Mitä sinulla on näistä ominaisuuksista, joita yleisesti pidetään kauniina?
-suuret silmät
-korkeat poskipäät
-täyteläiset huulet
-siipimäiset kulmakarvat
-hyväkuntoiset hiukset
-tasaisen värinen iho
-terveet hampaat
-hoikka, urheilullinen vartalo
Ja loppuun kysymys: pidätkö itseäsi kauniina?
Kommentit (30)
No jaa, suuret silmät, täyteläiset huulet, siipimäiset kulmakarvat, hyväkuntoiset hiukset, hyvä tasainen iho ja tasainen terve hammasrivistö.
Kroppa normaali, ei hoikka, urheilullinen sanan varsinaisessa merkityksessä aika kaukana, muttei lössähtänyt, vaan aika kiinteä.
Pidän itseäni ihan mukiin menevän näköisenä, kahden pienen lapsen äitinä ja piirteet ovat kyllä sellaiset klassisen kauniit tai jotain, ei kovinkaan persoonalliset.
-korkeat poskipäät
-siipimäiset kulmakarvat
-hyväkuntoiset hiukset
-terveet hampaat
-(hoikka), urheilullinen vartalo
Pidän itseäni kivannäköisenä, ehkä jopa kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-suuret silmät
-korkeat poskipäät
-täyteläiset huulet
-siipimäiset kulmakarvat
-hyväkuntoiset hiukset
-tasaisen värinen iho (jos nukun hyvin, enkä syö paljon pähkinöitä, suklaata, kaakaota ym, muuten tulee laikkuja ja pieniä näppyjä)
-terveet hampaat
-hoikka, urheilullinen vartalo (hoikka/normaali, n. 57 kg/162 cm)
Olen ok-näköinen. Jos painaisin vähemmän, olisin kasvoista kaunis, mutta vartalo olisi rumempi, luisevampi ja palelisi koko ajan.
Mistä hyvästä alanuoli?
Minulla on kaikki nuo ominaisuudet mutta en pidä itseäni kauniina.. Hiukset värjätyt ja ei kovin pitkät.. Hampaitani voisin hiukan valkaista ja laihduttaa pari kiloa. Minua on sanottu Angelina Jolien ja Megan Foxin näköiseksi?!?! Sellanen niiden kahden miksaus kuulemma?! :D
Vierailija kirjoitti:
-suuret silmät KYLLÄ
-korkeat poskipäät KYLLÄ
-täyteläiset huulet KYLLÄ
-siipimäiset kulmakarvat KYLLÄ
-hyväkuntoiset hiukset Ohuet, mutta kyllä
-tasaisen värinen iho EI
-terveet hampaat KYLLÄ
-hoikka, urheilullinen vartalo EI
Ja loppuun kysymys: pidätkö itseäsi kauniina? EN
Lihavuus ja pottunokka vie nuo kaikki muut mennessään :)
ei minullakaan ole mitään noista. Muutama arpikin löytyy kasvoista ja ohuet hiukset. Pidän silti itseäni ihan hyvännäköisenä
Mulla on:
-korkeat poskipäät
-siipimäiset kulmakarvat
-hyväkuntoiset hiukset
-terveet hampaat
Huuleni saisivat olla täyteläisemmät ja suuni vähän isompi, mutta toisaalta mulla on kaunis hymy, sen ovat monet sanoneet. Silmäni ovat kauniit meikattuina, ilman ripsiväriä taas valjut, koska olen luonnostaan vaaleakarvainen.
Pidän itseäni seminättinä, mutta en erityisen kauniina. Vartalo saisi olla timmimpi ja hoikempi.
-suuret silmät
-täyteläiset huulet
-siipimäiset kulmakarvat
-hyväkuntoiset hiukset
-tasaisen värinen iho
-terveet hampaat
-hoikka, (urheilullinen) vartalo
Pidän itseäni tietystä kulmasta katsottuna ihan kauniina, mutta varsinkin sivuprofiilista olen ruma, koska leukani on olemattoman pieni.
En ihan ymmärrä, mitä tarkoitetaan korkeilla poskipäillä, sellaisia Madonna-poskiako?
-suuret silmät
-korkeat poskipäät
-täyteläiset huulet
-siipimäiset kulmakarvat
-terveet hampaat
-hoikka, urheilullinen vartalo
Pidän itseäni kauniina ja minua myös usein kehutaan kauniiksi.
-Suuret silmät
-korkeat poskipäät
-tasaisen värinen iho
-täyteläiset huulet
-Terveet hampaat
Kyllä mä olen omasta mielestäni kaunis, ulkonäköni kuitenkin jakaa mielipiteitä aika paljon. Osan mielestä olen helvetin ruma ja osan mielestä kaunis.