Tyhmiltä naisilta saa helpommin Mies

Vierailija

Tunsin aikoinaan naisen, joka oli äö:ltään 98. Kaverit nussivat tätä naista silloin kun niitä halutti. Ympäripuhuminen ei ollut vaikeata, vaan nainen oli helposti ympäripuhuttu pienillä lupauksilla. Pizzalle ja katsotaan mitä tästä tulee tms. Olin itse silloin 18.

16 vuotiaana olin "kaveri" naisen luona kylässä ja kaverit olivat kertoneet, että siltä saa helpolla. No kun hän katseli sitten jotain kauniita tai rohkeita, niin kysäisin että miten olisi sänky puuhat. Nainen suostui heti, mutta halusi katsoa kauniit ja rohkeat loppun.

Olin melko kokematon, mutta en jaksanut silti odotella, mutta päällimmäisenä jo nuorena jäi, että vähän yksinkertaisemmilta naisilta irtoaa helposti.

Mies

Sivut

Kommentit (50)

Resiprookkinen
Seuraa 
Liittynyt24.10.2015

Tähän voisi perustua se, miksi jälkeläisten älykkyys voi olla laskussa (ts. idiootit lisääntyvät, fiksut eivät) :)

Niin paljon on eläin ihmistä viisaampi, että se ei ota enempää kuin tarvitsee. Ihminen ei edes tiedä, mitä tarvitsee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä piti avautua av:lla koska??

No itse olen hieman älykkäämpi. Viimeksi sain melko korkeat pisteet testissä yli 115 pistettä.

Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vau, olet tänä päivänä varmaan hieno mies...

Onko kertoja siis villain? Otappa huomioon, että en käyttänyt kumpaakaan naista näistä hyväkseni, vaikka tiesin että kummaltakin saa. Ja toinen jo suostuikin seksiin, mutta lähdin silti kotiin.

Kukapa se on tämän tarinan pahis sitten?

Mies

JK-668

Nuo pisteet ei paljon elämäntaitoja ja kanssakäymistä toisen ihmisen kanssa opeta...eikä näköjään arvostusta. Ei kannata luulla itsestään liikoja. Kuinkahan montaa sinäkin olet tähän päivään mennessä luullut "ottavasi", kun nainen on ajatellut sinusta aivan sanoin, että vähän tyhmemmät lähtee helpommin :) Se sinun pisteillä laskettu älykkyytesi kun ei loista valona pääsi yläpuolella, vaan se älykkyys mikä näkyy käytöksessä ja puheessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nuo pisteet ei paljon elämäntaitoja ja kanssakäymistä toisen ihmisen kanssa opeta...eikä näköjään arvostusta. Ei kannata luulla itsestään liikoja. Kuinkahan montaa sinäkin olet tähän päivään mennessä luullut "ottavasi", kun nainen on ajatellut sinusta aivan sanoin, että vähän tyhmemmät lähtee helpommin :) Se sinun pisteillä laskettu älykkyytesi kun ei loista valona pääsi yläpuolella, vaan se älykkyys mikä näkyy käytöksessä ja puheessa.

No en tarkoittanut tätä ihan noin. Juurihan kerroin, etten ole kenenkään vähempää älyllisyyttä käyttänyt hyväkseni, joten on mielestäni ikävää että asettelet sanasi noin.

Kerran tosin löytyi baarista nainen jolle sanoin hänen olevan minua älykkäämpi. (valehtelin lisäksi oman älykkyyteni alaspäin) 

Nainen kielsi tämän useamman kerran, mutta lopulta myönsi asian. Älykäs ihminen yleensä tunnistaa toisen älykkään ihmisen.

Lisäksi älykkyydeksi jos sanotaan seksin harrastamisen vähyyttä, niin onko se sitten loppujen lopuksi mitenkään älykästä?

Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

en tajunnu sun tarinaa. olen varmaan vähän tyhmä.

ps vippaa viiskymppii, saat ens viikolla takasi?

Oommä joskus vipannu viiskymppiä kun alainen ruikutti rahapulaa. Katsoi ihmeissään rahoja ja ihmetteli, että miksi mä ne sille annan. 

Sanoin, että jos et maksa takaisin niin saat potkut.

Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen hieman älykkäämpi. Viimeksi sain melko korkeat pisteet testissä yli 115 pistettä.

Mies

Tämä viimeistään paljasti tän provoksi :D 

Ja siltä varalta ettei ollut, niin valaisenpa sua hiukan. Lukiolaisten, jotka ovat iältään 16-18, keskimääräinen äo on 120.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Tämä viimeistään paljasti tän provoksi :D 

Ja siltä varalta ettei ollut, niin valaisenpa sua hiukan. Lukiolaisten, jotka ovat iältään 16-18, keskimääräinen äo on 120.

Jahas, no empä tiennyt tuota.

Mies

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat