Poikaystäväni poikkeaa jatkuvasti sovitusta, mitä mieltä olette?

The Blob

Elikkäs tästä aiheesta löytyy hyvin samankaltaisia keskusteluja mutta ei kuitenkaan aivan täysin samaa aihetta osunut silmiin ja haluankin kysyä mitä parisuhteessa olevat ihmiset näistä jutuista ajattelevat. Minua kiinnostaa myös ko. asiaa harrastavien ihmisten mielipiteet asiasta.

Olemme keskustelleet pilven poltosta asiallisesti, se ei ole minun juttuni mutta poikaystävä tätä harrastaa. Olemme sopineet kuitenkin että tämän ei tulisi kasvattaa mitään täällä meillä kotona, eikä polttaa sisällä, kuten myös ettei hän tilaa tavaraa postitse. Samalla olemme puhuneet että talossamme olisi joku tietty paikka mihin näitä ja asiaan liittyviä tavaroita laitetaan eikä minulla puolestani ole asiaa näihin koskea. Poikaystäväni saa siis ulkona pössytellä, kuten myös bileissä ja kavereillaan ja saa hallussaan pitää kavereilta saatua.

NO itse ajattelin että tämä on hyvinkin selvää kun asiasta keskusteltiin ja molemmat myöntyivät näihin asioihin. Olen kuitenkin huomannut toistuvasti että poikaystäväni "jemmailee" tavaraa ja löydän ne vahingossa mukavana yllätyksenä ties mistä kun siivoan. Olen aina ottanut asian puheeksi ja oikein suuttunut, poikaystäväni ei uskonut ja kerran tai kaksi heitin hänen hatsinsa menemään. Jälkeenpäin pahoittelimme asiasta ja sovimme taas pysyvämme ruodussa. (eli en itse heitä tavaraa pois ja mies ei piilottele). Tätä on kuitenkin toistunut ja tänään ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin avatessani postin huomasin että mies oli saanut kirjeen jossa oli tavaraa. Mies on itse tällä hetkellä poissa kotoa enkä tiedä mitä teen. Olen hyvin väsynyt näihin keskusteluihin, joiden pitäisi mielestäni olla hyvin selkeät enkä toisaalta jaksa tapella. En ole vielä maininnut asiasta mitään. Olen itse nyt aika viimeisimmilläni raskaana. 

Kirjeitse en siedä tavaran saantia/vientiä koska meille on kerran käynyt niin että vuokra rivitalo asuntoomme (jossa asumme edelleen) tuli kolme vartijaa jotka olivat havainneet mieheni kirjeen. Vartijat tullista tutkivat talomme ja antoivat varoituksen. Tästä päivästä lähtien (n. 1 vuosi sitten) olemme sopineet että kirjeitse tätä ei enää tapahdu. Luulisi että asia olisi ollut myös hänelle kiusallinen sillä hän joutui jopa vierailemaan poliisiasemalla. 

Mieheni on muuten kunnollinen eikä harrasta tätä edes joka viikko, enkä itsekään "vihaa" pössyttelijöitä, vaan heitä on meillä myös ystävinä. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä? 

PS: toivon ettei tämä johda keskusteluihin raittiit vs juopot vs pössyttelijät..Tai vastaaviin.

Kommentit (2)

Vierailija

Hmm tämä on nyt kyllä SISKON ensimmäinen kirjoittama aihe täällä. Mutta mukavaa että tulee vastausta nopeasti, vaikka tietysti olisi hyvä että se jollain tavalla liittyisi/auttaisi tässä asiassa. :P Kiitoksia kommentista kuitenkin. :) 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat