonko jalkaprässissä painoa?
Naiset: paljonko nousee prässissä ja minkälaisia toistomääriä?
Kommentit (29)
140 kilolla sain tehtyä tällä viikolla 7 toistoa. Sen jälkeen 130kg*8*2. Painoa itsellä 64kg.
140kg ja n. kympin sarjoja tällä viikolla.
Minkälainen laite mahtaa olla kyseessä? Toiset varmasti ilmoittaa painopakkalaitteiden lukemia, eli mihin kohtaan tapin tökkäät. Toiset laittaa kiekkojen kilot ja joku laskee kelkan mukaan. Että tosi järkevä keskustelu.
Teen tällä hetkellä 3x10 x220 kg, en ole kokeillut maksimia.
Minulla on 30-40 kg, ja toistoja teen 20.
minulla onnalaselkäongelmia, ja pyrin välttämään kaikkea, mikä ärsyttää ja aiheuttaa painetta sinne.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen laite mahtaa olla kyseessä? Toiset varmasti ilmoittaa painopakkalaitteiden lukemia, eli mihin kohtaan tapin tökkäät. Toiset laittaa kiekkojen kilot ja joku laskee kelkan mukaan. Että tosi järkevä keskustelu.
Mulla on se "mihin tapin tökkää"-laite :) t.3
500 kg, toistot-niin paljon kuin huvittaa.
Terv. Massa-Marjatta Mansesta
Eikö mammat tämän enempää treenaa?
Kuka hullu kuntosalilla käy, homojen hommaa.
Mulla on sellainen, mihin lataan itse kiekot ja siihen laitan 35 kg. En tiedä, paljonko kelkka painaa? Teen pakarapainotteisesti, jalat kelkan yläreunassa. 3*12 toistoa.
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet ja -naiset treenaa muualla kuin kuntosalilla. Kuntosalipellet eivät jaksa juosta edes muutamaa kilometriä uupumatta, uimisesta puhumattakaan. Kunto yleensä täysin perseestä. Mutta mitä siitä, tärkeintähän on tuijottaa olematonta sixpackia kuntosalin peilistä :D
Laitan 60kg. Jalat pidän suht ylhäällä ja toistoja on 12x3. Smithissä taas 20 kg askelkyykyt, toistot 12x3
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen, mihin lataan itse kiekot ja siihen laitan 35 kg. En tiedä, paljonko kelkka painaa? Teen pakarapainotteisesti, jalat kelkan yläreunassa. 3*12 toistoa.
Perseperseperseperseperse.
Naiset ovat kyllä niin pinnallisia muiden puhaltelemien pillien mukaan juoksijoita, että oikein pahaa tekee. Vai ihan oman itsesi ja terveytesi vuoksi teet pakarapainotteista treeniä?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja vertailun vuoksi, välillä kyykkään vapailla painoilla ja silloin laitan tankoon 50 kg.
Kelkka mukaan luettuna 100kg, 4x10 toistoa. tosin viime aikoina oon keskittynyt enemmän kyykkyyn kuin prässiin mutta nyt vaihtelun vuoks taas prässiä enemmän, aika nopsaanhan tässä laitteessa painot nousee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseperseperseperseperse.
Naiset ovat kyllä niin pinnallisia muiden puhaltelemien pillien mukaan juoksijoita, että oikein pahaa tekee. Vai ihan oman itsesi ja terveytesi vuoksi teet pakarapainotteista treeniä?
No teitpä taas oletuksen yhden viestin perusteella :) Jalkatreeniini kuuluu noin muuten hack-kyykkyä, reisikoukistajaa ja pohjetreeni. Pitäisikö pakara jättää treenaamatta kokonaaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet ja -naiset treenaa muualla kuin kuntosalilla. Kuntosalipellet eivät jaksa juosta edes muutamaa kilometriä uupumatta, uimisesta puhumattakaan. Kunto yleensä täysin perseestä. Mutta mitä siitä, tärkeintähän on tuijottaa olematonta sixpackia kuntosalin peilistä :D
Mä treenaan sekä salilla, että juoksupoluilla. Voisin milloin tahansa juosta puolimaratonin. Vaikka mulla on lihaksetkin näkyvillä :) Uida en osaa, siis teknisesti hyvin ja oikein, ei ole mun laji ollenkaan. Haluan olla SEKÄ vahva ETTÄ hyvässä kunnossa. Se onnistuu.
T. 3
Max joku 30 kiloa.