Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Newbie-vaatteiden kirppis Facebookissa...

Vierailija

Onko kukaan muu tuolla? Välillä pyörittelen silmiä noille hinnoille, valkoinen perus bodykin saattaa olla 6e, koska siinä on Newbien lappu. Ne on ihan perus Kappahlin vaatteita! Ei mitään superhyvää laatua edes. Itsekin liityin tuonne, koska Newbien vaatteet on nättejä, mutta tuolla ryhmässä ollaan oikeasti jo jotain Newbie-hulluja...

Nytkin joku myy tavallista bodya 13 eurolla ja kun joku tuli kysymään, että eikö tämä uutena maksanut 8-9 euroa, niin vedettiin herne nenään. "Pidän tämän mielummin aarteena kuin myyn halvalla pois"  voi jestas, mikä noissa vaatteissa on niin ihmeellistä... Ei ne hinnat oikeasti ole niin huimia kaupoissakaan, ja laatu on mielestäni ihan sama kuin Lindex, Kappahlin muut vaattet ja H&M. Ja arvo laskee yhtä nopeasti... 

Kaipa noi Newbien vaatteet on kohta uus muumimukit :)

Kommentit (8)

Vierailija

Häh, ihan oikeesti? Kaikkea sitä... ihmisillä on kyllä ylimääräistä rahaa, jos haluavat maksaa kauheita hintoja joistain käytetyistä trikooräteistä. Vai siis ostaako joku noita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Häh, ihan oikeesti? Kaikkea sitä... ihmisillä on kyllä ylimääräistä rahaa, jos haluavat maksaa kauheita hintoja joistain käytetyistä trikooräteistä. Vai siis ostaako joku noita?

Tarkoitin siis, että ostaako joku noita ylihintaisena?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin siis, että ostaako joku noita ylihintaisena?

No ilmeisesti, kun noilla hinnoilla jatkuvasti myydään...

ap

Vierailija

Itsekin olen siinä ryhmässä enkä ole huomannut että siellä pyydettäisiin käytetystä enemmän kuin uudesta. Musta Newbiet ovat ehdottomasti kauneimpia lastenvaatteita, ja hinta-laatu -suhde kohdallaan. Käytettynä olen ostanut sellaisia vaatteita mitä ei enää kaupasta saa uutena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen siinä ryhmässä enkä ole huomannut että siellä pyydettäisiin käytetystä enemmän kuin uudesta. Musta Newbiet ovat ehdottomasti kauneimpia lastenvaatteita, ja hinta-laatu -suhde kohdallaan. Käytettynä olen ostanut sellaisia vaatteita mitä ei enää kaupasta saa uutena.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/12118657_1020...

"Ihanat kerran päällä olleet newbien pehmeät farkut. Kerran pesty ja ovat todella hyvässä kunnossa. 11.40 spk "

Ostin nää just torstaina uutena 10 eurolla Kappahlista.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/12072626_1015...

"Valkoiset Newbie nappipökät, 62cm. Ruskeaa tahraa nappien vieressä ja vas. reidessä. Normaalipesussa + Vanish ei lähtenyt. Muulla en ole kokeillut. Ks. lisäkuva kommenteissa. Koiratalous.
Hinta 4,4€ spk"

Järkyttävät tahrat, saattaisin ehkä ottaa vastaan ilmaiseksi, todennäköisesti jäis silti käyttämättä.

Tässä muutama esimerkki.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kait ne on nyt niiiiin in! Vähän kuin ne Bamse-vaatteet jokunen vuosi sitten...

Ai niin nuo! Mulla ei tainnut olla Bamse-huippuaikana vielä lapsia, mutta Bamse-hulluus oli kyllä palstalta tuttu ilmiö. Sai niitä vielä Lindexistä, kun esikoiseni syntyi. Tais niitä tulla käytettynä meillekin, mutta panin kiertoon, en tykännyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat