Kuka osaa "lypsää" pimpulilla? Kuinka sen voi oppia?
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015103020584653_lz.shtml
Arabit kutsuvat taitoa kabazzaksi, englanniksi se on pompoir. Tiettävästi yli 3 000 vuotta sitten Intiassa kehittynyt tekniikka oli aikoinaan laajassa käytössä Kauko-Idässä. Esimerkiksi kreikkalaisten kurtisaanien ja japanilaisten geishojen kerrotaan hallitsevan tämän vahvoja lantionpohjalihaksia vaativan taidoin. Suomeksi tekniikka voisi siis olla vaikkapa "lypsämistä": nainen käyttää emättimen lihaksia peniksen stimuloimiseen. Mies ei tee mitään, ja hänen passiivisuutensa antaa naiselle täyden vallan.
Lypsäminen ei vaadi työntöjä tai hytkymistä: mies voi maata täysin paikoillaan, ja emättimen supistelu hoitaa homman. Helpoimmin se käy, kun nainen ratsastaa miehen päällä.
Lantionpohjanlihasten on oltava, jos mielii käydä lypsylle. Niiden harjoittaminen ja vahvistaminen myös auttaa tuntemaan lihaksiston ja sen toiminnan paremmin.
- Lihaksia supistelemalla, puristelemalla, vetämällä ja työntämällä naiset oppivat käyttämään niitä. Silloin he voivat oppia seksuaalisia taitoja aina niin pitkälle, että pystyvät kääntelemään penistä vain lantionsa lihasten avulla. Sen kerrotaan olevan uskomaton tunne, kuvailee pompoirin jalosta taidosta kirjan kirjoittanut Denise Costa.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kukaan kerro miten sen voi oppia :D
Kaikki haluaa vaan päästä kehumaan miten upee se oma pilde on.
Sen voi oppia masturboinnissa esim. Dildon kanssa. Perusedellytys että tunnet itsesi ja lantionpohjan lihaksisto kunnossa ja osaat jännittää ja rentouttaa lihakset vuorotellen. Tota jumppaa voi harjoittaa missä vain . Edistää seksuaalinautintoa.
Suomalainen siiderivalas ei tähän pysty.
Mulla 2,5 cm pallot missä voin roikottaa kilon painoa ongelmitta ja pienemmät missä on 500 grammaa eli lihaksisto ja puristusvoima lienee kunnossa (?) kun miehen melaan kuulema ottaa kipeästi joskus (muutkin sanoneet tästä).
Pystyn puristamaan ja työntämään ulos mutta ei se mitään ilmaise sisäänsä enkä mä osaa mitään oravaa imitoida tai tehdä temppuja sillä, haluun oppia ton ping pong-jutun! :D
Eli nyt te jotka kehutte voimianne niin faktaa tiskiin, treeniohjelma, kuinka monta toistoa milläkin painolla, päivittäiset treeniajat ja lepoajat ja koska on kehitystä nähtävillä? Mitkään "pidättele virtsaa tai palloja sisällä" ei edistä ja on aloittelijoille.
Sitten treeneihin!
Nelly- Nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kukaan kerro miten sen voi oppia :D
Kaikki haluaa vaan päästä kehumaan miten upee se oma pilde on.Sen voi oppia masturboinnissa esim. Dildon kanssa. Perusedellytys että tunnet itsesi ja lantionpohjan lihaksisto kunnossa ja osaat jännittää ja rentouttaa lihakset vuorotellen. Tota jumppaa voi harjoittaa missä vain . Edistää seksuaalinautintoa.
Niin edistää kumppanin, mutta ei omaa, koska jos tahdonalaisesti supistelet vaginaa, siitä et saa orgasmia ikänä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä uusia paineita naisille. Nyt pitäisi osata lypsää mies samalla, kun näyttää täydelliseltä sen päällä. Sika voi vaan röhnöttää ja arvostella alla.
Niin, naisethan ei koskaan vaan röhnötä (oletko sattumoisin kuullut termiä 'lahna'...) ja arvostele ja valita että kun se mies ei osaa eikä jaksa eikä sitä tai tätä.
Mulla on vahvat lantionpohjalihakset. Treenasin geishakuulilla jonkin aikaa ja tein niin, että välillä pissatessa keskeytin pissaamisen. Mä osaan tuon lypsämisen, mies ja minä tykkäämme:)
Eikö kellään ole ihan oikeita ohjeita?
Kaikki osaa pissiä, lopettaa ja pissiä taas ja laittaa kuulat sisään, ei se ole mikään mestarillinen taidonnäyte.
Sama kun opastettua jaloistaan tunnotonta että nouset vaan ylös ja lähdet kävelemään.
Minä opin tuon ihan vahingossa sähködildolla
Vierailija kirjoitti:
Abtronic sisäisesti?
Pitääkin kokeilla!
Vierailija kirjoitti:
Nauttiiko se dildo siitä?
Mä opin tuon nuorena masturboidessa erilaisilla kotitaloudesta löytyneillä sopivanmuotoisilla esineillä kuten muovitetut kurkut, pitkulaiset dödö- tai hiustuotepullot (kun asui vielä kotona eikä ollut omaa rahaa, ei voinut ostaa oikeita apuvälineitä vaan piti käyttää mitä vanhempien kotoa löytyi, silloin harvoin kuin sai olla omassa rauhassa yksin talossa).
Mulla meni niin että huomasin, että jos vaikka dödöpulloa työntelen masturbaatiossa, niin se tuntuu paremmalta jos vastustan emättimellä puristamalla samalla kun työnnän objektia sisään, ja sitten työnnän voimalla lihaksilla auttaakseni ulosvetoa. Joskus myös niin piän että rentoutin paikat kun työnsin sisään, mutta lykkäsin esineen ulos pelkästään lihaksilla työntämällä joka työnnön jälkeen. Tässä puuhassa nuo lihakset vahvistui niin että aika pian pystyi lihaksia puristelemalla tekemään kaikenlaista.
Valitettavasti multa kyky meni synnytyksen myötä. Pystyn treenin jälkeen kyllä selvästi havaittavasti puristamaan tai työntämään lihaksilla, mutta ei siinä ole sellaista voimaa enää kuin nuorena. Lisäksi mulla ei ole enää emättimessä oikein ollenkaan tuntoa, ainoa miten saan orgasmin on klitoriksen stimulointi.
On teillä aiheet, kuka tämmösiin oikeasti uskoo?
Voi harjoitella siten,että mies on täysin liikkumatta.Esim takaa päin aluksi.Tuntuma ja puristus löytyy helposti ja sitten orava kun tosiaan ajattelee sitä kiipeävää oravaa.Pienellä kalulla aluksi helpoin,mutta onnistuu kyllä kaiken kokoisilla.Itsellä erittäin helppo saada perättäistä O.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vahvat lantionpohjalihakset. Treenasin geishakuulilla jonkin aikaa ja tein niin, että välillä pissatessa keskeytin pissaamisen. Mä osaan tuon lypsämisen, mies ja minä tykkäämme:)
No eikö tuo pissan keskeyttäminen ole ihan normialapäälihaksistollakin mahdollista.
elvis elää kirjoitti:
Mänkkipyyhe kirjoitti:
Pitää todella tehdä jotain. Tuli niin paha-mieli artikkelin luettuani.
Ukko ei ole valittanut, tuntee ehkä jotain, tai sitten ei muttei kehtaa sanoa :( Minä en taasen huomaa onko se sisällä vai ei. Pimpuliparka taitaa olla liian leveä rööri :`(
Öööh, ai sun mies pökkii, vaikka sillä ei ole aikomustakaan tuottaa sulle vaginaorkkua?
Mä en ole eläissäni saanut vaginaorkkua pökkimisistä huolimatta. Orgasmeja kyllä, mutta ne on klitoriksesta peräisin.
Näin miesnäkökulmasta melkoisen laukaiseva taito. :) Se tekee gutaa, kun nainen yllättäen puristuu miehuuden ympärille. Puristus syntyy alle sekunnissa, ei kuitenkaan silmänräpäyksessä. AAAAAAAH!!!! Toivottavasti muidenkin kumppanit jaksavat treenata alakertansa kuntoon.
Yök. Aivan kuin rakastelu olisi jokin puristuskisa. Ai nii, kyse ei varmaan ollutkaan rakastelusta, vaan lypsystä...
Vierailija kirjoitti:
On teillä aiheet, kuka tämmösiin oikeasti uskoo?
Kenties ne uskoo jotka joskus kokeneet raiskauksen, koska sen jälkeen oppii sulkemaan vaginan.
Kerran kokeneena ja ongelma tuli. En nimittäin sen jälkeen ole lauennut yhdynnässä. Saa painaa vaikka 90min eri asennoissa ja ei lasti lähde liikkeelle. Ei naisetkaan enää tykkää kun pipari menee vereslihalle. Harmittava juttu.