Olen 190cm mies ja sytyn VAIN alla 170cm naisista

Vierailija

Yli 170cm nainen voi olla kaunis, mutta jokainen sentti lisää vie hänen seksuaalista vetovoimaa alas.

Sitten kun näen hoikan (mutta muodokkaan) 150-160cm naisen, herää seksuaaliset halut ärhäkkäästi. En tiedä mikä siinä on.

Kaunein nainen, jonka olen torjunut, oli 180cm (hän oli ruotsalainen malli, mutta ei mikään iso nimi).

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Lyhyt kroppa on todella erinäköinen kuin pitkä. Noin niinkuin useimmiten. Itsekin viehätyn nimenomaan lyhyistä naisista, tosin olen itsekin aika pätkä.

Vierailija

Mikä tässä oli uutta? Miehet pitävät lyhyistä ja hoikista naisista. Vartalon muodot ovat myös tärkeitä; kapea vyötärö ja vyötäröä leveämpi lanne sekä pienehköt rinnat...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli uutta? Miehet pitävät lyhyistä ja hoikista naisista. Vartalon muodot ovat myös tärkeitä; kapea vyötärö ja vyötäröä leveämpi lanne sekä pienehköt rinnat...

Ilmeisesti pitää paikkansa, koska kuvailit juuri ihannenaisen.

Vierailija

Naisella tulee olla pitkät hiukset, meikkiä sopivasti, käteen sopivat tissit, timmi maha, siististi sheivattu viivapillu ja kyykkyperse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naisella tulee olla pitkät hiukset, meikkiä sopivasti, käteen sopivat tissit, timmi maha, siististi sheivattu viivapillu ja kyykkyperse.

Kysymys kuuluukin, miksi sinulla ei ole tälläistä naista? Mietitään hyvin pieni hetki ja sitten voimmekin nauraa ehkä kenties vähän pilkalliseen sävyyn.

Vierailija

Mikä on tämän avautumisen tarkoitus?

Haluatko jotenkin saada pahaa mieltä aikaiseksi pidemmissä naisissa?

Kaiken mittaiset naiset näyttävät kuitenkin kumppanin löytävän, minullakin on , vaikka olen sinulle liian pitkä.

Toivottavasti sinullekin löytyy, en tiedä sitten moniko 150 cm nainen haluaa sinun mittaista miestä .

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat