Surkein lahja, jonka olet saanut?

Vierailija

Ja tänne ei nyt tarvitse tulla sanomaan "jokainen lahja on arvokas!!1" vaan kertokaa ihan suoraan, mikä on surkein saamanne lahja? Kuka antoi ja mikä lahja kyseessä?

Itse sain tädiltä hänen ulkomaille muuttaneen tyttärensä (eli serkkuni) vanhoja vaatteita. Ei kai siinä muuta kun että serkku painaa reilut sata kiloa ja itse olen s-kokoa. Täti vielä sanoi "No kun te olette *Katrin kanssa suunnilleen samaa kokoa" ja hymyili vittumaisesti päälle. Että hyvää syntymäpäivää minulle vain :D

Sivut

Kommentit (389)

Vierailija

Rikkaimuri synttärilahjaksi aviomieheltä..tosi hankala käyttää ja tyhjentää, vielä iso ääni ja koko..kökkö ja ajatuksena paska.

Vierailija

Äidiltäni Rexona deodoranttia ja mummoltani mamelukit teini-ikäisenä joululahjaksi. Deodorantti tuli toki käytettyä mutta en sitä soveliaaksi lahjaksi osaa mieltää. Mamelukit heitin roskiin jo jouluaattona.

Vierailija

Veljeni on ollut pienestä saakka herkkujen perään ja aina, siis aina lapsena ja nuorena sain suklaarasian josta oli ne paremmat suklaat syöty Minulle sitten jätetty jotain rommi-konvehteja. Yyh.

Vierailija

Kuori, jossa sisällä paperi, jossa antaja ilmoitti lahjoittaneensa "minun puolestani" jonnekin kehitysmaahan parikymppisen. 

Mikä tässä on tarkoitus? Kehuskella omalla hyvyydellään? Minä en saanut mitään muuta kuin tiedon, että hän on lahjoittanut johonkin kohteeseen rahaa. 

Vierailija

No sain isältäni 20w lahjaksi päiväykseltään umpeutuneen Digimon-joulukalenterin. Ja mun synttärit on siis huhtikuussa. En ollut kyllä mitään toivonut, ja sanoinkin lahjan saatuani, että tämähän on aivan liikaa.. :D 16-vuotiaana iskä anto mulle kolme vanhentunutta röllisuklaamunaa.

Vierailija

Kutonen jatkaa... 

Ehkä tänä jouluna ilahdutan häntä puolestani lahjoittamalla Suomen Sisulle parikymppisen "hänen puolestaan" :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No sain isältäni 20w lahjaksi päiväykseltään umpeutuneen Digimon-joulukalenterin. Ja mun synttärit on siis huhtikuussa. En ollut kyllä mitään toivonut, ja sanoinkin lahjan saatuani, että tämähän on aivan liikaa.. :D 16-vuotiaana iskä anto mulle kolme vanhentunutta röllisuklaamunaa.

Ja siis Digimon kalenteri oli suklaakalenteri, tarkennuksena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

3, mitkä on mamelukit? :D Jos nyt ei lasketa sitä Muumilaakson kalaa.

Ap

Shortsipituiset alushousut. Lahkeissa monesti pitsihörhelöreunus.

Vierailija

Itse annoin kerran surkean lahjan. En keksinyt poikaystävälle mitään, en siis MITÄÄN, niin sitten päätin ostaa pöytälampun. Ei hän kyllä sellaista tarvinnut, mutta kun pakko oli jotain keksiä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuori, jossa sisällä paperi, jossa antaja ilmoitti lahjoittaneensa "minun puolestani" jonnekin kehitysmaahan parikymppisen. 

Mikä tässä on tarkoitus? Kehuskella omalla hyvyydellään? Minä en saanut mitään muuta kuin tiedon, että hän on lahjoittanut johonkin kohteeseen rahaa. 

ja mistä edes tiedät että on mitään lahjoitaanut??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

7, mikä ihmeen vuori vanhaa suklaata isälläsi on kaapin perällä ja miksi? :D

Ap

En ihan itsekään ymmärrä, mutta kai se aina hätääntyi niin paljon kun tajusi että likalla on taas synttärit ja alkoi kaapeistaan penkomaan jotain mikä olis tarpeeksi lahjamainen ja päätyi näihin. :D Oon kyllä siis ihan normaalejakin lahjoja saanut, välillä. Kerran sain pari vanhaa uistinta, mutta niistä kyllä ihan tykkäsin, tuli käyttöön.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat