Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "kevyt kenkäiset" naiset suuttuu ?

ap
29.10.2015 |

Miksi "kevyt kenkäiset" naiset suuttuvat aina kun miehet kertovat että arvostavat naisessa sitä että on niin sanotusti "kiltti" ?

Eikö kumppanin valinta perustu viehättävyyteen. Eli Jos "kevyt kenkäisyys" laskee huomattavasti naisen viehättävyyttä niin mitä vikaa siinä on että miehet ajattelevat näin ?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Mies voi vaatia "kevytkegättömyyttä" vain jos on itse samanlainen.

Täh? miksi ei voi vaatia vaikka olisi itse kunnon pukki...

Kysymys on kumminkin henkilökohtaisesta kumppanin valinnasta.

Minä ainakin haluan "puhtoisen" naisen vaikka itse en niin puhtoinen olekkaan.

Ilmeisesti olet siis sitä mieltä että seksuaalinen aktiivisuus on jotenkin huono ominaisuus koska seksuaalisesti aktiivinen kumppani ei sinua kiinnosta.

Et itse kuitenkaan elä arvojesi mukaan joten se kertoo että olet melko tekopyhä etkä pysty hillitsemään itseäsi. Kummatkin hyvin epämieluisia piirteitä ihmisessä.

Seksuaalisuus ei tarkoita ympäriinsä panemista. Sama ihminen voi rakastaa seksuaalisuutta ja hillitä libidoaan. Sellainen nainen on laatua.

Se ois vaa kiva, jos miehet pukeutuis peittävämmin, jotta meidän naisten ois helpompi hillitä libidoamme. Tottakai sitä alkaa tehdä mieli, kun näkee vilauksenkin komeista kasvoista tai ihanasta vartalosta. Minkäs sitä naisparka luonnolleen mahtaa. Raamattukin sanoo, että nainen on heikompi astia niin ei silloin voi tietenkään laadusta oikein puhua tai naiselta sitä olettaa. Ja varmaan siinä on jotain totta, kun samanlaista ajattelua on muissakin vanhoissa kulttuureissa ja vielä tänäkin päivänä. Ja biologiammekin tukee sitä, miehet on vahvempia. Eli jos on hyvämoraalinen mies seksiasioissa, niin kuin kaikki miehet väistämättä ovat, koska raamattu, muut vanhat tavat ja biologia, niin tällaiset miehet vois suojella meitä naisia paremmin itseltään. Eritoten meitä kevytkenkäisiä.

Vierailija
62/65 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka enää nykyaikana jaoittelee naisia kevytkengäisiin ja kiltteihin. Ei kukaan normaali mies ajattele tuollaisia asioita, naisessa on tärkeämpiäkin ominaisuuksia. Itse en ainakaan hae naista tuolla perusteella. 

Hehehee.. 

Tietäisitpä vain..

terveisin mies

Puhuinkin normaaleista ja aikuisista miehistä, en pikkupojista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs ap antaa itsestään typerän ja vastenmielisen kuvan täällä netissä. Lieneekö livenä yhtä kuvottava? Epäilyttää, että on, kun näyttää olevan tuota yksinäistä aikaa roikkua keskustelupaltoilla tehtailemassa näitä lapsellisia aloituksia.

Vierailija
64/65 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä neitsyeiden suosiminen ei siis ole mikään suomalaisten juttu, vaan kaikki miehet jokaisessa maailmankolkassa jakavat tämän. 

Että ihan kaikki miehet jokaisessa maailmankolkassa...

Taas tämä "mies", joka ei millään kykene ymmärtämään, että hän nyt vaan ei edelleenkään ole "ihan kaikki maailman miehet".

Suosittelen sinulle jonkinlaista terapiaa, tuollainen omien rajojen hahmottamisen vaikeus ei ole ikätasoista vaan kuuluu jonnekin varhaislapsuuteen. Useimmat alkavat jo jossain leikki-iässä tajuta, että muut eivät ole hänen jatkeitaan vaan erillisiä yksilöitä omine egoineen.

Vierailija
65/65 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies raiskaa lapsensä, lapsesta tulee aikuisena kevytkenkäinen, ja suomalaiset miehet jatkavat raiskaamista kevytkenkäisyyden takia.

Aivan sama,mitä suomalainen mies ajattelee,koska on apina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi