Miksi "kevyt kenkäiset" naiset suuttuu ?
Miksi "kevyt kenkäiset" naiset suuttuvat aina kun miehet kertovat että arvostavat naisessa sitä että on niin sanotusti "kiltti" ?
Eikö kumppanin valinta perustu viehättävyyteen. Eli Jos "kevyt kenkäisyys" laskee huomattavasti naisen viehättävyyttä niin mitä vikaa siinä on että miehet ajattelevat näin ?
Kommentit (65)
Okei. Ymmärrän kyllä että ajattelutapa tietyissä kulttuureissa on ollut jo vuosituhansia se että seksuaalisesti aktiivinen nainen=huono, seksuaalisesti aktiivinen mies=hyvä. Mutta eikö nyt helvetti vie sivistyneeseen ihmisyyteen kuulu se että osaa rikkoa typeriä ajattelumalleja? Ja kenties jopa vastustaa luonnollisia taipumuksia? Lapsikin ehkä luonnostaan ajattelee että hänellä on oikeus kohdella muita miten haluaa ja viedä lelut kädestä ja lyödä, mutta tuollainen ajattelu kyllä saadaan pois oikeanlaisella kasvatuksella.
Kaikista oksettavimpia ovat ne tapaukset jotka pitävät jopa raiskattua naista "pilattuna". Oikein veri kiehuu kun ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta irtosuhteita, mutta arvostan kyllä sellaista miestä, joka tietää mitä tekee makuuhuoneessa.
Mutta en ikinä aloittaisi yhtikäs mitään sellaisen miehenpuolen kanssa, joka selittäisi naama vakavana kuinka kevytkenkäiset naiset /ei-neitsyet eivät kelpaa hänelle todelliseksi kumppaniksi. En vaikka hän kuinka selittelisi näkemyksiään biologialla, lapsuuden traumoilla tai millä nyt löytääkään antamaan taustatukea.
Koska silloin minä en voisi kunnioittaa häntä edes sen vertaa kuin mitä hän kunnioittaa seksuaalisesti aktiivisia naisia. Kaksoisstandardeja suosivat henkilöt ovat minulle totaalinen turnoff ja kertovat, ettei kyseisestä henkilöstä ole kunnolliseksi elämänkumppaniksi.
Se hyvä puoli toki on, että jos/kun jäämme molemmat yksin, niin voimme kumpikin silti paistatella omassa erinomaisuudessamme :)
Noh en minä kenellekkään näitä minun ajatuksia ole koskaan sanonut. Joten et tietäisi että ajattelen näin vaikka törmättäisiin :D enkä todellakaan ole mikään peräkammarin poika.
Kyllä mä luulen että tuonsuuntainen ajattelumaailma tulisi tavalla tai toiselle jossain vaiheessa esille. Varmasti sulla on muitakin valaisevia esimerkkejä tarjota, miten asia x on ok/hyvä/mahtavaa, jos mies sen tekee, mutta naisen tekemänä kaikkea muuta (ja sama päinvastoin).
Mutta tuskinpa me koskaan törmätään, joten jatka vain parhaaksi katsomallasi tavalla :D
Nämä seksipelkoiset pojat on tämän palstan vitsaus.
Kuka enää nykyaikana jaoittelee naisia kevytkengäisiin ja kiltteihin. Ei kukaan normaali mies ajattele tuollaisia asioita, naisessa on tärkeämpiäkin ominaisuuksia. Itse en ainakaan hae naista tuolla perusteella.
Näistä naisia karkeasti luokittelevista kommenteista oikein huokuu epävarmuus ja itsensä tuntemisen puute. Seksuaalisesti aktiivinen (ei edelleenkään tarkoita kevytkenkäisyyttä) nainen on rohkea ja itsevarma, tietää mitä haluaa, ja todennäköisesti osaa ottaa ohjat käsiinsä myös muilla elämänsä osa-alueilla - tämä pelottaa osaa miehistä, koska silloin nainen ei ole miehen egon puristuksissa, vaan pärjää omillaankin. Itsevarmaa naista ei voi alistaa (paitsi hänen niin halutessaan..).
Onnea yritykselle Ap. Kannustamme koko av-palstan voimin sinua missiossasi löytää siveä nainen, jota ei haittaa että mies on jakanut itseään kaikille jotka vain suostuvat ottamaan. Jos ei tässä, niin ehkä ensi elämässä!
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää nykyaikana jaoittelee naisia kevytkengäisiin ja kiltteihin. Ei kukaan normaali mies ajattele tuollaisia asioita, naisessa on tärkeämpiäkin ominaisuuksia. Itse en ainakaan hae naista tuolla perusteella.
Hehehee..
Tietäisitpä vain..
terveisin mies
Vierailija kirjoitti:
Parikymmpinen mies :) Kerrot tarinaa omasta seksuaalisesta epävarmuudestasi. Sinulle sopiikin varmaan samanlainen epävarma tyttö. Et oikeasti halua seksiä joten varminta todeta että sinulle ei kelpaa kuin sellainen tyttö joka ei itsekään halua seksiä :) Et kuitenkaan edusta kaikkia miehiä.
'Siitä puhe, mistä puute' selittää miksi pojat kautta maailman jauhavat tätä itselleen tätä ahdistustaan netissä. Pojilta odotetaan aktiivista seksuaalisuutta mutta eihän se kaikille sovi.
Mutta kun kyse ei ole seksuaalisesti epävarmoista pojista vaan ihan ne macho miehet ja pelurit ajattelevat myös näin..
Naiset tällä palstalla ovat kyllä niin pihalla siitä mitä miehet ajattelevat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymmpinen mies :) Kerrot tarinaa omasta seksuaalisesta epävarmuudestasi. Sinulle sopiikin varmaan samanlainen epävarma tyttö. Et oikeasti halua seksiä joten varminta todeta että sinulle ei kelpaa kuin sellainen tyttö joka ei itsekään halua seksiä :) Et kuitenkaan edusta kaikkia miehiä.
'Siitä puhe, mistä puute' selittää miksi pojat kautta maailman jauhavat tätä itselleen tätä ahdistustaan netissä. Pojilta odotetaan aktiivista seksuaalisuutta mutta eihän se kaikille sovi.
Mutta kun kyse ei ole seksuaalisesti epävarmoista pojista vaan ihan ne macho miehet ja pelurit ajattelevat myös näin..
Jos machomiehillä ja pelureilla tarkoitetaan näitä jotka huiputtavat naisia lupauksilla sitoutumisesta ja sitten hylkäävät kun ovat saaneet mitä haluavat, niin eipä paljon tekopyhempää voi olla. 'Pilaavat' itse naisia roppakaupalla mutta sitten ei 'pilatut' naiset kelpaa? Tuollaisten mielipiteistä ei kenenkään pitäisi välittää.
Täytyy tällaisen 70-luvulla nuoruuttaan viettäneen naisen ihmetellä että onko oikein todellakin totta että näitä edelleen jauhetaan??
Silloinkaan ei enää naisen tarvinnut olla kokematon puhumattakaan että neitsyt että löytäisi parisuhteen.
Itse löysin fiksun miehen joka ei jonkin verran villiäkin nuoruuttani kuulustellut
minulta, samoin ystäväni .
Onko nykynuoriso sitten konservatiivisempaa kuin me silloin aikanaan?
Minusta on todella outoa lukea näitä juttuja jossa vaaditaan naisilta milloin siveyden sipulina oloa ja samaan hengenvetoon haukutaan lahnaksi. Ymmärtäkää nyt miehet että seksuaalisesti halukas ja aktiivinen nainen harrastaa seksiä eikä odota jotain prinssiä saapuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Machot ovat monesti todella epävarmoja. Heidän käyttäytymisensä on samanlaista kuin suurella äänellä räksyttävän pikku koiran. Pelurit ovat taas niljakkeita, suuri osa miehistä on paljon miellyttävämpiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tällaisen 70-luvulla nuoruuttaan viettäneen naisen ihmetellä että onko oikein todellakin totta että näitä edelleen jauhetaan??
Silloinkaan ei enää naisen tarvinnut olla kokematon puhumattakaan että neitsyt että löytäisi parisuhteen.
Itse löysin fiksun miehen joka ei jonkin verran villiäkin nuoruuttani kuulustellut
Minusta on todella outoa lukea näitä juttuja jossa vaaditaan naisilta milloin siveyden sipulina oloa ja samaan hengenvetoon haukutaan lahnaksi. Ymmärtäkää nyt miehet että seksuaalisesti halukas ja aktiivinen nainen harrastaa seksiä eikä odota jotain prinssiä saapuvaksi.
Ei tässä kukaan ole sanonut että nainen ei saisi harrastaa seksiä mutta se nyt vaan laskee miesten mielestä naisen arvoa kumppanina.
Myös sen sinun miehesi mielestä hän nyt ei vaan halunnut tiedustella sinun nuoruuttasi koska olisi voinut pettyä ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kukaan ole sanonut että nainen ei saisi harrastaa seksiä mutta se nyt vaan laskee miesten mielestä naisen arvoa kumppanina.
Myös sen sinun miehesi mielestä hän nyt ei vaan halunnut tiedustella sinun nuoruuttasi koska olisi voinut pettyä ja pahasti.
Oi kamala noita sun selostuksiasi xD Miehisty nyt ensin vähän niin ymmärrät, että miehet tahtovat (siis ihan jo oman ajatusmaailmansa löytäneet miehet) parisuhteelta päällimmäisenä kahta asiaa: säännöllistä seksiä ja vakautta/pysyvyyttä. Loput kivat jutut, kuten rakkaus ja ystävyys sekä jälkikasvu, tulevat sitten heti perästä. Ja ne aikuisuutta ja ehkä kokemuksiakin saavuttaneet miehet tietävät, että tässä mielessä kokematon nainen on riskisijoitus. Jos seksuaalisuus ei ole herännyt, on riskinä, että se ei herääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi vaatia "kevytkegättömyyttä" vain jos on itse samanlainen.
Täh? miksi ei voi vaatia vaikka olisi itse kunnon pukki...
Kysymys on kumminkin henkilökohtaisesta kumppanin valinnasta.
Minä ainakin haluan "puhtoisen" naisen vaikka itse en niin puhtoinen olekkaan.
Ilmeisesti olet siis sitä mieltä että seksuaalinen aktiivisuus on jotenkin huono ominaisuus koska seksuaalisesti aktiivinen kumppani ei sinua kiinnosta.
Et itse kuitenkaan elä arvojesi mukaan joten se kertoo että olet melko tekopyhä etkä pysty hillitsemään itseäsi. Kummatkin hyvin epämieluisia piirteitä ihmisessä.
Seksuaalisuus ei tarkoita ympäriinsä panemista. Sama ihminen voi rakastaa seksuaalisuutta ja hillitä libidoaan. Sellainen nainen on laatua.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus ei tarkoita ympäriinsä panemista. Sama ihminen voi rakastaa seksuaalisuutta ja hillitä libidoaan. Sellainen nainen on laatua.
Millainen on laadukas mies? Onko sellaista? :D
Ihannenaiseni ei ole huora eikä madonna, vaan molempia vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on laadukas mies? Onko sellaista? :D
Eiköhän, miehiä on miljardeja.
Kirjoitusvirheet ovat piinallisia kaikkien miesten kirjoituksissa.
Sinäkö pystyt päättelemään, kuka nainen on kevytkenkäinen?
Minä en ole "kevyt kenkäinen", mutta en todellakaan pysty tekemään tuollaista johtopäätöstä ihmisestä puhumatta hänen kanssaan aiheesta pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Ihannenaiseni ei ole huora eikä madonna, vaan molempia vähän.
Ihanteet on ihanteita. Niitä saa jokaisella olla. Itsellänikin oli ihanteita miesten suhteen. En ihan saavuttanut, mutta olin avoimin mielin. Ja sain miehen, jolla on paljon ominaisuuksia, joita en osannut edes ihannoida, mutta jotka ovat ehdottomasti vaikuttaneet valintaani naida juuri tämä mies.