Rivari vai kerrostalo?

Vierailija

Kumpaan pitäisi muuttaa Espoossa kahden lapsen ja koiran kanssa?

ensin mietittiin rivaria, mutta kuultiin paljon kauhutarinoita ja usein myynti-ilmoituksissa lukee tyyliin "talkoohenkinen taloyhtiö", joka vähän vie intoa, koska ei olla talkoo henkisiä ja se kuulostaa vaan siltä että talvella aurataan ja kesällä maalataan :D oma piha kuitenkin houkutaa.

kerrostalossa ollaan asuttu aina ennen, ja viihdytty hyvin. Nyt vaan haussa jo suht iso kämppä joten molemmat mahdollisia. Kerrostalo on helppo ja tavallaan sopii meille, kun olemme aika meneviä eikä vietetä ihan hirveästi aikaa kotona. Joskin sielläkin pitää tottakai viihtyä!

eli kumpi? Plussia ja miinuksia?

Kommentit (5)

Vierailija

Mä en ikinä menisi talkoohenkiseen taloyhtiöön, mutta täällä missä asun (Hki, Viikki) viihdyn rivarissa erinomaisesti! Varsinkin koirien kanssa tosi paljon kivampi ku on oma piha. Ja kesäaikaan itsellekin. 

Mutta meillä tosiaan omaan makuuni sopivan epäsosiaalinen porukka täällä. En edes tiedä yhtään keitä muita tässä talossa asuu. Ja kiinteistönhuoltoyhtiö hoitaa lumityöt, pensaiden leikkuut, yhteisten tilojen nurmikonhoidot jne. Itse ei tarvi tehdä mitään.

Vierailija

Viikistä oonki kuullut hyvää! Siel on kans sen verran uudehkoa monilla alueilla. 

Meidän alueella ongelmana just vähän se, että monet asukkaista on eläkeläisiä ja talot vanhoja. Eli ei aina mahiksia sellaseen sopivaan epäsosiaalisuuteen. Ja aluetta ei olla nyt vaihtamassa kovin pitkälle minustakin syistä.

ap

Vierailija

Työskentelen isännöintiyhtiössä, ja sen myötä mulle on syntynyt ehdoton kammo rivareihin. Toki niissä varmasti asuu paljon myös mukavaa porukkaa, mutta tuntuu että AINA töissä ne pahimmat riidat, hankalimmat asukkaat ja suurimmat kyttääjät on rivareissa. 

Eli kerrostaloon muuttaisin itse.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat