Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ei rakasta miehiä

Vierailija

Evoluution ja biologian sanelema fakta on se, että miehet rakastavat naisia mutta naiset eivät miehiä. Esim. Mitä naiset ovat kautta historian tehneet miesten vuoksi? Ei juuri mitään. Miehet ovat rakentaneet kaiken, palvonneet ja ihailleet naisia, lahjonneet naisia kivoilla yllätyksillä, olleet aina aloitteellisia, jne.

Naiset rakastavat vain ihailun kohteena olemista ja sitä tunnetta mitä se aiheuttaa. Nainen rakastaa myös tunnetta oman sosiaalisen statuksensa nousemisesta, jonka mies aiheuttaa (hypergaminen pariutuminen, tavoitteena oman sosiaalisen statuksen / ja hyvänolon tunteen nousu)

Tätä on myös tutkittu ja spekuloitu paljon esim. YouTubessa, tässä joitakin videoita jotka voivat auttaa ymmärtämään asian.

She'll never love you: https://www.youtube.com/watch?v=PgeAQMcxZ-M

WOMEN DON'T LOVE MEN, HERE IS WHY PART 1: https://www.youtube.com/watch?v=PlHzgKWVxlk

Women Can't Love Men: https://www.youtube.com/watch?v=toqhcb9TllY

Men love women: https://www.youtube.com/watch?v=8H9YZdQEIXA

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

En ehdi katsomaan videoita, mutta tarkoittaako tämä muka sitä, että mies rakastaa pyyteettömästi ja aidommin???

Vierailija

Kyllä minä ainakin olen miehiä rakastanut ja hoivannut, mutta ei pidä sekoittaa seksuaalisuhdetta rakkauteen. Olen rakastanut ja rakastan isääni, poikaani, veljiäni, exiäni eron jälkeen, miestä ennen kuin suhde on mennyt seksuaaliselle tasolle jne. Monet naiset pystyvät rakastamaan miestä vielä silloinkin, kun ovat seksisuhteessa tähän (tai sitten erehtyvät luulemaan tunnettaan rakkaudeksi). Itselleni seksi sulkee pois aidon rakkauden, mutta sehän ei ole minun vikani vaan miehen, joka sitä seksiä haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olen miehiä rakastanut ja hoivannut, mutta ei pidä sekoittaa seksuaalisuhdetta rakkauteen. Olen rakastanut ja rakastan isääni, poikaani, veljiäni, exiäni eron jälkeen, miestä ennen kuin suhde on mennyt seksuaaliselle tasolle jne. Monet naiset pystyvät rakastamaan miestä vielä silloinkin, kun ovat seksisuhteessa tähän (tai sitten erehtyvät luulemaan tunnettaan rakkaudeksi). Itselleni seksi sulkee pois aidon rakkauden, mutta sehän ei ole minun vikani vaan miehen, joka sitä seksiä haluaa.

ei minusta seksi sulje pois aitoa rakkautta. Rakastan yhtä paljon, kun rakastelen, syön tai juoksen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei minusta seksi sulje pois aitoa rakkautta. Rakastan yhtä paljon, kun rakastelen, syön tai juoksen. 

No niinhän tuossa totesin, että "monet naiset pystyvät --- tai sitten erehtyvät"). En voi toisten puolesta tietää. Kerroin vain rehellisesti miten asia itselläni on. Seksi sulkee pois pyyteettömän rakkauden.

Vierailija

Naisia ei ole suunniteltu rakastamaan miehiä. Jos naiset rakastaisivat miehiä niin naiset haluaisivat koko ajan olla miesten kanssa ja tehdä miehille aloitteita.

Asia on juuri päinvastoin. Miehet ajattelevat koko ajan naisia ja ovat aloitteellisempia. Ihaileva sukupuoli vs passiivinen sukupuoli = Miehet rakastavat naisia, naiset eivät miehiä

Naiset kykyenevät vain rakastamaan itseään ja lapsiaan

Vierailija

Suomessa vuosituhantinen perinne naisen ihailusta tulkitaan kömpelösti uudelleen sovinismiksi. Ja naiset ovat pidättyviä, vakavia ja varautuneita. Tämä on suorastaan miehekästä, jos naisia on määrä ihailla nimenomaan naisina. Ihaillut naiset olivat päinvastoin ulospäinsuuntautuneita, iloisia ja spontaaneja. Itä-Euroopassa on ehkä eniten tätä vanhaa jäljellä.

Olet ap oikeassa: miesten rakkaus ja ihailu on vahvempaa. Mutta naisen osuus yhtälöä - olla ihailun kohteena - on aika harmaata nykyisin maassamme. Olemme jotenkin unohtaneet tämän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei ole suunniteltu rakastamaan miehiä. Jos naiset rakastaisivat miehiä niin naiset haluaisivat koko ajan olla miesten kanssa ja tehdä miehille aloitteita.

Asia on juuri päinvastoin. Miehet ajattelevat koko ajan naisia ja ovat aloitteellisempia. Ihaileva sukupuoli vs passiivinen sukupuoli = Miehet rakastavat naisia, naiset eivät miehiä

Naiset kykyenevät vain rakastamaan itseään ja lapsiaan

Tässä kommentissa näkee taas, miten seksuaalisuhde ja rakkaus sekoitetaan. Se on se ensimmäinen ja olennainen virhe ajattelussa, joka sitten näitä väitteitä palstoille poikii.

Minä haluan viettää mahdollisimman paljon aikaa poikani ja isäni kanssa, mutta heille en tee aloitteita siinä mielessä, kuin tuossa ilmeisesti tarkoitetaan. En kuitenkaan ole passiivinen osapuoli suhteessani heihin, vaan hoivaan ja huolehdin aktiivisesti siitä, että juttelemme ja vietämme aikaa yhdessä.

Vierailija

Taas näitä.Nainen voi rakastaa ja himoita komeaa rutiköyhää nuorta miestä.Näin tein ja rakastan vielä 25 vuoden päästä samaa miestä ja mies mua

Vierailija

Ei nainen koe välttämättä ollenkaan ihailua tai miehen halua rakkaudeksi. Siinä mielessä voisi sanoa että mies ei pysty rakastamaan naista. Nainen taas ei ehkä koe miestä haluttavaksi tai ihailun kohteeksi samalla tavalla kuin mies voi kokea naisen. Poikkeukset toki vahvistavat säännön ja niin nainen kuin mieskin kykenee sekä rakastamaan ja/tai haluamaan sekä ihailemaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat