Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvissyöjät pistää vihaksi

Vierailija

Enkä tiedä miksi, en voi sille mitään.

Itse syön ruokaa.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Päivän kasvisprovoannos, olkaa hyvä.

Ei tämä ole provo, ihan aidosti pistää vihaksi kun joku sanoo että on kasvissyöjä :D

Vierailija

Käynti terapeutilla voisi auttaa. Tunnetko syyllisyyttä lihansyönnistäsi vai mistä arvelet tuon johtuvan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käynti terapeutilla voisi auttaa. Tunnetko syyllisyyttä lihansyönnistäsi vai mistä arvelet tuon johtuvan?

En minä ajattele mitä syön, ruoka on ruokaa. Näen lihan vaan ruokana, ei siitä mitenkään syyllinen olo ole tähän mennessä tullut.

ap

Vierailija

No johan.

Ei kasvisruuassa ole mitään vikaa. Vaatii vain todella perehtymistä ravinto-oppiin jotta saa kaiken ravinnon ruuasta eikä tarvitse syödä lisäravinteina niitä ravinteita joita ei sitten saa ruuasta. Kasvisruokavalio on myös huomattavasti kalliimpaa.

Jokaisella on oikeus syödä niin kuin haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No johan.

Ei kasvisruuassa ole mitään vikaa. Vaatii vain todella perehtymistä ravinto-oppiin jotta saa kaiken ravinnon ruuasta eikä tarvitse syödä lisäravinteina niitä ravinteita joita ei sitten saa ruuasta. Kasvisruokavalio on myös huomattavasti kalliimpaa.

Jokaisella on oikeus syödä niin kuin haluaa.

En minä sanonutkaan että siinä olisi mitään vikaa, se vain suututtaa kun joku töräyttää olevansa kasvissyöjä. En osaa sen tarkemmin selittää =)

Ap

Vierailija

Aika huolestuttavaa, jos sinulle ennestään tuntematon tyyppi ei ehdi sanoa kuin "olen kasvissyöjä" ja sinua alkaa suututtaa?

Pistäpä se leimasin alas ja tutustu ihan ihmiseen.

t. Sekasyöjä, joka syö myös kasvisruokia.

Vierailija

Onko sulla paha olla? Minä diggaan kasvissyöjiä, vegaaneja jne. Itse olen kaikkiruokainen, syön myös lihaa. Miksi sua ketuttaa? Pitäisikö katsoa peiliin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pistääkö sinua vihaksi jos joku sanoo olevansa masentunut? Kyseessä on mielisairaus. Vähän empatiaa peliin!

Vertaat kasvissyöntiä mielisairauteen :D? No ei pistä vihaksi jos sanoo olevansa masentunut mutta pistää jos syö pelkkää porkkanaa o_o

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla paha olla? Minä diggaan kasvissyöjiä, vegaaneja jne. Itse olen kaikkiruokainen, syön myös lihaa. Miksi sua ketuttaa? Pitäisikö katsoa peiliin?

Ei mulla ole kyllä yhtään paha olla, ihan leppoisaa on.

ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat