Miksi naiset haluaa vanhemman miehen?
Olen 19v mies ja huomannut että mun ikäset naiset haluaa vanhemman miehen ja omanikäistä eivät kelpuuta. Onko kyse siitä että naiset haluaa vanhemman miehen siksi koska vanhemmalla miehellä on enemmän rahaa kun nuorella?
Kommentit (74)
Minusta tämä on vähän yleistävää. Itseäni on aina kiinnostanut vain oman ikäiset pojat/miehet, välillä "jopa" nuoremmat. Avomieheni on minua puoli vuotta vanhempi. Ja ne kaverit jotka seurustelivat, olivat useimmiten saman ikäisen kanssa.
Itse haluaisin seurustella ja olla jälleen parisuhteessa, mutta kammoksun tätä nykyistä deittikultuuria. Kaverit ovat joko eronneet tai sitten tyytyväisiä tahoillaan. Nettiin en todellakaan itsestäni mitään tarkempaa lataa. Harrastukset ovat naisten parissa. Onpahan dilemma.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin seurustella ja olla jälleen parisuhteessa, mutta kammoksun tätä nykyistä deittikultuuria. Kaverit ovat joko eronneet tai sitten tyytyväisiä tahoillaan. Nettiin en todellakaan itsestäni mitään tarkempaa lataa. Harrastukset ovat naisten parissa. Onpahan dilemma.
No eihän sinne nettiin nyt niin tarkkaa tietoa tarvitse ladata, että sinut tunnistaa. Minkä ikäinen olet ja onko lapsia?
Ei vaan tytöt ja pojat kehittyvät eri tahtiin. Moni poika 19v on ihan lapsi vielä henkisesti. Tytöt taas on jo useimmiten aikuisia naisia. (poikkeuksiakin on)
Miksi seurustella miehen kanssa joka on henkiseltä kehitykseltään 15v tytön tasolla.
Miehet ja naiset on henkiseltä kehitykseltään samalla viivalla vasta noin 40v.
Mä ainakin tykkään ikäisistäni ja nuoremmista miehistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sinne nettiin nyt niin tarkkaa tietoa tarvitse ladata, että sinut tunnistaa. Minkä ikäinen olet ja onko lapsia?
Ei ole lapsia. Haluaisin kyllä. Tilannetta vaikeuttaa tämä ikä, sillä toivoisin miehellä olevan järkevää koulutustaustaa, eikä myöskään lapsia. Silti parisuhde-elämää takana. Tietää asiasta jo jotakin. Ehkä puolessavälissä nelikymppistä mennään.
Vähän riippuu, ei kaikki oo mitään gold diggereitä.
Itteeni vanhemmat miehet viehättää kokemuksen ja vakauden takia. Tuntuvat kans enemmän miehiltä ku pojilta.
Multa se ei oo pois jos joku haluaa olla omanikäisensä, vanhemman tai nuoremman kanssa, kunhan kemiat kohtaa ja molemmat tietää missä mennään. Mut usein nuori nainen ja vanhempi mies- asetelma herättää vahvaa vastustusta, kun taas puumailu on suorastaan ihailtavaa. Tätä vähän ihmettelen.
N20
Puumailu mediaseksikkäänä aiheena on aika uusi. Ihan samalla tavalla vanhemmat naiset ovat nuoremmat miehet löytäneet ja päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tytöt ja pojat kehittyvät eri tahtiin. Moni poika 19v on ihan lapsi vielä henkisesti. Tytöt taas on jo useimmiten aikuisia naisia. (poikkeuksiakin on)
Miksi seurustella miehen kanssa joka on henkiseltä kehitykseltään 15v tytön tasolla.
Miehet ja naiset on henkiseltä kehitykseltään samalla viivalla vasta noin 40v.
Tuota ne teinitytöt ovat iät ja ajat jaksaneet viljellä luettuaan 12-vuotiaana Suosikin tai Demin kysy niin vastaamme -palstalta, että poikien kasvupyrähdys ja karvankasvu tulee pari vuotta tyttöjen jäljessä. Nuorilla tytöillä on jostain syystä miltei kaikilla illuusio siitä, että he ovat uniikkeja lumihiutaleita, joita kukaan omanikäinen poika ei ymmärrä, koska ovat niin paljon muita sielukkaampia ja kypsempiä. 19-vuotiaat miehet ja naiset ovat keskimäärin aivan yhtä aikuisia / lapsia. 19-vuotiaat tytöt ovat usein kiinnostuneempia kotileikeistä, mutta se ei ole vielä mikään kypsyyden mittari.
Minulla ei siis ole mitään ikäerosuhteita vastaan, jos sen oikean tyypin tapaa, niin ei siinä kannata ikäeroa suremaan jäädä. Ja mielestäni 19-vuotiaat ovat yleisesti ottaen täysipäisiä aikuisia ihmisiä, niin miehet kuin naisetkin. Tuollaiset yleistykset vain ovat kovin lapsellisia ja ylimielisiä, tunnistan noista ajatuksista 15-vuotiaan itseni ja kaverini.
Minä halusin miehen joka tietää mitä haluaa ja jolla ärsyttävä menobilerillumarei-vaihe olisi ohi. En halua lapsia ja olisi ollut kauheaa sitoutua mieheen, joka kypsempänä päättäisikin haluavansa niitä. En myöskään voi sietää mitään ärsyttävää bilettämistä ja kaverien kanssa kaikki illat riekkumista. En myöskään kiihotu nuorehkoista miehistä ollenkaan. Eli otin parikymppisenä kolmikymppisen miehen ja kyllä kannatti, nykyisin olemme onnellisesti naimisissa ja elämä ei voisi olla mukavampaa.
Ei naisia enää kiinnostaa nelikymppisenä vanhempi mies. Parikymppisillä miehillä vaan harvemmin on rahaa ja statusta. Selitetään, että nuori mies ei ole valmis sitoututaan samalla, kun itse biletetään opiskelijaelämässä.
Olen 17-vuotias tyttö ja omalla kohdallani kiinnostus vanhempiin miehiin ei ole ollenkaan kytköksissä rahaan vaan juurikin siihen "kypsyyteen". Monet ikäiseni pojat ovat ihan fiksuja ja todella mukavia, mutta olen huomannut, että suurimmalla osalla on todella huono yleissivistys (ei tietenkään päde ainoastaan poikiin tämä) ja suurta osaa kiinnostaa vain bilettäminen ja juominen. Tuntuu myös, etteivät monetkaan osaa katsoa asioita laajasti vaan näkevät vain oman napansa. Mielestäni sellainen kokemus ja postformaaliin ajatteluun kykeneminen on kuuminta hottia :) En tietenkään sulje sitä pois etteivätkö omanikäiseni kykenisi siihen, mutta kokemukseni vaan ovat olleet aika heikkoja...
Biologisesti katsottuna myös kiihotun vähän varttuneemmasta vartalosta ja mielestäni miehet on usein komeimmillaan n. 25-35-vuotiaina.
Naisen markkina-arvo on korkeimmillaan 18 - 28 vuoden iässä. Yksilö voi olla paremman näköinen jossain muussa iässä, mutta iän mukaan se menee näin.
Mies taas on kiinnostavimmillaan 28 - 38 vuotiaana. Miehellä kun status vaikuttaa ainakin yhtä paljon kuin ulkonäkö kiinnostavuuteen.
Nuori nainen ottaa mielellään itseään muutaman vuoden vanhemman miehen, ja mies taas ottaa nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Olen 17-vuotias tyttö ja omalla kohdallani kiinnostus vanhempiin miehiin ei ole ollenkaan kytköksissä rahaan
Eli sulle on toisin sanoen ihan sama käykö mies töissä vai onko tahallaan työtön. Muut asiat ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 17-vuotias tyttö ja omalla kohdallani kiinnostus vanhempiin miehiin ei ole ollenkaan kytköksissä rahaan
Eli sulle on toisin sanoen ihan sama käykö mies töissä vai onko tahallaan työtön. Muut asiat ratkaisee.
Kysynpähän vain, että minkä vuoksi tähän pitää tulot ja työttömyys vetää mukaan? :D Tyttö luultavasti vain korjasi aloittajan (ja monien miesten) harhaa siitä, että raha olisi jotenkin erityisen merkittävä tekijä parinvalinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Kysynpähän vain, että minkä vuoksi tähän pitää tulot ja työttömyys vetää mukaan? :D
Olisikohan siksi, että nyt ovat aika lailla 100% yhteydessä toisiinsa?
Toki sitäkin voi miettiä, miksi koit tarpeelliseksi nostaa ylös 5-6 tuntia vanhan ketjun.
Riippuu mitä tarkoitat vanhemmalla miehellä. Omien kokemusteni mukaan naiset haluavat yleensä vähän itseään vanhemman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuon viestin kirjoittaja ja en minäkään ymmärrä minkä vuoksi otit työllisyyden puheeksi. Aika harva nykyään edes on "tahallaan työtön". Vastauksena kysymykseesi minulle ei ole tuo asia "ihan sama". Totta kai arvostan työntekoa, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että jos näen mukavan näköisen pojan/miehen niin ei tule ensimmäisenä (eikä edes toisena) mieleen miettiä hänen varakkuttaan. Nimenomaan kaikki muut asiat ensijaisesti ratkaisee. En kaipaa mitään sugar daddya tai elättäjää itselleni.
Näin se valitettavasti tahtoo olla. Itse haluaisin noin 5 vuotta vanhemman naisen.