Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 36-43-vuotiaat! Miten huomaatte vanhenemisen kasvoistanne?

Vierailija
30.10.2015 |

Listatkaa mitä vanhenemismuutoksia teille on tullut kasvoihin? Tuliko ne yhtäkkiä tietyssä iässä vai pikku hiljaa huomaamatta?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt tuon ikäisellä vielä mitään suurempia muutoksia ole!

Kyllä ne muutokset vain näkyvät! Ettekö te muka näe omaa vanhenemistanne?!

Vierailija
22/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tossa on 52 ja aivan timmi

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015102520559264_vi.shtml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, aivan timmi, koska on käynyt kauneusleikkauksissa!!

Tiina Jylhä leikkautti kasvonsa - ”Ikä oli pilannut ne”

Kauneusyrittäjä Tiina Jylhä, 52, on käynyt keskikasvojen kohotusleikkauksessa.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1420701272392.html

Vierailija
24/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänkään enää nuorelta näytä vaikka kroppa onkin kunnossa.

Vierailija
25/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 41, ja ihmetellyt sitä että ikääntyminen tapahtuu ihan eri tavalla kuin luulin. Minä kun odotin, että sitä tulee vähitellen ryppyjä ja harmaita hiuksia vaan. Mutta ei mulla vielä ole juuri yhtään kumpiakaan, mutta silti näytän erilaiselta kuin nuorena. Näytän jotenkin väsyneeltä ja sairaalta versiolta kaksikymppisestä  itsestäni. Ei ole vielä ryppyjä, ei roikkumista, joten näytän vielä periaatteessa samalta kuin nuorena, paitsi että ihossa ei ole enää sellaista hehkua, silmänaluset on tummat ja silmät jotenkin väsyneen näköiset, huulista on kadonnut väri. Muistan että nuorena näytin joskus krapulapäivänä äärimmäisen kovan bailauksen jälkeen siltä kuin nykyisin joka aamu.

Toisaalta nämä mun muutokset saa vielä meikillä tosi hyvin piiloon. Ihmiset usein ihmettelee kun kuulee ikäni, että ei voi olla, että näytän korkeintaan kolmikymppiseltä. Silloin ajattelen, että voi kun näkisitte minut ennen joka-aamuisia restaurointitoimia, niin kysyisitte, että mitä kamalaa sulle on tapahtunut, oot varmaan sairas :D

Vierailija
26/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 v ja eniten vituttaa ihon veltostuminen. Joku kerran kuvaili, että kasvot vanhenevat siten, että iho olisi kuin sulaa vahaa joka alkaa pikkuhiljaa valua ja sulaa alaspäin. Luut alkaa "paistaa" läpi ja kaikki roikkuu kuin sula vaha. Yök. 

Ottaisin rypyt tuhat kertaa enemmän kuin tämän velttouden

Vierailija
27/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posket menneet lommolle, vaikka paino ei ole pudonnut. 

Vierailija
28/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärh, on kaksi sanaa tähän. bull dog!

naama roikkuu! poskesta ei saa kiinni eikä kaksoisleukaa ole mutta sivuleuat on! yllätti vuosi sitten, nyt ikää 43. 

rasvanen naama, on finnejä mutta tosi vähän ryppyjä - kai tässä jotain positiivista. 

>:[

lähenkin tästä nyppimään harmaita. 

Vierailija
29/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaapa, jos et tyyppiä tunne ja selvitä mitä hänen yrityksensä tekee. Ehkä et ihmettele enää miksi ei posket roiku.

Vierailija
30/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne alle 45-vuotiaat, jotka vielä väittää, ettei ole kasvoissa yhtikäs mitään vanhenemismuutoksia, voisivat muuten seuraavaksi käydä sitten näöntarkastuksessa (on varmaan tullu sitä ikänäköä sit ainakin ) :D

Vierailija
31/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 39v ja suurin muutos kasvoissa on tosiaan kasvojen valahtaminen. Tähän auttaa pieni hymy, joka jännittää kasvojen lihaksia ja kasvot eivät roiku niin pahasti. Jos kasvot ovat lepotilassa niin pieni bull dog on ihan selvästi.

Vierailija
32/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 39v ja suurin muutos kasvoissa on tosiaan kasvojen valahtaminen. Tähän auttaa pieni hymy, joka jännittää kasvojen lihaksia ja kasvot eivät roiku niin pahasti. Jos kasvot ovat lepotilassa niin pieni bull dog on ihan selvästi.

Mulla sama ikä ja sama muutos eli valahtaminen. Aivan kamalan näköistä. Sit ku tietää, ettei tää naama tästä enää parempaan suuntaan mene....

Tää on kuin toinen murrosikä, jossa kasvot muuttuu ja muuttuu ja muuttuu  sillä erotuksella että loppua ei näy ja muutos on huonompaan koko ajan

Vierailija
33/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v mies. 

Kävin syyskuussa hakemassa lapset koulusta ensikertaa. Opettaja oletti minut lasteni isoveljeksi ja puhuttelikin kuin poikaa. Onneksi lapset oikaisivat tämän asian ja sain arvokkuuteni takaisin (en puhu samaa kieltä). Näytän kyllä edelleen nuorelta mutta kyllä näyttää koulun partalapset vanhoilta. Täällä päin teini-ikäiset ovat hyvin vanhan näköisiä.  

Ehkä me suomalaiset olemme iholtamme säilyneempiä heikon uv-säteilyn ansiosta? Moni luulee minua vieläkin 18-25 vuotiaaksi.

Vierailija
34/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän kohta 40. Kasvoni eivät mielestäni roiku, mutta uurteita on otsassa pystyssä ja poikittain, pystyjuonteet huulien molemmin puolin ja lisäksi ällöttävin eli ylähuulen ja nenän välissä olevat pystyjuonteet, sellaiset joita yleensä näkee 7-kymppisellä ketjupolttajalla. Minä en kuitenkaan ole koskaan tupakoinut. 

Vierailija
35/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsassa on óllut aina juonteita, jotka ovat nyt alkaneet syventyä ja selventyä. järkyt silmäpussit ilmestyivät ihan yhtäkkiä, sellaiset ruttuiset lihapiirakat! :O

ikää 35v

Vierailija
36/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 ja alkavat juonteet saan vielä kunnon kosteutuksella pois. Mutta aina ajoittain nään juovia silmäkulmissa ja silmien alla. Silmien välissäkin on vaakasuuntainen viiva tulossa. Otsa on vielä aivan sileä ja muutenkin tasainen iho kun vaan jaksan pitää huolta (ja toisaalta myös maltan olla puunaamatta liikaa).

Vierailija
37/39 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama roikkuu täälläkin, ikää 45.  Lisäksi ihoon tullut sellaisia "rinkuloita" iho ikäänkuin kuopalla. Liittyy varmaan jotenkin tuleviin ryppyihin, itsellä rinkula ylähuulen päällä. Olen tarkkaillut muitakin ikäisiäni ja juu, samanlaisia rinkulota bongattu muuallakin eli ikääntymiseen liittyy.

Vierailija
38/39 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut mitään huolestuttavaa. Ainoa nyt on se että kun täytti 40 niin ei enää ole kysytty henkkareita(ravintolaan mennessä). Olen ollut kasvissyöjä 25 vuotta niin se varmaan auttaa pysymään nuorekkaana. 

Viime kesänä olin 7 vuotta vanhemman ystäväni kanssa eräässä tapahtumassa ja eräs hänen tuttunsa luuli että olen hänen tyttärensä(tytär on 17-vuotias ja hänellä on samanlaiset hiukset kylläkin kuin minulla). Toissa kesänä olin myös muutamaa vuotta vanhemman ystäväni ja hänen miehensä kanssa lomalla, ja myös siellä paikalliset luulivat että olen heidän lapsensa. Siellä myös eräs n. 15-vuotias poika lähti seuraamaan minua ja yritti iskeskellä minua(tästä olin kyllä tosi järkyttynyt sillä työskentelen tuon ikäisten lasten parissa) ja toinen samanikäinen iski silmää ja flirttaili. En ole mikään pienikokoinen edes, eli se ei ainakaan vaikuta asiaan vaan 170 cm pitkä ja normaalipainoinen. 

Vierailija
39/39 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä huomannut mitään huolestuttavaa. Ainoa nyt on se että kun täytti 40 niin ei enää ole kysytty henkkareita(ravintolaan mennessä). Olen ollut kasvissyöjä 25 vuotta niin se varmaan auttaa pysymään nuorekkaana. 

Viime kesänä olin 7 vuotta vanhemman ystäväni kanssa eräässä tapahtumassa ja eräs hänen tuttunsa luuli että olen hänen tyttärensä(tytär on 17-vuotias ja hänellä on samanlaiset hiukset kylläkin kuin minulla). Toissa kesänä olin myös muutamaa vuotta vanhemman ystäväni ja hänen miehensä kanssa lomalla, ja myös siellä paikalliset luulivat että olen heidän lapsensa. Siellä myös eräs n. 15-vuotias poika lähti seuraamaan minua ja yritti iskeskellä minua(tästä olin kyllä tosi järkyttynyt sillä työskentelen tuon ikäisten lasten parissa) ja toinen samanikäinen iski silmää ja flirttaili. En ole mikään pienikokoinen edes, eli se ei ainakaan vaikuta asiaan vaan 170 cm pitkä ja normaalipainoinen. 

kuva ois kiva. oletko oikeasti nuoren näköinen, niin kuin mette mannonen?