Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde pattitilanteessa

Vierailija
30.10.2015 |

Olen ollut ihanan mieheni kanssa yhdessä 3 vuotta. Kaikki muu suhteessa toimii, mutta seksi on hiipunut melkein kokonaan pois. Molemmilla tekee mieli mutta kumpikaan ei oikein osaa tehdä niitä aloitteita että jotain tapahtuisikin. Minä yleensä yritän hienovaraisesti silittelemällä ja menemällä lähelle lämmitellä mutta mies ei lähde leikkiin mukaan, enkä minä sitten viitsi sen pidemmälle yrittää kun tuntuu ettei toista kiinnosta. Mies joskus harvoin saa tehtyä aloitteen. Vielä vaikeamman tilanteesta tekee se että emme ikinä puhu seksistä. Joskus suhteen alussa kun oli vilkkaampaa niin keskustelimme, mutta nyt kumpikaan ei saa enää suutansa auki.

Miten tästä nyt voisi edetä, ideoita?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, että uskaltauduit tekemään haasteen. Kerää vielä rohkeutta ja kysy miksi ei? 

Vierailija
42/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävele ilkosillasi miehen eteen ja ojennaudu syvään pyllistykseen, pitäisi toimia. Elimen nimeltä penis tulisi aktivoitua ja lähettää viesti selkäydintä pitkin miehen aivoille.

Niin.. enpä tiedä milloin taas kehtaan yrittää. En haluaisi painostaa liikaa jos toista ei kiinnosta.

Miksi alapeukku? Enkö saisi ollenkaan loukkaantua siitä että mies torjui vaan heti pitäisi olla pyllistelemässä ja nolaamassa itsensä kun ei taaskaan ehkä halua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, että uskaltauduit tekemään haasteen. Kerää vielä rohkeutta ja kysy miksi ei? 

Kysyinki miksi kun mies kieltäytyi ja sanoi vaan että ei nyt pysty..

Vierailija
44/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee kunnon aloitusta seksiin?! Ei mun mies kuvittele jos silittelen ja änkeän itseni kainaloon että haluan seksiä :D Otan monesti kädestä kiinni ja vien makkariin ;)

Se on vaan aina ollut mulle tosi vaikeaa. Tiedän että mun pitää rohkaistua jos haluan saada tämän suhteen vielä toimimaan

Miksi olet sellaisen miehen kanssa jonka läsnäollessa et voi olla täysin rento, omaitsesi?! Miksi et vaikka laita hieman rivoja viestejä miehellesi töihin ja ole seksikkäissä vaatteissa häntä vastassa ;)

En ole ap, mutta oikeastaan sama tilanne. Pitäisi rohkaisttua tekemään aloitteita. Ja se ei todellakaan tarkoita ettenkö olisi oma itseni. Nimenomaan olen. En ole mikään rempseä tyyppi joka laittaa rivoja viestejä miehelle. Ihmisiä on erilaisia, se ei tarkoita ettei olisi oma itsensä.

Vierailija
45/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silittelyn sijaan voisit joskus sanoa, että nyt naidaan, pane mua.

Jokainen mies on toki yksilö, mutta ainakin omalla kohdallani "pane mua"-lauseen sijasta toimii paljon paremmin jos nainen sanoo "minä haluan panna sinua", koska tuo pane mua antaa kuvan että nainen haluaa minun tekevän työt eli olevan päällä, kun taas haluan panna sua antaa kuvan että nainen haluaa ratsastaa päälläni.

Eli olkaa tarkkoja näissä, naiset. Niissä on iso ero.

-Mies-

Vierailija
46/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kysyit jatkokysymyksen, että miksei pysty? 

Vierailija
47/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silittelyn sijaan voisit joskus sanoa, että nyt naidaan, pane mua.

Jokainen mies on toki yksilö, mutta ainakin omalla kohdallani "pane mua"-lauseen sijasta toimii paljon paremmin jos nainen sanoo "minä haluan panna sinua", koska tuo pane mua antaa kuvan että nainen haluaa minun tekevän työt eli olevan päällä, kun taas haluan panna sua antaa kuvan että nainen haluaa ratsastaa päälläni.

Eli olkaa tarkkoja näissä, naiset. Niissä on iso ero.

-Mies-

Ok.

Vierailija
48/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee kunnon aloitusta seksiin?! Ei mun mies kuvittele jos silittelen ja änkeän itseni kainaloon että haluan seksiä :D Otan monesti kädestä kiinni ja vien makkariin ;)

Se on vaan aina ollut mulle tosi vaikeaa. Tiedän että mun pitää rohkaistua jos haluan saada tämän suhteen vielä toimimaan

Miksi olet sellaisen miehen kanssa jonka läsnäollessa et voi olla täysin rento, omaitsesi?! Miksi et vaikka laita hieman rivoja viestejä miehellesi töihin ja ole seksikkäissä vaatteissa häntä vastassa ;)

En ole ap, mutta oikeastaan sama tilanne. Pitäisi rohkaisttua tekemään aloitteita. Ja se ei todellakaan tarkoita ettenkö olisi oma itseni. Nimenomaan olen. En ole mikään rempseä tyyppi joka laittaa rivoja viestejä miehelle. Ihmisiä on erilaisia, se ei tarkoita ettei olisi oma itsensä.

Juu ei kaikki ole niin rivoja eikä tarvitsekaan olla. Kunhan olisi hyvä olo oman seksuaalisuutensa kanssa. Minä olin suht nuori vielä suhteemme alussa enkä vielä ollut löytänyt itseäni seksuaalisesti. Nyt asia on aivan toisin, haluaisin jatkuvasti ja haluaisin olla ehkä joskus rivokin. En vain osaa olla sitä miehelle joka ei halua minua tarpeeksi

AP

Vierailija
49/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa nuo "ehdota suoraan, laittele pikkutuhmia viestejä" ym ehdotukset. Ei siksi, etteikö ne saattaisi joillain toimia, mutta meillä vaikutus oli aivan päinvastainen. Just eilen mies avautui, että hänelle tulee vähän ahdistava olo ja suorituspaineitakin, kun jos ehdotan että "pannaanko", niin hänelle tulee tunne että heti pitäisi alkaa haluamaan ja olla juhlakunnossa jne. Ja mainittakoon vielä, että miehen juhlakuntoon saaminen ei ole koskaan ollut mikään ongelma meillä. Nyt vain koin että hiljaista oli makkarissa ollut liikaa ja yritin ratkaista asiaa suorilla ehdotuksilla kun mies toivoisi nimenomaan sitä hienovaraista toisiimme kietoutumista ja kyhnyttämistä, joka sitten herättää halut. Mutta pointti oli, että tämäkin selvisi puhumalla. En ehkä itsekään pitäisi mistään jatkuvasta suorasta vihjailusta vaikka kyllä muutakin saisi olla kun ennen nukkumaanmenoa peiton alla pimeässä. Mutta kai tää vuoden rajapyykki alkaa olemaan se, ettei aina jaksa viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla ;)

Vierailija
50/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsempatkaa miten pystyn tekemään sen suoran aloitteen?

Lähetä sille tekstari" tule kotiin heti, kun pystyt, haluan seksiä".

Vierailija
51/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 vielä jatkaa, että minäkin otin hiljaiselosta ensin itteeni, että en kelpaa. Mies alko nauramaan, että älä nyt hulluja puhu ja kehui seksikkääksi ja loistavaksi sängyssä ihan yksityiskohtaisesti.. Että ei se torjunta siitä ole yleensä (?) kiinni. Miehellä huolet heijastaa helposti haluihin..

Vierailija
52/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa nuo "ehdota suoraan, laittele pikkutuhmia viestejä" ym ehdotukset. Ei siksi, etteikö ne saattaisi joillain toimia, mutta meillä vaikutus oli aivan päinvastainen. Just eilen mies avautui, että hänelle tulee vähän ahdistava olo ja suorituspaineitakin, kun jos ehdotan että "pannaanko", niin hänelle tulee tunne että heti pitäisi alkaa haluamaan ja olla juhlakunnossa jne. Ja mainittakoon vielä, että miehen juhlakuntoon saaminen ei ole koskaan ollut mikään ongelma meillä. Nyt vain koin että hiljaista oli makkarissa ollut liikaa ja yritin ratkaista asiaa suorilla ehdotuksilla kun mies toivoisi nimenomaan sitä hienovaraista toisiimme kietoutumista ja kyhnyttämistä, joka sitten herättää halut. Mutta pointti oli, että tämäkin selvisi puhumalla. En ehkä itsekään pitäisi mistään jatkuvasta suorasta vihjailusta vaikka kyllä muutakin saisi olla kun ennen nukkumaanmenoa peiton alla pimeässä. Mutta kai tää vuoden rajapyykki alkaa olemaan se, ettei aina jaksa viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla ;)

Tätä juuri mietin. En halua asettaa miehelle liikaa paineita että minua pitäisi nyt panna. Vaan saada hänet innostumaan seksistä pelottamatta häntä pois

AP

Vierailija
53/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tässä tilanteessa keskustelu on paras tapa. Kysymällä voit selvittää, miten usein mies ylipäätään kokee tarvitsevansa seksiä, millaisesta seksistä hän pitää ja millaisia aloitteita hän sinun taholtasi haluaisi. 

Ota siis härkää sarvista ja vaikka tänä iltana kun menette nukkumaan ja loikeilette sängyssä, kysy vain rohkeasti, että mites muuten kun oot miettiny, että miten usein mies haluaisi seksiä. 

Jos et ole varma millaisista aloitteista miehesi pitää, en ehkä lähtisi mitään kovin ronskia ja seksiin vihjailevaa tapaa kokeilemaan. Varsinkin jos miehelläsi on tällä hetkellä vähän vähemmän haluja, on tärkeää olla hienotunteinen. Itse esimerkiksi oon aika tarkka siitä, millaisilla aloitteilla mies voi mut saada syttymään ja millaisilla ei. En tykkää ollenkaan sellaisista vihjailuista tai silittelystä vaan ihan vaan reilusti siitä, että mieheni kysyy harrastettaisko seksiä. Oon varmaan tylsä tässä asiassa, mutta kaikki muu vain ahdistaa tai koen ne vastenmielisinä. Kysymällä siis selviää, mistä juuri se oma puoliso pitää. 

Vierailija
54/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

51 vielä jatkaa, että minäkin otin hiljaiselosta ensin itteeni, että en kelpaa. Mies alko nauramaan, että älä nyt hulluja puhu ja kehui seksikkääksi ja loistavaksi sängyssä ihan yksityiskohtaisesti.. Että ei se torjunta siitä ole yleensä (?) kiinni. Miehellä huolet heijastaa helposti haluihin..

Kyllä minunkin mies on silloin aikoinaan tehnyt selväksi että olen seksikäs ja haluttava. En ole niistä ajoista muuttunut joten en uskoisi sen olevan ongelma.

AP

Vierailija
55/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kysyit jatkokysymyksen, että miksei pysty? 

En halunnut ruveta jankuttamaan asiasta sen enempää ja loukkaannuinkin vähän (aiheettomasti?) joten jätin asian sikseen

Vierailija
56/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/57 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tässä tilanteessa keskustelu on paras tapa. Kysymällä voit selvittää, miten usein mies ylipäätään kokee tarvitsevansa seksiä, millaisesta seksistä hän pitää ja millaisia aloitteita hän sinun taholtasi haluaisi. 

Ota siis härkää sarvista ja vaikka tänä iltana kun menette nukkumaan ja loikeilette sängyssä, kysy vain rohkeasti, että mites muuten kun oot miettiny, että miten usein mies haluaisi seksiä. 

Jos et ole varma millaisista aloitteista miehesi pitää, en ehkä lähtisi mitään kovin ronskia ja seksiin vihjailevaa tapaa kokeilemaan. Varsinkin jos miehelläsi on tällä hetkellä vähän vähemmän haluja, on tärkeää olla hienotunteinen. Itse esimerkiksi oon aika tarkka siitä, millaisilla aloitteilla mies voi mut saada syttymään ja millaisilla ei. En tykkää ollenkaan sellaisista vihjailuista tai silittelystä vaan ihan vaan reilusti siitä, että mieheni kysyy harrastettaisko seksiä. Oon varmaan tylsä tässä asiassa, mutta kaikki muu vain ahdistaa tai koen ne vastenmielisinä. Kysymällä siis selviää, mistä juuri se oma puoliso pitää. 

Ajattelin että kun rupean vaan tekemään aloitteita niin tilanne voisi korjaantua sillä. Seksistä on niin kovin vaikea puhua, varsinkin silloin kun sitä ei juuri ole. Mutta nyt on varmaan pakko kun ei aloitekaan kelvannut