Miksi naiset haluaa vanhemman miehen?
Olen 19v mies ja huomannut että mun ikäset naiset haluaa vanhemman miehen ja omanikäistä eivät kelpuuta. Onko kyse siitä että naiset haluaa vanhemman miehen siksi koska vanhemmalla miehellä on enemmän rahaa kun nuorella?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 17-vuotias tyttö ja omalla kohdallani kiinnostus vanhempiin miehiin ei ole ollenkaan kytköksissä rahaan
Eli sulle on toisin sanoen ihan sama käykö mies töissä vai onko tahallaan työtön. Muut asiat ratkaisee.
Olen tuon viestin kirjoittaja ja en minäkään ymmärrä minkä vuoksi otit työllisyyden puheeksi. Aika harva nykyään edes on "tahallaan työtön". Vastauksena kysymykseesi minulle ei ole tuo asia "ihan sama". Totta kai arvostan työntekoa, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että jos näen mukavan näköisen pojan/miehen niin ei tule ensimmäisenä (eikä edes toisena) mieleen miettiä hänen varakkuttaan. Nimenomaan kaikki muut asiat ensijaisesti ratkaisee. En kaipaa mitään sugar daddya tai elättäjää itselleni.
Toi ei nyt mitenkään vastannut kysymykseen. Joko ratkaisee tai ei ratkaise.
Vierailija kirjoitti:
päällimmäinen sanoma oli luultavasti "kaikki naiset eivät ole rahan perässä".
Näinhän suurin osa väittää. Todistusaineisto ei vaan tue tätä väittämää.
Ei ole rahasta kiinni. Itse olen parikymppisestä asti ollut kiinnostunut 10-15 vuotta vanhemmista miehistä. Omanikäiset ovat tuntuneet hyvin lapsillisilta. Esim opiskeluaikana moni ikäiseni mies biletti ja eli huoletonta elämää. Itse luin filosofien teoksia, leivoin ja ompelin kotona. Vahemmista miehistä usein löytyy rauhallisempia ja kypsempiä tapauksia kuin muista. Itselle myös avioliitto olisi hyvin tervetullut asia, en siis halua elää levotonta elämää vaan rauhaisaa kotielämää miehen kanssa.
Vaikka tilanne voi nyt tuntua tuskaiselta, niin älä huoli ap, kunhan tulet vanhemmaksi, niin saat itse yhä panna niitä kauniita opiskelijatyttöjä, kun sinun ikäisesi naiset ovat jo rupsahtaneet ja joutuvat tyytymään niihin oikeasti vanhempiin ukkoihin. Naisella kaunis ulkonäkö ja nimenomaan nuoruus on valttia parisuhdemarkkinoille. Tämän vuoksi naiset pääsevät jo nuorena "loistamaan", mutta mietipä miltä tuntuu, kun se oma hohdokas aika onkin nopeasti ohi. Miehillä sen sijaan se nuoruus voi olla hankalaa, mutta kun vähän saa sitä miehistä ulkonäköä ja statusta, niin aika pitkään ikään saa elää, että nuoria kauniita naisia riittää kumppaniksi.
Itse näin naisena kyllä mieluummin ottaisin miehen roolin, jossa tuota kukoistusaikaa on paljon enemmän :) Mieluummin sitä nuorena haaveilee siitä ikääntymisestä kuin että tajuaa oman "aikansa" olevan kohta ohi :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahasta kiinni.
En väitä vastaan, jos olet ihan oikeasti poikkeus. Onnea vaan.
Oma mies on ihan pa. Ei johdu iästä. Minä rakastan sitä.
Koska samanikäiset on niin lapsellisia. Vittu, ihan samanlaisia pentuja te naisetkin olette kuin me miehetkin. Itse olen sitä mieltä, että naiset haluaa vanhemman miehen ihan vain sen takia, että he ovat yleensä edenneet elämässään pidemälle kuin nämä naiset tai heidän ikätoverinsa. Onhan se ihan selkeää, että esimerkiksi joku 17-vuotias haluaa täysi-ikäisen jolla on auto ja mahdollisesti jo työkin. Tai kusiseen parikymppinen haluaa jonkun 23-25v miehen.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahasta kiinni.
En väitä vastaan, jos olet ihan oikeasti poikkeus. Onnea vaan.
En usko olevani poikkeus. Mutta siltikään ei ole tosiaan rahasta kiinni. Itse en vain pidä epäkypsistä miehistä. Vahemman miehen kanssa on enemmän juteltavaa. Voi pohtia filosofisia kysymyksiä tuntikauseja. Ja ihanaa on, että vanhempi mies ei ole sellainen bilehile useinkaan kuin nuorempi.
Vanhemmat miehet ovat viisaampia, kokeneempia, turvallisia ja niillä on jo luonne kypsynyt. Vanhemmillaa miehillä on usein hyvä auto.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hyvä kysymys, tämän olen huomannut tyttäreni kohdalla sillä hän tosiaan on aina seurustellut itseään vanhemman miehen kanssa vaikka tarjolla olisi samanikäisiäkin. Kyseessä hieman yli parikymppinen nainen tällä hetkellä ja kun olen kysellyt asiasta häneltä niin toteaa vanhempien miesten olevan kypsempiä keskustelijoita. Voisiko selitys olla jotain tähän suuntaan viittaavaa?
Tyttäresi on epävarma, huonoitsetuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat miehet ovat viisaampia, kokeneempia, turvallisia ja niillä on jo luonne kypsynyt. Vanhemmillaa miehillä on usein hyvä auto.
Itse en ainakaan halua seksuaalisesti kokenutta miestä. Onneksi vanhemmissakin miehissä on niitä, joilla on vielä poikuus tallella tai vain yksi tai kaksi seksikumppania. Liika seksikumppanien määrä ei oikein ole ihanneominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hyvä kysymys, tämän olen huomannut tyttäreni kohdalla sillä hän tosiaan on aina seurustellut itseään vanhemman miehen kanssa vaikka tarjolla olisi samanikäisiäkin. Kyseessä hieman yli parikymppinen nainen tällä hetkellä ja kun olen kysellyt asiasta häneltä niin toteaa vanhempien miesten olevan kypsempiä keskustelijoita. Voisiko selitys olla jotain tähän suuntaan viittaavaa?
Huoh. Täällä toinen parikymppinen nainen joka tykkää vanhemmista miehistä. En todellakaan ole epävarma tai huonoitsetuntoinen. Vanhempien miesten kanssan nyt vain on ihanampaa kuin nuorempian. Vanhempi mies ei ole niin hektinen eikä mene ympäriinsä opiskelijabileissä harva se viikonloppu. Itse haluan elää avioliitossa, se ei monelle parikymppiselle miehelle tule kuuloonkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Täällä toinen parikymppinen nainen joka tykkää vanhemmista miehistä. En todellakaan ole epävarma tai huonoitsetuntoinen. Vanhempien miesten kanssan nyt vain on ihanampaa kuin nuorempian. Vanhempi mies ei ole niin hektinen eikä mene ympäriinsä opiskelijabileissä harva se viikonloppu. Itse haluan elää avioliitossa, se ei monelle parikymppiselle miehelle tule kuuloonkaan.
Jep. Sama juttu. Osa ihmisistä vain kehittyy aiemmin kuin toisille. Itsellä ei ole koskaan synkannut oman ikäisteni kanssa. Olen ollut aina liian vanha henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä voi vielä tykätä vanhemmista miehistä, koska nämä ovat kuitenkin alle kolmikymppisiä. Mutta jos tykkäät nelikymppisenä vanhemmista miehistä niin ei se kyllä ihan tervettä ole.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti, koska seksin takia kukaan ei vanhaa setää ota.
En tiedä miksi muut, tai lähinnä jotkut, naiset haluaa vanhemman miehen. Itse en ole _koskaan_ halunnut vanhempaa miestä, koska en ole yksinkertaisesti heistä kiinnostunut. Omaikäinen on aina kiinnostanut eniten. Tosin pakko myöntää, että nyt hieman yli 30-vuotiaana olen alkanut kiinnittämään huomiota myös niihin itseäni nuorempiin miehiin. Mun mielestä miehet ovat jumalaisen kauniita nuorina, noin 25-vuotiaina. :)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi muut, tai lähinnä jotkut, naiset haluaa vanhemman miehen. Itse en ole _koskaan_ halunnut vanhempaa miestä, koska en ole yksinkertaisesti heistä kiinnostunut. Omaikäinen on aina kiinnostanut eniten. Tosin pakko myöntää, että nyt hieman yli 30-vuotiaana olen alkanut kiinnittämään huomiota myös niihin itseäni nuorempiin miehiin. Mun mielestä miehet ovat jumalaisen kauniita nuorina, noin 25-vuotiaina. :)
Miten ois? ;)
Noin 25v sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä voi vielä tykätä vanhemmista miehistä, koska nämä ovat kuitenkin alle kolmikymppisiä. Mutta jos tykkäät nelikymppisenä vanhemmista miehistä niin ei se kyllä ihan tervettä ole.
Minä tykkään parikymppisenä kylläkin 10-15 vuotta vanhemmista miehistä... Ja kyllä se on normaalia. Ja miksi ihmeessä nelikymppisenä jättäisin aviomieheni vain sen takia että hän sattuu olemaan vanhempi???
No voi tsiisus sentään, tyttöhän tarkoitti vaan hyvää tuolla kommentillaan, päällimmäinen sanoma oli luultavasti "kaikki naiset eivät ole rahan perässä".