Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko vähentää verotuksessa (alushousut)

Vierailija

Eli voiko verotuksessa vähentää sen, kun on pakko pestä pyykkiä normaalia useammin sen vuoksi, ettei työpäivän aikana ehdi tarpeeksi usein vessaan, joten alushousut menevät herkästi v-vuotoon? Olen myös yrittänyt ratkaista ongelmaa ostamalla lisää alushousuja, voiko ne vähentää verotuksessa? Joudun vaihtamaan heti töistä tullessa, eli likaan kahdet/päivä. Kuluja siis uusista housuista ja pyykinpesun lisääntymisestä!

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhousunsuoja?

Sitten joutuisin ostamaan sekä niitä että Canesten combia, ei siis toimi minulle :(

ap

Vierailija

Miten niin joutuisit ostaa Canesten Combia? Oletko kokeillut eri merkkejä ja vaihtanut suojaa tarpeeksi usein? Entäpä jos tilaisit netistä (luulis löytyvän) kestopikkuhousussuojia. Ei luulis ärsyttävän niin herkästi.

Vierailija

Joo, jos ostat pikkuhousuja yli 650 eurolla. Eli sen verran saat automaattisesti työtulovähennystä verotuksessa.Yli tuon rajan menevät eurot voit hakea perustellen lisävähennyksiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten niin joutuisit ostaa Canesten Combia? Oletko kokeillut eri merkkejä ja vaihtanut suojaa tarpeeksi usein? Entäpä jos tilaisit netistä (luulis löytyvän) kestopikkuhousussuojia. Ei luulis ärsyttävän niin herkästi.

Kokeiltu on, ei toimi. Ja pitäähän niitä kestosuojiakin pestä. Se lemu mikä niistä lähtee... hyi.

Vierailija

Verotuksessa voi vähentää kuluja, jotka aiheutuu tulonhankkimisesta. Eli onko sun työ siis sellainen että pikkuhousuja kuluu siinä erityisen paljon? Esim. huora siis.

Vierailija

Jos myyt käytettyjä pikkareita ja ilmoitat vastaavasti myyntituotot tuottoina niin toki saat pikkariostot vähennyksiin.

Vierailija

Minun käsittääkseni työpaikalla tulee olla vähintään lainmukaiset tauot ja niiden ulkopuolellakin pitää vessaan päästä. Joten en usko, että verottaja hyväksyy alkkarit vähennyksenä. Jos sitten vessatarve tulee kovin usein, pitää hakeutua lääkäriin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minun käsittääkseni työpaikalla tulee olla vähintään lainmukaiset tauot ja niiden ulkopuolellakin pitää vessaan päästä. Joten en usko, että verottaja hyväksyy alkkarit vähennyksenä. Jos sitten vessatarve tulee kovin usein, pitää hakeutua lääkäriin.

Ei se lääkäri pysty kaikkia auttamaan. Mut joo, ei se silti oikeuta alkkarivähennyksiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat