Kaksi päivää aikaa opetella kävelemään korkkareilla,

Vierailija

Vai laittaisko suosiolla ballerinat vaan?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ehtiihän sitä kahdessa päivässä kummasti. Kengät on varmaan uudet ja siistit, joten ne jalassa voi hyvin kulkea sisällä. Teet kaikki mahdolliset kotityöt ja muut korkkarit jalassa, niin kyllä se siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pliis, ei balleriinoja. Ne on kaikkein kamalimmat kengät.

Hmm, taidanpa laittaa ballerinat ihan tän takia vaan!

Vierailija

Ballerinojen plussat: mukavat jalassa, jaksaa koko illan, ei tarvitse miettiä kaatumista, voi ottaa vähän enemmän skumppaa sen takia. Miinukset: en keksi muuta, kuin että ne on arkisemmat kuin korkkarit. Korkkareiden plussat: näyttää hyvältä, juhlavammat kuin ballerinat. Miinukset: kävely vaikeaa aloittelijalle, jalat väsyy nopeammin, koko ajan saa varoa kaatumista, juomista kannattaa välttää bambi-efektin takia. Hmmm

Ap

Vierailija

Kuka on nähnyt jonkun kävelevän kauniisti balleriinoilla?

Mä olen nähnyt vain sellaisia töpöttäjiä tai läpsyttäjiä, sellaista töksähtelevää ankkakävelyä. Siis rumaa kävelyä.

Korkkarit pakottaa kävelemään kauniisti, kunhan totuttelee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Treenaa vaan tiukasti pari päivää.

Ballerinat on epänaisellisuuden huipentuma.

T. miäs.

No voinko laittaa crocsit, arvon miäs?

Ap

Vierailija

Minäkään en ymmärrä balleriinojen suosiota. Suurimmalla osalla meistä suomalaisista naisista on melko lyhyet jalat, monella lisäksi pitkä selkä. Korkkarit, vaikka hieman matalammatkin sellaiset, parantavat mittasuhteita huomattavasti.

Varsinkin juhlavampien vaatteiden kanssa korkkarit ovat oikea valinta, balleriinoilla kokonaisuus lässähtää.

Olen samaa mieltä tuosta kävelystä:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaa vaan tiukasti pari päivää.

Ballerinat on epänaisellisuuden huipentuma.

T. miäs.

No voinko laittaa crocsit, arvon miäs?

Ap

No laita ihmeessä vaan, jos naisellisuudella ei sinulle ole mitään merkitystä.

Meille miehille sillä on hyvin suuri merkitys.

T. miäs.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ballerinojen plussat: mukavat jalassa, jaksaa koko illan, ei tarvitse miettiä kaatumista, voi ottaa vähän enemmän skumppaa sen takia. Miinukset: en keksi muuta, kuin että ne on arkisemmat kuin korkkarit. Korkkareiden plussat: näyttää hyvältä, juhlavammat kuin ballerinat. Miinukset: kävely vaikeaa aloittelijalle, jalat väsyy nopeammin, koko ajan saa varoa kaatumista, juomista kannattaa välttää bambi-efektin takia. Hmmm

Ap

Laita korkokengät alkuillaksi ja vaihda ballerinoihin kun siltä tuntuu :)

Vierailija

Eikö korkkareilla kävellä ihan normaalisti vai miten niillä pitää opetella käveleen? En kyllä tiedä miltä itse näytän korkkareilla kävellessäni, mutta ihan samoin kävelen kuin muutenkin. Apuaa miltä mä näytän!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat