Seksisuhde ja mies laittaa

Vierailija

sormen peräaukkoon seksin aikana.. suhdetta on jatkunut nyt 5kk, mutta tätä mies ei ole aikaisemmin tehnyt kun nyt viime näkemisillä. En tiedä mitä ajatella, koska mua itteeni ällöttää tommoset jutut eikä tunnu hyvältä. Pyytääköhän se seuraavaks et sais laittaa peppuun? Onks muilla kokemuksia :D

Kommentit (7)

Vierailija

Ihan tavallinen kiihotustapa, tepsii minuun. Minulla orgasmi voimistuu ja pitenee. Mutta jos se ei sinuun tepsi, pyydä jotain muuta tilalle.

Vierailija

Mä oisin miehenä laittanut sen saman sormen sitten suuhun ja sanonut, Oih namiii ja sit vielä hampailla kynnen alta viimesetkin :DD

Vierailija

olipas taas typerä aloitus. ettekö te ihmiset osaa A) sanoa ääneen asioitanne B) jaksa olla tekemättä typeriä keksittyjä aloituksia. 

En tiedä oliko tämä A vai B

Vierailija

Oletko jotenkin yksinkertainen, kun et tiedä, mitä ajatella? Kuitenkin heti samassa virkkeessä kerrot, mitä asiasta ajattelet. Haluatko nyt jonkun kertomaan, mitä sinun tulisi asiasta ajatella, koska tuo oma ajatuksesi ei käy?

Vierailija

se on sinun peräaukkosi ja sinulla on täysi oikeus sanoa haluatko sinne sormia tai muutakaan. eli reippaasti vaan sanot jos et halua sormia sinne, ihan selvä asia. 

Vierailija

Sano asiasta. Kannattaa kokeilla sellaista että peppureikää hierotaan kevyesti ulkopuolelta, se voi tuntua hyvältä vaikkei haluaisikaan mitään sisään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat