Voiko mv lehen sivulta tulla viirus ?!

Vierailija

Likkasin vahinosa sitä mainosta :( nyt kone huutaa

Kommentit (12)

Vierailija

Sain ensimmäisen tietokoneeni vuonna 1992 ja ei ole ollut viiruksia. Ei missään koneessa; läppärissä, kiinteessä koneessa tai puhelimessa. En avaa IKINÄ KOSKAAN tyhmä posteja. Tiedän kyllä mikä on minulle tarkoitettu viesti. Spämmit veks ja heti. Ja en jeesustele, totean vain tosiasian.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sain ensimmäisen tietokoneeni vuonna 1992 ja ei ole ollut viiruksia. Ei missään koneessa; läppärissä, kiinteessä koneessa tai puhelimessa. En avaa IKINÄ KOSKAAN tyhmä posteja. Tiedän kyllä mikä on minulle tarkoitettu viesti. Spämmit veks ja heti. Ja en jeesustele, totean vain tosiasian.

Minä vuonna sitten aloit oikein käyttämään sitä konetta, viime vuonna? Pitääkö oikeasti selittää miten tilanne eroaa 90-luvun alusta verrattuna internet-aikakauteen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä sähköpostiin tuu

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat