Onko kellään kokemusta siitä, että mies on aluksi kohdellut sinua huonosti,

Vierailija

ja sitten käytös muuttunut parempaan suuntaan? Voiko se olla pysyvää?

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla huonosti? Riippuu vähän siitä.

Pitänyt huonosti yhteyttä, ollut flegmaattinen tapaamisten sopimisessa jne. Sitten käytös muuttunut täysin päinvastaiseksi. Nyt mies on tosissaan ja myös osoittaa sen teoillaan, mutta pelkään ettei tämä kestä. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitänyt huonosti yhteyttä, ollut flegmaattinen tapaamisten sopimisessa jne. Sitten käytös muuttunut täysin päinvastaiseksi. Nyt mies on tosissaan ja myös osoittaa sen teoillaan, mutta pelkään ettei tämä kestä. ap

Tulee vaan mieleen, että sillä miehellä on olut joku "parempi" nainen kuvioissa samaan aikaan ja kun sen kanssa ei olekaan homma edennyt niin panostaa nyt sinuun. Ei pahalla.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin alkuin aktiivinen ja pidin yhteyttä. Suunnittelin yhteistä tekemistä, houkuttelin mukaan. Mies oli nihkeämpi, aina meillä oli todella mukavaa ja seksi loistavaa... Mies ei halunnut esitellä kavereille tai perheelle. Kunnes sitten muutaman kuukauden kohdalla veikin mut yllättäen sukujuhliin ja ystävän synttäreille. Pikku hiljaa alkoi "lämmetä". Viestitteli enemmän, ehdotti ja odotti tapaamisia.

Nyt on oltu 2 vuotta yhdessä ja mies on just nyt aivan hulluna muhun :D Todella outo eteneminen... mutta näin hänellä.

Vierailija

Kuulostaa oudolta ja epätasapainoiselta. Mies saattaa häipyä myöhemmin yhtä kummallisesti kuin tunteet aiemminkin muuttuivat. Jos ei muuta, pidemmässä suhteessa tulisit aina miettimään ja vääntämään miehen kanssa aiheesta. Miksi hän ei ollut kiinnostunut sinusta alusta asti. Syykin tuli jo tuossa miehen suusta, eli oli kiinnostavampi näköpiirissä, mutta kun häntä ei saanut niin muukin alkoi kelvata. Ehkä pahimmillaan jopa mustasukkaisuuden aiheuttamisen mielessä.

Vierailija

Mulla oli hieman vastaava tilanne parisuhteeni alussa, ei kestänyt kuin pari viikkoa, mutta kuitenkin. Miehen kaveri paljasti, että mies ei ollut aluksi ollenkaan sitä mieltä että sitoutuisi nyt kehenkään, mutta kun oli kysellyt minusta yhteisiltä kavereiltamme niin he olivat sanoneet miehelle suoraan että joku parempi vie jos ei nyt ota. Hyvä että sanoivat suorat sanat. Nyt ollaan oltu 10v yhdessä ja lapsiakin on. Mies on myös itse suoraan sanonut että ei ollut halukas sitoutumaan, mutta ei halunnut myöskään olla ilman minua. Toki alkuvuodet huolestutti että lähteekö se nyt litomaan kun ei ollut valmis sitoutumaan tai pettääkö. Hyvin kuitenkin sovittiin yhteen ja pelot hävisi.

Vierailija

Tuli mieleen eräs edesmennyt suhde, jossa tuntui, ettei naista pidä kohdella liian hyvin. Kun olin peruskiltti ja huomioonottava, alkoi pian mennä huonosti. Järjestämällä pientä draamaa ja kohtelemalla silloin tällöin tylymmin meni heti paremmin. Naiset on ihmeellisiä.

Vierailija

On ollut. Mies oli täysi paska monta vuotta, ja minä heikko ääliö, kun jaksoin toivoa parempaa. Lopulta jätin miehen, kun ehdotti ryhmäseksiä ja oli jo katsellut henkilöitäkin siihen. Siinä meni raja.

Vuosien päästä mies otti yhteyttä muuttuneen miehen elkein. Olin puolen vuoden ajan äärimmäisen epäluuloinen, en mennyt sänkyyn, tapailin julkisilla paikoilla, keskusteltiin, halusin varmistua että tyyppi on aidolla asialla.

Kun aloimme sitten seurustella kunnolla, mies kohteli minua kuin jumalatarta. Hän oli ottanut opikseen ja yritti! Se oli liikuttavaa... Jokin pieni kuitenkin kaihersi mielessä kaiken aikaa, ja se oli kysymys, mikä minussa oli vikana aiemmin? Kuka hänet opetti kohtelemaan naista hyvin? Mistä tämä onni ja autuus yhtäkkiä tupsahti elämääni?

Sitten eräänä yönä näin unen. Siinä minulle näytettiin, että mies tapailee toistakin naista. Näytettiin sekin, millaista naista. Herättyäni ymmärsin, että alitajuntani puhuu. Stalkkasin hieman, ei mitään laitonta. Niin oli. Mies tapaili toista naista, eli kaksoiselämää. Tuo nainen oli hänelle opettanut, kuinka naista suhteessa kohdellaan.

Kokemuksesta oppineena sanoisin, että toiset (tai kolmannet, tai neljännet) mahdollisuudet on turhia. Jos joku rikkoo sinua kerran, hän tekee sen uudelleenkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat