Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa olla näin lyhyt ja pieni? :/ Muita?

Vierailija
29.10.2015 |

Olen siis 159cm. Painoa about 50kg. Yleensä en edes huomaa pituuttani, mutta tänään salilla joku toinen nainen treenasi samaan aikaan kanssani peilin edessä ja olin kuin pikkulapsi siinä vieressä. Ajattelen, että miehetkin kummeksuvat miniatyyreja. Blääh. Kaippa tää tästä. Tilaan vaikka nettikaupasta jatkojalat tai uudet korkkarit. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 158cm/50kg ja olen aina ollut tyytyväinen kokooni.

En tiedä näkevätkö muut mut sitten jotenkin tosi pienenä kun tuntuu olevan jotenkin ihmeellistä, jos joku on mua lyhyempi. "Siis se on xxx:kin lyhyempi!".

En koe olevani erityisen lyhyt, mutta mitäpä sillä on väliä kun itse olen tyytyväinen.

Vierailija
22/30 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet normaalipituinen ja hoikka ja sinulla on ulkonäkökompleksi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

155 ja muuten elän tämän kanssa, mutta usein on tullut tilanteita, ettei oteta vakavasti. Jopa niin, että kun sanon jonkun ajatuksen, kukaan ei kiinnitä huomioita, mutta kun mieheni sanoo saman asian omanaan, kaikki pitävät ideaa hyvänä. 

Tämä taitaa olla ihan yleisesti naisten ongelma. Jostain syystä miehen sanaan uskotaan enemmän.

Eipä tuo ihan niinkään mene.

Vierailija
24/30 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi nyt ole edes pieni. Kaikki käden ulottuvilla ja miehet mielellään auttavat ottamaan tavaroita ylähyllyltä. Pieni ja taloudellinen. Final answer.

Vierailija
25/30 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon 147cm ja ihan tyytyväinen :)

Vierailija
26/30 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 160cm pitkä ja painan 44kg enkä oo koskaan aatellu et oisin jotenki liian "pieni". Hoikka siis tietenkin, ja jos multa kysyttäis, vastaisin, että oon ruumiinrakenteeltani pitkä ja hoikka. Kai mulla on jotenki sitte vääristynyt omakuva.

Vierailija
27/30 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa olla lyhyt kuin pitkä nainen. Itse olen pitkä ja tämä vasta ahdistaakin.

Vierailija
28/30 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

159 cm pitkä joka painaa 50 kiloa on kylläkin aika lihava.

Heh, tämän kommentin oli pakko olla vitsi. Jos ei ollut, niin laskeppa painoindeksi uudelleen. 

Ei ole painoindeksin mukaan lihava, mutta on nuo minunkin mielestäni jo aika isot mitat vaikkakin normaalit.

-10

Vierailija
29/30 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 160cm pitkä ja painan 44kg enkä oo koskaan aatellu et oisin jotenki liian "pieni". Hoikka siis tietenkin, ja jos multa kysyttäis, vastaisin, että oon ruumiinrakenteeltani pitkä ja hoikka. Kai mulla on jotenki sitte vääristynyt omakuva.

No et säkään ole erityisen pieni. Ylipainoisuus on vaan muovannut kaikki ajattelemaan, että normaalimitat on pienet.

Vierailija
30/30 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sua neljä senttiä pidempi ja saan töissä hoitaa just teidän "voi kun minä olen pikkuinen, hihii"-naisten hommat.

Voisit hankkia itsellesi vähän massaa, jos kerran siellä salillakin käyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän