Mitä positiivista AV:n uudistukset ovat tuoneet elämääsi?

Seuraa 
Liittynyt12.10.2003

Minä olen huomannut positiivisia asioita. Av ei toimi enää niin hyvin kännykässä, ennen mobiili oli niin paljon toimivampi että kirjoittelin parikymmentä viestiä päivässä kännykällä, ja toiset mokomat ilta-yöaikaan. Kun sai vielä anonyymisti rupatella.

Sitten tietokoneellakin nämä sivut ovat oudot ja vaikeakäyttöiset joten en viihdy täällä enää. Tykkään silti av-mammoista ja haluaisin jutella edelleen teidän kanssa...

Mutta, nyt niitä positiivisia juttuja, muutosten tapahduttua:

-olen siivonnut kellarin

-olen harrastanut useammin yhdyntää

-olen mennyt useammin nukkumaan

-olen hankkinut kirjastokortin ja lukenut pari kirjaa

-olen leiponut enemmän

-olen metsäretkeillyt enemmän

-olen käynyt enemmän uimahallissa

-olen siivonnut enemmän

-olen pessyt enemmän pyykkiä

-olen järjestellyt kotia

-olen tyhjentänyt kaappeja

-kotini näyttää kivemmalta

-olen liikkunut enemmän

-olen avannut tietokonetta harvemmin

-olen käyttänyt kännykkääni harvemmin

-en ole enää perillä uutisista (ilmeisesti hyvä juttu?)

Kommentit (15)

elvis elää
Seuraa 
Liittynyt30.10.2015

Torttutunari kirjoitti:

Etkö ole edes saanut siivottua enemmän? Minulla on ainakin päivässä enemmän tunteja ilman av:ta.

En. Siivoan muutenkin tosi harvoin. Perussiistinä tää läävä on helppo pitää. - En oikein tiedä, mihin aika menee. Voi olla, että palstailin kuitenkin aika vähän ennen, mutta sitäkin dynaamisemmin, nimettömänähän se onnistui.

elvis elää
Seuraa 
Liittynyt30.10.2015

Leipäjuusto kirjoitti:

Kaari Utrion historiallisia romaaneja :)

Kuulostaa hyvältä. Meillä on niitä hyllyssä anopin perintönä. Maeve Binchy:n romaanit on kans kivoja ja Danielle Steel:in.

Tero
Seuraa 
Liittynyt10.1.2015

Mänkkipyyhe kirjoitti:

Tero kirjoitti:

Olen vieroittunut täältä

Onko se hyvä asia? Haluaisitko olla enemmän täällä? Kaipaatko jotain? Miltä vieroittuminen tuntuu? Onko se positiivinen vai negatiivinen asia?

se on hyvä asia. itse aikoinani vietin täällä ihan liikaa aikaa, nyt ehdin tehdä paljon enemmän muuta järkevämpää. kaipaan joitain hyviä tyyppejä, vanhalta Onlinelta.

Vierailija

Olen viettänyt täällä hyvin vähän aikaa aiempaan verrattuna.

Se on kohentanut mielialaa ja saanut kiinnostumaan kaikesta muusta. Olen kutonut, askarrellut, ulkoillut, siivonnut, käynyt kuntosalilla. Toisaalta kyllä roikkunut enemmän Facessa.

Menen nukkumaan aiemmin tai luen kirjaa, kun palstalle ei pääse kirjoittamaan enää klo 23. Usein palstailin muuten kännykällä sängyssä.

Vierailija

Ei mitään. Olen siirtynyt muille sivuille. Kaipaan sitä että täällä oli aina joku oli sitten mikä päivä tai vuorokaude aika tahansa. Eipä enää.

Vierailija

Viikonloppuisinkin tulee mentyä nukkumaan klo 23 kun vapaa kommentointi lopuu ja  se on tosi hyvä juttu. Minusta saisi loppua jo klo 22, kunhan alkaisi taas klo 6 aamulla. Harmittaa kun ei pääse komentoimaan kirjautumatta aamukaffeella.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat