Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäiskö mun nyt vaan jo syödä toi suklaalevy?

Vierailija

Vastasin cittarissa kyselyyn yks päivä ja sain palkkioks fazerin sinisen jonka ajattelin viedä kaverille lauantaina, kun itse laihdutan muka. Oon nyt ajatellut sitä levyä joka päivä ja yrittänyt korvata sitä suklaan himoa esim. banaaniletuilla ja tummalla suklaalla, jota piti syödä pikkuhiljaa, mutta söin koko levyn, joten oon ne kalorit saanut moninkertaisena joka tapauksessa.

Nyt jos söisin sen jo, niin ehkä voisin rauhoittua ja olla ihmisiksi!

Kommentit (10)

Vierailija

Älä syö, jos oot jo päättänyt sen kaverille viedä. Mutta: nyt on hyvä tilaisuus opetella sitä kohtuullista syömistä. Tummaa suklaata voi syödä vaikka joka päivä, mutta pari palaa vain.

Vierailija

No aattelin kans, että se pettymys itseen on valtava jos nyt annan periksi.

Täytyy kyllä rukata tuota laihdutussuunnitelmaa, kun tämä ei nyt hyvin toimi näiden himojen kanssa.... Pari päivää meni hienosti viime viikolla, kun oli terveelliset ateriat ja hyvä ruokarytmi, mutta nyt on menny ihan päin persettä kun oon stressaillu kaikesta ja lipsunut ruokien suunnittelusta ja laitosta. ap

Vierailija

Kokeile kromi-tabletteja. Mulla ne ainakin vähentää tai jopa poistaa makeanhimon. Olen ottanut aamulla ja päivällä yhden tabletin, tosin nyt en ole niitä syönyt vuoteen.

Olen nuoresta asti kärsinyt pahasta makeanhimosta. Karkkia on ollut  pakko lähteä hakemaan vaikka kuinka myöhään illalla, muuten en ole saanut rauhaa. Kumma kyllä, olen silti aina ollut alipainon rajoilla. Iän tullen tuo on ONNEKSI helpottanut. Nyt suklaanhimoa on lähinnä viikon verran ennen kuukautisia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat