Että mua itkettää ja fyysisesti etoo!

Vierailija

Olin kuluneen viikon uutispimennossa ja nyt A-Studiossa puidaan tuota hirvittävää eläintenkiduttamista, kun tainnuttaminen tai teurastaminen ei "ihan onnistu" jollain teurastamolla. Tuolla alalla pitäisi olla paljon tiukempi valvonta, käsittämätöntä toimintaa:/!

Kommentit (7)

Vierailija

Totta. Eläinten ja vanhusten huolto on ihan retuperällä.
Vähän ot, luin noita kaameita lapsikohtaloita eilen, oksettaa niin lujaa ja paha mieli ettei ole ruoka edes maistunut.. maailma on paha! On niin julmaa että puolustuskyvyttömiä kohdellaan ihan hirveällä tavalla.:(

Vierailija

Miksi et silloin reagoinut kun Suomen seviytyjissä  pari osanottajaa tappoi kanaa aika pitkään. Muistaakseni nainen rullasi sen päätä ympäri parhaansa mukaan. 

Miksi siitä ei metelöity.Viihteen merkeissä saa eläintä kiduttaa, mutta sitten työssä ei saisi tulla vahinkoja :(

Kertoo minulle että huoli eläimistä ei ole aitoa.

Vierailija

En pysty edes katsomaan niitä videoita... Nykyinen hallitus ja ministeri Tiilikainen eivät kyllä tule tekemään asialle mitään (keskusta menettäisi maajussien äänet). Päinvastoin: eläinsuojeluasiamiehen virka lakkautettiin ja nyt aikovat viedä läpi ehdotusta, jonka mukaan "elinkeino ei saa aiheuttaa lisäkustannuksia" (= eläinten hyvinvointi heikkenee entisestään), ja että valvonnan tulisi olla enemmän tilallisten itse suorittamaa. Pukki kaalimaan vartijana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hohoijaa. Eläimet on tarkoitettu syötäviksi. Minua itkettää enemmän ihmisuhrit

Siinä taas yksi valopää! Joo totta itse järkytyn ja itken yleensä kauheita ihmiskohtaloita, mutta ihan samallain myös eläinten kiduttamisia yms. Tiesitkö apina että ne eläimet tuntee kipua siinä missä ihmisetkin ja isotkin eläimet ovat täysin puolustuskyvyttömiä ihmisen vallan alla!!

Vierailija

Minäkin otin sen todella raskaasti. :( Mietin edelleenkin mitä voisin tehdä asian eteen, muuta kuin jättää lihansyönnin. Kävin aivan helvetin kuumana aiheesta, inho kuplii edelleenkin jokaista eläimiä rääkkäävää ihmistä kohtaan, ja siis niinhän olen aina aiheeseen reagoinutkin missä tahansa ja jo lapsuudesta lähtien. Adressiin laitaan taatusti nimeni ja... mitä muuta voin tehdä? En pidä missään arvossa eläinrääkkääjiä. He ovat täysin ihmisarvottomia ihmisiä. Degeneroitunutta perkeleen pohjasakkaa joka pitäisi lähettää avaruuteen, tervemenoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi et silloin reagoinut kun Suomen seviytyjissä  pari osanottajaa tappoi kanaa aika pitkään. Muistaakseni nainen rullasi sen päätä ympäri parhaansa mukaan. 

Miksi siitä ei metelöity.Viihteen merkeissä saa eläintä kiduttaa, mutta sitten työssä ei saisi tulla vahinkoja :(

Kertoo minulle että huoli eläimistä ei ole aitoa.

En ole seurannut Suomen selviyyjiä, joten en tiedä, mistä puhut. Mutta olen siinä kanssasi samaa mieltä, että todellakin, kaikenlainen eläinten (tottakai myös ihmisten, mutta nyt puheena eläimet) kiduttaminen on epäeettistä, tuomittavaa, kerta kaikkiaan etovaa. Oikeille vahingoille ei mitään voi, paitsi yrittää parantaa toimintatapoja, mutta esim. tuossa ohjelmassa mainittiin luku, että 45% tainnutus-/teurastusyrityksistä epäonnistui ensimmäisellä kerralla, niin se on jotain hirvittävää.

Olen kyllä ollut lihansyöjä tähän asti, mutta kyllä vähenee jatkossa reilusti ja tarkkaan tulen harkitsemaan, mistä lihatuotteet hankin tähän talouteen. 

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat