Raskaana ja mies murjottaa
Alkuraskaus menossa ja mies murjottaa tyyliin 'näkyy naamasta kun jättää saamasta'. Ennen raskautta asiat oli ihan ok, ehkä jotain pientä jännitettä joissain asioissa. Tuntuu ikävältä olla 'tässä tilassa' huonovointisena ja väsyneenä kun toinen vaan lisää taakkaa. Voihan perse, pieleen meni :(
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Alkuraskaus menossa ja mies murjottaa tyyliin 'näkyy naamasta kun jättää saamasta'. Ennen raskautta asiat oli ihan ok, ehkä jotain pientä jännitettä joissain asioissa. Tuntuu ikävältä olla 'tässä tilassa' huonovointisena ja väsyneenä kun toinen vaan lisää taakkaa. Voihan perse, pieleen meni :(
Raskaana oleva mies kannattaa jättää ja etsiä nuorempi ja komeampi uros. Mies
Tuo alkuraskauden väsymys on jotain ihan hirveää. Toivottavasti se loppuu pian! Osa miehistä vaan tuntuu olevan sellaisia etteivät ne osaa ymmärtää asioita, joita eivät itse ole kokeneet.
Kun mä olen ollut raskauden tai muun syyn takia huonossa hapessa niin ei mun mies ole edes puhunut seksistä tai yrittänyt. Se on sitä mieltä ettei hän halua vaan runkata itteään muhun.
Onko sun mies kiukutellut ennen vähentyneestä seksistä? Kai teillä on ennenkin ollut elämässä hiljaisempia kausia syystä tai toisesta. Vai voisko nyt kyseessä olla jotain muutakin, kyllähän mies tajuaa että alkuraskaus on väliaikainen tila ja menee ihan ajan kanssa ohi. Miten esikoisen aikaan teillä oli seksiä?
Eikä mitään nyt ainakaan kannata yrittää vaan pahinpana marttyyrina sitten jeesuksen kiukutella kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkin, kun raskaana ymmärrättekö raskaana. Sitten tulee se synnytys, imetys, taapero-, uhma-, murrosikä, jne. Kyllä se perheen perustaminen on niin raskas ponnistus!