Uskotko, että av:n ylläpito, sanoma ym. jossain vaiheessa tajuavat, mitä ovat menettäneet?

Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Meitä on täällä muutama! Siis oikeasti muutama pakolla rekisteröitynyt olemassa hiljaa, kun toinen vaihtoehto olisi, että täällä olisi satoja ihmisiä juttelemassa, kyselemässä, ehkä vittuilemassa ja provoilemassakin..

Voi että, miten ikävä entistä av:ta..

Sivut

Kommentit (16)

elvis elää
Seuraa 
Liittynyt30.10.2015

En mä usko, että ne meistä välittää. Eihän ne olis tehneet meille tätä, jos välittäisivät. Oli sekin tosi kummallista, kun tuli se karmea sensuuri, ei saanut kirjoittaa sanoja "talvi" tai "joulu".

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

elvis elää kirjoitti:

En mä usko, että ne meistä välittää. Eihän ne olis tehneet meille tätä, jos välittäisivät. Oli sekin tosi kummallista, kun tuli se karmea sensuuri, ei saanut kirjoittaa sanoja "talvi" tai "joulu".

Siis onko tommonen sensuuri ollut? Missä vaiheessa? Miksi?

talvijoulutalvijoulutalvijoulutavijoulutalvijoulutalvijoulutalvijoulubanni?

elvis elää
Seuraa 
Liittynyt30.10.2015

Kukaan ei lopulta tajunnut, mitkä kaikki normaalit sanat olivat kiellettyjä, mutta niin se vain oli. Ketjut lähtivät hyvin nopeasti, jos niikseen tuli. Silti täällä oli elämää. Sensuuri alkoi kun muslimit maahan tulivat.

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

elvis elää kirjoitti:

Sä et ole av-mamma, jos et tiedä sensuurikaudestamme.

Olen palstaillut vuodesta -99 jo äitien palstan aikaan, joten koen hyvinkin olevani av-mamma..=))

elvis elää
Seuraa 
Liittynyt30.10.2015

Leipäjuusto kirjoitti:

Ei saa mainita myöskään lauseita "Kumpa pakkaset saapuisivat". "Muuttolinnutkin lähtivät jo". "Odotan niin hyisiä pakkasöitä!"

Siis jatkuuko tää sensuuri täällä? Olen ollut käymättä, niin en tiedä, mutta jos tämä ketju häipyy, sitten sensuuri jatkuu. Tietää ainakin olla ostamatta mitään sanoman lehtiä.

elvis elää
Seuraa 
Liittynyt30.10.2015

ExoPol kirjoitti:

elvis elää kirjoitti:

Sä et ole av-mamma, jos et tiedä sensuurikaudestamme.

Olen palstaillut vuodesta -99 jo äitien palstan aikaan, joten koen hyvinkin olevani av-mamma..=))

Sulla oli sit varmaan muita kiireitä pahimpaan sensuuriaikaan.

elvis elää
Seuraa 
Liittynyt30.10.2015

Leipäjuusto kirjoitti:

Minä en ainakaan pari päivää sitten saanut ihastella kylmeneviä öitä. Ketju lähti heti.

Voi ei. Ja kun tämä oli niin kiva palsta. Tietysti jokunen hörhö rasitti, mutta noin muuten ok.

elvis elää
Seuraa 
Liittynyt30.10.2015

Minä olen sitä välillä miettinyt, että kuinkahan paljon meitä hiljaisia tässä kansassa on, meitä jotka ei "sumeilematta hyväksy ihan kaikkea" ja mitä alkaa tapahtua, kun meidän pinnaa venytetään. - Kun ajattelee miten isoisät taistelivat 75 vuotta sitten, niin miten yleensä on mahdollista, että nyt ikään kuin annetaan pois se kallein, mitä tuolloin saavutettiin. - Näinkö ovat suomalaiset muuttuneet.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat