Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako enää vanhanmallisia puhelimia vai onko pakko ostaa älypuhelin?

Vierailija

En tarvitse kaikkia erikoistoimintoja ja hienouksia.

Kunhan voi soittaa ja lähettää  viestejä.

Kommentit (14)

Vierailija

Jotain tosiaan on, mutta Doroissakin on useissa kamera. Itse (en ole ap) en haluaisi edes sitä kameraa. Soneran, Elisan ja DNA:n myymälöistä ei taida perusmallin puhelimia saada ollenkaan, mutta Giganteissa ja Prismoissa saattaa olla.

Vierailija

Saa. Huuto.net on pullollaan Nokialaisia. Siis niitä, joissa akku kestää parikin viikkoa. Googlaa Erkki Tuomioja puhelin, niin saat selville parhaan vanhan mallisen puhelimen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuka tulee toimeen ilman älypuhelinta nykyään? Siinä on kaikki.

Älypuhelimet ovat loppujen lopuksi ihan turha keksintö. Ne tekevät ihmisistä eräänlaisia zombeja ja aiheuttavat addiksion, jota voi verrata huumeriippuvuuteen. Ilmankin pärjää loistavasti ja voi käyttää puelimen ruudun tuijotukseen kuluvan ajan esim. luonnon tarkkailuun.

Vierailija

Saa. Ekaluokkalaiselleni ostin Nokian peruspuhelimen Verkkokaupasta. Löytyy myös Gigantista. Ja ei siis ole mikään DORO.

Vierailija

Kyllä niitä näkyy olevan joissain marketeissa. Itselläni on ollut sama puhelin jo melkein kymmenen vuotta enkä aio vaihtaa ennen kuin se hajoaa. Sitä tuskin heti tapahtuu, koska se on jo nähnyt ja kokenut niin hurjia juttuja, että älypuhelin olisi kuollut jo monesti. Ei se mikään 3310 ole vaikka nokia onkin. Ainoa miinus siinä on, että akku menee melkein heti loppuun jos sataa vettä tai on muuten kostea ilma, älypuhelin ei tosin taida tarvita mitään erikoisia kelejäkään kun on akku jo lopussa. En ymmärrä miten jotkut voi maksaa puhelimesta melkein tonnin, ihan sairasta.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuka tulee toimeen ilman älypuhelinta nykyään? Siinä on kaikki.

Mulla oli älypuhelin vuoden ajan, mutta se oli ihan turha. Siirryin takaisin vanhanmalliseen kännykkään, koska se ei lipeä kädestä eikä näyttö ole täynnä klähmäjälkiä.

Vierailija

Ihanaa kuulla, että meitä on muitakin, jotka eivät halua älypuhelinta!   <3  <3

Kiitos Gigantti-, Prisma- yms vinkeistä! 

ap

Vierailija

Minulla on ollut vähän aikaa älypuhelin käytössä, mutta ei se ole minua vakuuttanut. Se on kaikin puolin kovin hankala kapistus. Rinnalla on edelleen myös tavallinen näppäinpuhelin, jota myös kehutaan älypuhelimeksi, mutta toimintoja on paljon vähemmän eikä puhelin itse tyrkytä hankkimaan niitä. Ainut plussa taitaa olla, että tällä uudella saa otettua aika hyviä kuvia ja lähetettyä ne pilveen, että voi katsella niitä myös tietokoneella suurempina. Onneksi en tärvännyt kovinkaan paljon rahaa puhelimeen, sillä halusinkin vain harjoituskappaleen edullisesti, että voin kokeilla ja miettiä, kannattaako hankkia parempi. Nyt en ainakaan vielä hanki. Ja jos hankinkin, niin merkki vaihtuu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

et sit ole paljo viitsiny asian eteen nähdä vaivaa... kato vaikka gigantin sivut.

Eihän tältä palstalta voi SEKÄ kysyä ETTÄ katsoa gigantin sivuja?
Mistä tiedät vaikka aloittaja olisi kuin googlaillut...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat