Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka osaa "lypsää" pimpulilla? Kuinka sen voi oppia?

31.10.2015 |

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015103020584653_lz.shtml

Arabit kutsuvat taitoa kabazzaksi, englanniksi se on pompoir. Tiettävästi yli 3 000 vuotta sitten Intiassa kehittynyt tekniikka oli aikoinaan laajassa käytössä Kauko-Idässä. Esimerkiksi kreikkalaisten kurtisaanien ja japanilaisten geishojen kerrotaan hallitsevan tämän vahvoja lantionpohjalihaksia vaativan taidoin. Suomeksi tekniikka voisi siis olla vaikkapa "lypsämistä": nainen käyttää emättimen lihaksia peniksen stimuloimiseen. Mies ei tee mitään, ja hänen passiivisuutensa antaa naiselle täyden vallan.

Lypsäminen ei vaadi työntöjä tai hytkymistä: mies voi maata täysin paikoillaan, ja emättimen supistelu hoitaa homman. Helpoimmin se käy, kun nainen ratsastaa miehen päällä.

Lantionpohjanlihasten on oltava, jos mielii käydä lypsylle. Niiden harjoittaminen ja vahvistaminen myös auttaa tuntemaan lihaksiston ja sen toiminnan paremmin.

- Lihaksia supistelemalla, puristelemalla, vetämällä ja työntämällä naiset oppivat käyttämään niitä. Silloin he voivat oppia seksuaalisia taitoja aina niin pitkälle, että pystyvät kääntelemään penistä vain lantionsa lihasten avulla. Sen kerrotaan olevan uskomaton tunne, kuvailee pompoirin jalosta taidosta kirjan kirjoittanut Denise Costa.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaanko? No se on salaisuus ;)

Vierailija
82/122 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

komppaan edellistä tytöllä oli todella lihakset tallella kun se hyppäsi päälle ratsastusasentoon niin normi nainen joka tulee päälle pitää kädellä asettaa kulli reikään mutta tämä tyttö pyöräytti kerran persettä ja sen pillu imaisi kullin sisään ja sitten alkoi armoton puristelu ja ratsastus joka päättyi kirkuvaan naisen orgasmiin ja siihen jälkipuristuksiin

Sitten heräsit ja päästit kissan ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen ninn, että kun mies työntä, silloin supistan tiukaksi, ja sitten taas löysään, ja taas kun työntää supistan tiukaksi. Ainakin oma mies tykkää todella.

Siinähän saa itsekkin jumppaa lihaksille.

Vierailija
84/122 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne pilitkin tuolla idässä niin minimaalisia, että jo senkin takia naisten on vaan pitänyt treenata, että tuntuis edes joltakin.

On kyllä toosatki tiukempii ja pienempii ja ns luonnollisuus ja miellyttäminen hiukan toista kuin lännes

Vierailija
85/122 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen ninn, että kun mies työntä, silloin supistan tiukaksi, ja sitten taas löysään, ja taas kun työntää supistan tiukaksi. Ainakin oma mies tykkää todella.

Varmasti tykkää; aika kiihottavaa.

Vierailija
86/122 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänhän pitäisi olla itsestäänselvyys joka naiselle. Itse ainakin olen tehnyt noin iät ja ajat.

Vierailija
87/122 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei osaa puristella ollenkaan, makaa vaan ja katselee kattoa, eipä me sitten yhdyntää harrastetakaan.

Vierailija
88/122 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen himo liikkuja ja pidän itseni kunnossa monellakin lailla.

Yksi nuori herra leveili sen koolla. Kerroin miehelleni siitä.

Miehen kommentti yllätti, kokeile.

Järjestelimme että olisi mahdollisuus.

Kutsuimme vieraaksemme mökille, tekosyiden nojaten.

Mies lähti muka verkkoja laittaan ja me jäimme kahden.

Nuorimies ei oikein tajunnut, ja piti ihan pojalle vinkata että hox hox.. Täällä on nyt naaras kiimassa.

No huomasi se viimein, kyseli miehestäni. Oli pakko sanoa että totta ymmärrät miksi oot täällä.

Ja kun sai sen esiin niin olihan se komea. Pakko oli myöntää.

No siihen lypsämiseen.

Kokeilin siihe kaveriin.

Kun se oli sisällä, aloin pitää kullista todella kiinni pillulla.

Ei montaa työntöä kun nuori mies alkoi mesomaan et pakko.

Laitoin jalat hänen lantioiden päälle ja aloin lantioilla lypsään.

Hetken kuluttua lasti ruiskahti pilluun. Ja nuori mies alkoi ähiseen,, ei enää. Hetken kuluttua sai toisen lastin.

Armahdin ja lopetin.

Hetkeen kaveri ei värähtänytkään, tuumas että voi helvetti. Ei pystynyt hetkeen tekemään mitään.

Nousimme ylös ja puimme päälle.

Miehenikin tuli, ei puhunut mitään, huomasi kun hymyilin.

Illalla oli sauna lämmin, komensin saunaan.

Istuin miesten väliin, nuorella miehellä seisoi komeasti. Runkkasin pikkuisen, varoen että ei ruiskahtais. Nyt munien pesuun. Oli aika hiljaisen hetki, seuraava hetki milloin oli ääntä oli kun tuvan sängyllä voihkaisin.

Vierailija
89/122 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä järjestys. Parempi puristaa ulosvedon yhteydessä. Sillä saa varrenkin tyhjäksi.

Vierailija
90/122 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vehnäjauholökösohvaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne pilitkin tuolla idässä niin minimaalisia, että jo senkin takia naisten on vaan pitänyt treenata, että tuntuis edes joltakin.

On kyllä toosatki tiukempii ja pienempii ja ns luonnollisuus ja miellyttäminen hiukan toista kuin lännes

Faktoja vasten on turha alapeukuttaa.

Vierailija
91/122 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorimies ei oikein tajunnut, ja piti ihan pojalle vinkata että hox hox.. Täällä on nyt naaras kiimassa.

No huomasi se viimein, kyseli miehestäni. Oli pakko sanoa että totta ymmärrät miksi oot täällä.

No siihen lypsämiseen.

Kokeilin siihe kaveriin.

Hetken kuluttua lasti ruiskahti pilluun. Ja nuori mies alkoi ähiseen,, ei enää. Hetken kuluttua sai toisen lastin.

Armahdin ja lopetin.

Hetkeen kaveri ei värähtänytkään, tuumas että voi helvetti. Ei pystynyt hetkeen tekemään mitään.

Istuin miesten väliin, nuorella miehellä seisoi komeasti. Runkkasin pikkuisen, varoen että ei ruiskahtais. Nyt munien pesuun. Oli aika hiljaisen hetki, seuraava hetki milloin oli ääntä oli kun tuvan sängyllä voihkaisin.

Hitto mikä nainen! 40+ ja puumalasta?

Vierailija
92/122 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt, että jos liikaa miettii puristelun tahtia ei pysty keskittymään itse rakasteluun. Tosin mun viimeisin äijä vaan silleen ihmeellisesti nytkytti/tärisytti vaan munaansa / itseään eli siis liikkunut ollenkaan edestakaisin. Mistäköhän tuokin sit johtui. 🤔

Vierailija
93/122 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt, että jos liikaa miettii puristelun tahtia ei pysty keskittymään itse rakasteluun. Tosin mun viimeisin äijä vaan silleen ihmeellisesti nytkytti/tärisytti vaan munaansa / itseään eli siis liikkunut ollenkaan edestakaisin. Mistäköhän tuokin sit johtui. 🤔

Niin unohtui sanoa että siis muuten pitää lantionpohjan lihakset hyvässä kunnossa, käyttää lantiota ylipäätään rakastelussa, yrittää supistellakin (auttaa omankin orgasmin saantiin) ja saa kunnon orgasmin, eikö tämän pitäisi riittää?

Vierailija
94/122 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siihen lypsämiseen.

Kokeilin siihe kaveriin.

Armahdin ja lopetin.

Tämä satu kuullaan tasaisin väliajoin

Vierailija
95/122 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siihen lypsämiseen.

Kokeilin siihe kaveriin.

Armahdin ja lopetin.

Herää jo päästämään kissaa ulos.

Vierailija
96/122 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nuita kissa ihmisiä liikkeellä taas.

Miksi noita kateellisia pitää täällä katsella.

Mieluummin luen jonkun nautinnosta.

Vierailija
97/122 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo osaa tämän taidon ja se on voimistunut vuosien varrella. Sanoo ettei se varsinaisesti vaikuta hänen orgasmiinsa, mutta tykkää tehdä sitä koska nauttii reaktiostani siihen.

Vaimo kun ensin istuu naamani päälle nuoltavaksi, siitä orkkunsa jälkeen päälle joksikin aikaa ratsastamaan ja lopuksi kyrpäni sisällään istuen lypsää minulta satsit ulos, niin tuntuu että kassit menevät rutikuiviksi… Ai saakeli, kun ryhtyi tekemään mieli…

Vierailija
98/122 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
99/122 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös nytkytän. Laukean liian helposti ja en siksi vetele pitkiä vetoja. Lähinnä nytkyttelen hieman. Naiset eivät kovin tyytyväisiä ole, mutta kait puutteessa menee huonokin pano.

Vierailija
100/122 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei osaa puristella ollenkaan, makaa vaan ja katselee kattoa, eipä me sitten yhdyntää harrastetakaan.

Lahnat ovat taasen minusta parhaita naisia.  Saa käännellä ja väännellä mieluisiin asentoihin. Inhoan sydämeni pohjasta aktiivisia naisia, jotka dominoivat akteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi