Miksi naiset haluaa vanhemman miehen?
Olen 19v mies ja huomannut että mun ikäset naiset haluaa vanhemman miehen ja omanikäistä eivät kelpuuta. Onko kyse siitä että naiset haluaa vanhemman miehen siksi koska vanhemmalla miehellä on enemmän rahaa kun nuorella?
Kommentit (74)
En ymmärrä, miksi puututte vieraiden ihmisten elämään noin hanakasti. Naisten tapa juoruta näin ei ole mukava.
Jotkut eivät millään usko, että kaikenlaiset, -ikäiset, -rotuiset, -taustaiset ja -sijaintiset parit voivat toimia kunhan ollaan Suomen lain sisällä. Miksi tehdä näin helposta faktasta loputonta suota. Elämän tylsyyttä kai se.
Olen 32v. nainen ja ihastunut 20v. mieheen. Onko paha asia? :D Vanhempaan mieheen en ole koskaan ihastunut koko elämäni aikana. Minulla on ollut vain yksi poikaystävä ikävuosien 23-31v. välillä. Hän oli siis minun ikäinen. Nykyään kiinnostaa itseäni nuoremmat miehet kovasti. Tosin 12 vuoden ikäero taitaa olla aivan liikaa, mitä ootte mieltä??
Vierailija kirjoitti:
Olen 32v. nainen ja ihastunut 20v. mieheen. Onko paha asia? :D Vanhempaan mieheen en ole koskaan ihastunut koko elämäni aikana. Minulla on ollut vain yksi poikaystävä ikävuosien 23-31v. välillä. Hän oli siis minun ikäinen. Nykyään kiinnostaa itseäni nuoremmat miehet kovasti. Tosin 12 vuoden ikäero taitaa olla aivan liikaa, mitä ootte mieltä??
On se aika paljon. Ota 25v mies.
M25
No siis, minulla vanhempi mies monestakin syystä. Mutta EI todellakaan raha ole mikään syy. Tienaan mieluusti itsekin, enkä halua että mies maksaa. No niin siis ne syyt: vanhemmat ovat usein jopa komeampia, miehekkäämpiä, (nyky nuoret miehet näyttää useammin homoilta), ottavat toiset huomioon (nuoret miehet aina oma napa lähellä) , elämänkokemus ja jutut, suvaitsevaisuus, (nuorempien miesten kanssa tulee keskustelua kaikkea liibalaabaa mistä en todellakaan enää jaksaisi jauhaa koti oloissa.) Ja ennen kaikkea seksi elämä on vaan niin paljon parempaa vanhempien miesten kanssa! Paljon kokeneempia ja ottaa huomioon, kestää pidempään ja ovat jo monet temput oppineita!
Vierailija kirjoitti:
No siis, minulla vanhempi mies monestakin syystä. Mutta EI todellakaan raha ole mikään syy. Tienaan mieluusti itsekin, enkä halua että mies maksaa. No niin siis ne syyt: vanhemmat ovat usein jopa komeampia, miehekkäämpiä, (nyky nuoret miehet näyttää useammin homoilta), ottavat toiset huomioon (nuoret miehet aina oma napa lähellä) , elämänkokemus ja jutut, suvaitsevaisuus, (nuorempien miesten kanssa tulee keskustelua kaikkea liibalaabaa mistä en todellakaan enää jaksaisi jauhaa koti oloissa.) Ja ennen kaikkea seksi elämä on vaan niin paljon parempaa vanhempien miesten kanssa! Paljon kokeneempia ja ottaa huomioon, kestää pidempään ja ovat jo monet temput oppineita!
Tässä sen näkee miten ihmiset ovat niin erilaisia haluineen ja mieltymyksineen. Olen kanssasi nimittäin aivan vastakkaista mieltä. Nuorempi mies on kaikin puolin parempi. Ja itseänikään ei raha kiinnosta, vaan rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että tuon ikäinen haluaa susta mitään muuta kuin vähän vanhempaa pillua. Älä nyt mitään prinsessasatua tuollaisesta odota :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että tuon ikäinen haluaa susta mitään muuta kuin vähän vanhempaa pillua. Älä nyt mitään prinsessasatua tuollaisesta odota :D
samalla logiikalla nuori nainen haluaa vanhemmasta miehestä vain rahaa. kuinka vaikea on hyväksyä se, että ihmiset ovat yksilöitä ja haluavat eri asioita elämässään? kyllä nuorikin mies voi rakastua vanhempaan naiseen ja haluta seurustella. eikä 12 vuotta ole vielä niin paha. totta sekin, että nuoret miehet ovat usein kiinnostuneita vain seksistä, mutta samalla tavalla vanhempikin mies voi käyttää naista hyväkseen. asiat eivät ole mustavalkoisia.
Mulla miehet ovat kyllä pääsääntöisesti olleet nuorempia, korkeintaan vuoden vanhempia.
En minäkään halua vanhempaa miestä. Suorastaan omituinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiohomma tosiaan mutta ei edellä mainitulla tavalla. Naiset aloitaa seksielämän aiemmin koska nuorille tytöille on enemmän kysyntää kuin pojille siinä iässä ja edelleen avioliitoissa nainen on miestä keskimäärin kolmisen vuotta nuorempi. Menestyvien miesten kohdalla ero on usein vuosikymmeniä. Vanhanen ja Ruusunen (ero vain 15 vuotta), Kanerva, Niinistö, Lipponen, Lampela 55-35, Ratia ja Saagim, Salolaisen Pertti ja edesmennyt vaimonsa ikäero 24 vuotta jne. Toisinpäin esimerkkejä ei ainuttakaan. Taas törmätään tähän, että naisilla nuoruus ja ulkonäkö on valttia ja miehellä taas status. Ulkonäkö rapistuu, status ja varallisuus ei niinkään. Deittisivustoilla sama ilmiö.
Pertti ja Anja Salolaisella oli VAIN kaksi vuotta ikäeroa. Mistähän kirjoittaja sai tuon 24 vuotta?
ikävä fakta minkä itsekkin huomannut että 20-25 vuotiaana ei oikein naisten kanssa lykästänyt ja usein naiset ajatteli että on liian nuori. Nyt 31 vuotiaana nämä 20-25 vuotiaat naiset tulee lähestymään ja treffipyyntöjäkin tullut. Voisi sanoa että vittumaista taistelua tuo 10 vuotta löytää sopiva nainen ja nyt sitten helpompaa. Tsemppiä nuoret miehet se 10 vuotta on pitkä aika ....
Kun olin nuori nainen, olin kiinnostunut parisuhdemielessä vain omanikäisistä. Ikäeroa max. vuosi, muuten elämäntilanne ja kokemukset olivat yleensä liian erilaisia. Nyt nelikymppisenä ajattelen, että voisin ottaa 10-15 vuotta nuoremman kumppanin, jos parisuhteeni päättyisi.
Vanhempia miehiä minulla on aina ollut kaverina. En tiedä, johtuuko siitä että kasvoin isän kasvattamana ja totuin liikkumaan miesporukoissa. Heiltä olen oppinut paljon. Vaikuttaa siltä, että he ovat saaneet jotain iloa elämäänsä vastineeksi. Kivoja kavereita mutta liian iso ikäero, mitään tunteita ei herää.
Vaikkapa seksin takia? Kun vanhoilla ukoilla ei tunnetusti enää seiso. :)
En kyllä pidä kovinkaan normaalina noin isoa ikäeroa jo parikymppisenä. Itse olen 24, enkä edes vilkaise yli 30v miestä päin, eikä kyllä muutkaan saman ikäiset kaverit/tutut.