Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri asiaa..pitäskö ilmoittaa jonnekkin?

Vierailija

Yläkertaan siis muutti n. 18 v poika. Bileitä ja poikaporukan meteliä kuulunut 2-3 iltaa viikossa. Viime lauantaina bileet kesti 5.30 asti. Sen jälkeen aamulla vielä 11 aikaan sieltä kuului musiikkia ja sen jälkeen ei pojasta ole kuulunut eikä näkynyt pihaustakaan. Olen nyt kolmena päivänä katsonut, että verhot on edessä, asunto pimeänä, mutta ranskalaisen parvekkeen ovi ollut auki n. 30 cm raollaan yötä-päivää. Nyt en siis kysy tuosta metelistä niinkään, vaan onko tuossa joku riski tälle talolle kun tuo ovi on koko ajan auki. Yölläkin varmaan saattaa jo olla paria miinus astettakin. Vaikuttaako jotenkin homeen tulemiseen tai koko talon lämpötiloihin/lämmitysjuttuihin?

Kommentit (6)

Vierailija

Itse ehkä ilmoittaisin isännöitsijälle. Kuulostaa siltä, että pojalle olisi voinut vaikka sattua jotakin.

Vierailija

Soita isännöitsijälle ja kysy. Tuskin se nyt koko taloa homehduttaa, mutta ko. kämpän lämmityspatterit varmana "paahtaa punaisina". Tiedän monia, jotka talvellakin nukkuvat ikkuna raollaan, joten ei se mikään katastrofi ole. 

Mutta vähän ihmettelisin kyllä, minne poitsu on kadonnut, jos on jättänyt kämpästä parvekkeen oven raolleen.

Vierailija

Saattaisin alkaa miettiä että onkohan siellä tullut ruumiita, kun on noin pimeetä ja hiljasta...

Mut mä oonkin kattonut liikaa CSI:tä :p

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin alkaa miettiä että onkohan siellä tullut ruumiita, kun on noin pimeetä ja hiljasta...

Mut mä oonkin kattonut liikaa CSI:tä :p

No samaa mietin. Siellä tosiaan normaalisti ramppaa kavereita ees-taas yötä päivää. Yöllä saattaa osa porukka lähteä ja puolen tunnin päästä seuraavat sisään. Nyt ei mitään elonmerkkejä tyypistä. Tiedä sitten onko reissussa? Mutta tuntuu oudolta kun verhot on edessä ja tuo ovi auki..Toisaalta nautin kyllä tästä rauhasta mikä talossa nyt on :D  ap

Vierailija

Kävisin koputtelemassa oveen ja tsekkaamassa tilanteen. Enemmän olisin huolissani pojasta kuin jostain talon homehtumisesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat