Kuka osaa "lypsää" pimpulilla? Kuinka sen voi oppia?
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015103020584653_lz.shtml
Arabit kutsuvat taitoa kabazzaksi, englanniksi se on pompoir. Tiettävästi yli 3 000 vuotta sitten Intiassa kehittynyt tekniikka oli aikoinaan laajassa käytössä Kauko-Idässä. Esimerkiksi kreikkalaisten kurtisaanien ja japanilaisten geishojen kerrotaan hallitsevan tämän vahvoja lantionpohjalihaksia vaativan taidoin. Suomeksi tekniikka voisi siis olla vaikkapa "lypsämistä": nainen käyttää emättimen lihaksia peniksen stimuloimiseen. Mies ei tee mitään, ja hänen passiivisuutensa antaa naiselle täyden vallan.
Lypsäminen ei vaadi työntöjä tai hytkymistä: mies voi maata täysin paikoillaan, ja emättimen supistelu hoitaa homman. Helpoimmin se käy, kun nainen ratsastaa miehen päällä.
Lantionpohjanlihasten on oltava, jos mielii käydä lypsylle. Niiden harjoittaminen ja vahvistaminen myös auttaa tuntemaan lihaksiston ja sen toiminnan paremmin.
- Lihaksia supistelemalla, puristelemalla, vetämällä ja työntämällä naiset oppivat käyttämään niitä. Silloin he voivat oppia seksuaalisia taitoja aina niin pitkälle, että pystyvät kääntelemään penistä vain lantionsa lihasten avulla. Sen kerrotaan olevan uskomaton tunne, kuvailee pompoirin jalosta taidosta kirjan kirjoittanut Denise Costa.
Kommentit (122)
Lihajöllikkä kirjoitti:
Näin miesnäkökulmasta melkoisen laukaiseva taito. :) Se tekee gutaa, kun nainen yllättäen puristuu miehuuden ympärille. Puristus syntyy alle sekunnissa, ei kuitenkaan silmänräpäyksessä. AAAAAAAH!!!! Toivottavasti muidenkin kumppanit jaksavat treenata alakertansa kuntoon.
Ei aloittaja mistään orgasmista kirjoittanut, vaan keinotekoisesta pumppaamisesta.
Kun olin 18, kysyi kerran eräs isomunainen yhden illan juttu aivan onnessaan, että mitä mä teen kun puristelin kalua lantionpohjalihaksilla. Oma mies ei tunne mitään :( Eikä edes ole mikään nakki, ihan normaalikokoinen. Mutta mulla on vähän sellainen fiilis, että sillä on muutenkin jotenkin heikko tuntoaisti siellä. Koska olen lukenut, että suuseksi kielikorun kanssa tuntuu aivan taivaalliselta ja miehen mielestä koko korua ei edes huomannut.
Totta, että lihaksilla voi kompensoida rakastelun taidon puutteita. Mies voi jopa erehtyä luulemaan orgasmiksi.
Pienenä tyydytin itseäni usein (en tosin tietenkään tiennyt, mitä se on, mutta sain hyvän olon). Kunnes joku näki mitä teen ja sen jälkeen siitä tuli kiellettyä, joka piti tehdä salassa. Tein sen ihan jännittämällä reisilihaksiani vaikka läksyjä lukiessa, samalla tein pientä "keinuvaa" liikettä. Näin pysyin tekemään salaa muilta, eikä tarvinnut hävetä. En siis tarvinnut mitään apuvälineitä, joskus aikuisena saatoin painaa häpykumpua, mutta en työntänyt edes sormiani sisälle. Tästä aiheutui se positiivinen asia, että tunnuin ilmeisesti tiukalta. Mutta miehen kanssa laukeaminen olikin vaikeaa, koska halusin pitää jalat yhdessä :) siis ainakin jos toiveissa oli omakin orgasmi. Sitten tajusin, että ratsastusasento on paras, sekä minulle että kumppanille. Siinä voi todellakin käyttää puristusvoimaa, jota tietämättäni harjoittelin jo lapsesta saakka. Häpeästä huolimatta.
Jaaha. Taitaa vaimo tosiaan olla poikkeuksellinen. Jo nuoresta hänen pillunsa alkoi puristelemaan ja lypsämään ennen orkkua ja orkun aikana. Muutamia kertoja jäätiin nalkkiin, kun tarttui tukevasti kalustani kiinni. Voi olla, että kun kaluni on pitkä ja paksu, niin sai tukevan otteen. Siinä oltiin niin pitkään, että orkku laantui. Ei pystynyt edes laukeamaan kun puristus varresta oli niin kova. Minusta tuo lypsy-efekti oli hallitsematon refleksi. Kun se tuli päälle vaimoa ja minua vietiin kuin pässejä naruista. Sain nauttia noista orkuista pari vuosikymmentä, eikä edes synnytykset vieneet sitä pois. Mutta viimeiseen kymmeneen vuoteen ei ole enää näkynyt, on vain tavallisia jännittyneitä orkkuja, jossa pillu edelleen jännittyy tiukasti sormien tai kalun ympärille. Oma vaimoni on kyllä päällä ollessaan saanut itselleen pillua jännittämällä orkun päälle. Ensin lypsänyt ja puristanut tiukasti kalua, hieronut häpyjä vastakkain ja lopulta saanut ravistavan ja puristavan orkun. Mutta lypsäviä ei enää vuosiin. Jos on saanut etukäteen suuseksillä orkun, niin naidessa osaa puristella pillulla kaluani ja nopeuttaa laukeamistani. Joskus on leikillään vielä puristanut niin kerpeleesti, kun olen työntänyt kaluani sisään tai puristanut kun olen yrittänyt vetää ulos. Hänellä on aina ollut pillussa voimaa kuin pienessä kylässä. On kyllä yleensä aina saanut orkun tavalla tai toisella, joten lihaksia treenattu viikoittain koko ikä. Kaipaus jäänyt silti tuohon oravaan, on se niin maaginen orgasmi, ettei sitä voi mies käsittää jos ei ole kokenut. Käteenveto tai suikkari ole kuin kalpea aavistus oravapillun otteesta ja mankelista. Siksi jouduin nuorena naimisiin.
Entisellä tyttöystävällä oli tuo maaginen oravapillu joka tuntui taivaalliselta. Kerran se ennen kumien käytön lopettamista aiheutti pientä kuumotusta. Oravan lypsäessä se lypsi kumin pois paikoiltaan ja kun se loppujen lopuksi huomattiin niin siinä saikin jännitellä seuraaviin kuukautisiin asti, jotka onneksi saapuivat ajallaan.
Meillä tuollainen oravapillu aiheutti sen, että kumista jäi kalunjuureen vain rengas ja loput pillun sisään päreinä. Kihlattu oli sitä mieltä, ettei sen jälkeen kannattanut käyttää enää kumia, kun vahinko oli jo tapahtunut. Naitiin sitten vielä varmistukseksi monta kertaa paljaalla, kun kihlattu kävi kuumana. Tuli "yllätys" raskaus ja sitten mentiin naimisiin, jossa ollaan vieläkin.
Olen vanhemmiten tullut siihen tulokseen, ettei niin sanottua oravapillua ole olemassakaan. Veikkaan, että on vain naisia jotka saavat kokonaisvaltaisia kohdunkaulan orgasmeja jossa sykkii koko kohtu ja alapää.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/tiesitko_tasta_orgasmip…
Tälläisen tuntee mies voimakkaasti, jos omaa tarpeeksi pitkän kalun ja myös kalun paksuus vaikuttaa. Jos tähän lisätään vielä taaksepäin kallellaan oleva kohtu niin tuntuma miehellä on varmaan kuvatunlainen naisen saadessa kokonaisvaltaisen orkun. Pillun pohjille asti ulottuva kalu työntyy siten pitkin taaksepäin kallellaan olevaa kohtua. Ei ihme, että pillu tuntuu täydeltä. Tälläisen taaksepäin kallellaan olevan kohdun omaa omakin vaimo, ainakin gynen mukaan. Sitä ei tullut nuorempana huomioitua vaikuttiko kohdunkaulan orkkuihin kuukausikierto, mutta ikä on vaikuttanut. Nuorena sai liki aina, mutta vaihdevuosia ennen 45 iässä alkoi harventymaan ja viisikymppisenä kohdunkaulan orkut loppui kokonaan. Ollut viimeisen kymmenen vuotta ainostaan pillun alapään puristelua orkkujen aikana. En edes muista millloin viimeksi on ollut kunnon mankeli.
Eksä osasi tuon taidon, ja sitä olen todella jäänyt hänestä kaipaamaan.
Lantiopohjalihakset kuntoon esimerkiksi tämmöisillä harjoituskuulilla https://www.cattysparty.fi/tuote/satisfyer-treenikuulat-3-kpl-double-ko…
Yhdistää esimerkiksi aina aamutoimiin harjoituskuulien käytön niin muistaa käyttää. Jo kahdessa viikossa huomaa kyllä eron myös kumppani. Naisilla lantiopohjalihasten harjoittaminen ehkäisee virtsankarkailua, helpottaa synnytystä ja parantaa seksuaalista nautintoa.
Suhteessa miehen liikkeeseen, milloin tulisi puristaa lihaksia?
ex tyttis puristeli päällä ollessaan itselleen aina orkut parit ennenkuin käänsin sen alle ja laskin mällit sisään
en muistanutkaan miten synnyttämätön nainen voi olla tiukka pillustaan. sen unohti tuossa aviossa ollessaan
Tietääkö kukaan ketkä näistä Suomessa olevista huorista osaisi tuon lypsäminen taidon? Luulisi sieltä löytyvän jonkun jolle opetettu. Kuulostaa tosi makeelta ja olis kiva päästä kokeileen vaikka maksaisi vähän enemmänkin. Taitaa olla sen verran harvinainen, että joutuisi käymään koko Tinderin suomiosaston, että tuurilla tulisi vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan ketkä näistä Suomessa olevista huorista osaisi tuon lypsäminen taidon? Luulisi sieltä löytyvän jonkun jolle opetettu. Kuulostaa tosi makeelta ja olis kiva päästä kokeileen vaikka maksaisi vähän enemmänkin. Taitaa olla sen verran harvinainen, että joutuisi käymään koko Tinderin suomiosaston, että tuurilla tulisi vastaan.
Eihän ne yleensä esittele mitä tekniikoita osaavat, mutta suuntaisin kyllä tuonne Aasia osastolle. Vaikkeivat kaikki siellä osaa tuota Singapore kissiä niin vastaavia kyllä.
Osaan kyllä. Pitää osata käyttää lantiopohjalihaksia.
Osaan ja olen luullut, että kaikki osaa. Mies taitaa tykätä siitä aika paljon. Joskus haluaa, että ollaan ihan vain paikallaan ja teen hänelle niin. Tosin ei kyllä pysty kauan oleen paikallaan. Välillä teen niin, että kun hän on alla ja minä päällä, niin otan sellaisen asennon, että vain kärki on tiukasti sisällä ja sitten supistelen siinä niin, että itselläkin osuu juuri sopivaan kohtaan. Aika kovaa se mies siinä huokailee, eli se kai tuntuu melko mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Osaan ja olen luullut, että kaikki osaa. Mies taitaa tykätä siitä aika paljon. Joskus haluaa, että ollaan ihan vain paikallaan ja teen hänelle niin. Tosin ei kyllä pysty kauan oleen paikallaan. Välillä teen niin, että kun hän on alla ja minä päällä, niin otan sellaisen asennon, että vain kärki on tiukasti sisällä ja sitten supistelen siinä niin, että itselläkin osuu juuri sopivaan kohtaan. Aika kovaa se mies siinä huokailee, eli se kai tuntuu melko mukavalta.
saanko tulla kanssasi edes kerran oi pompoir
yksi orvapillu on nähty ja koettu, tunne on hillitön kun pillu kiipeää kullin vartta ylöspäin ja vetää kullin sisäänsä, kun vetää ulospäin pillu pitää siitä kiinni, uskomaton tunne
komppaan edellistä tytöllä oli todella lihakset tallella kun se hyppäsi päälle ratsastusasentoon niin normi nainen joka tulee päälle pitää kädellä asettaa kulli reikään mutta tämä tyttö pyöräytti kerran persettä ja sen pillu imaisi kullin sisään ja sitten alkoi armoton puristelu ja ratsastus joka päättyi kirkuvaan naisen orgasmiin ja siihen jälkipuristuksiin
Uskoo mihin?
Lihaskuntoon ja siihen, että tuntee itsensä, kuuntelee kroppaansa ja siitähän nauttii kaikki, kun on sinut itsensä kanssa.
Lypsäminen tavallinen keino rakastella mieheni kanssa. En oikein voi ratsastaa, siis liikutella itseäni miehen päällä. Mutta se onnistuu, että istun hänen päällään ja vaginan lihaksilla hommat hoidetaan.
Olen synnyttänyt, lihavakin, mutta alalihakset kunnossa.