Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäi paha mieli seksipuhelusta...

Vierailija

Olen siis töissä viihdelinjalla ja juttelin pitkään erään miehen kanssa. Mies oli asiallinen ja puhelu meni hyvin, kunnes ihan puhelun loppuvaiheilla taustalta kuului lasten ääniä kun tulivat samaan huoneeseen missä isänsä puhui. Mies ei sillä hetkellä sanonut mitään kauheaa, mutta jäi lasten kannalta jotenkin surettamaan :( Yleensä en jää miettimään asiakkaita

Kommentit (14)

Vierailija

Onko vieläkin olemassa tällaisia viihdelinjoja. Missä vaiheessa lapset tulivat huoneeseen? Mitä miehet puhelun aikana tekevät, masturboivat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko vieläkin olemassa tällaisia viihdelinjoja. Missä vaiheessa lapset tulivat huoneeseen? Mitä miehet puhelun aikana tekevät, masturboivat?

On olemassa, mutta nykyään niihin soittelee moni yksinäinen joka kaipaa vaan juttuseuraa. Ja on niitäkin jotka soittelee seksipuheluita, jotkut masturboivat samalla. Tosi monenlaisia puheluja. Lapset tulivat kun mies oli lopettelemassa puhelua ja sanoi että haluaa soittaa kiihkeälle naiselle uudestaan.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kun kyselen vähän ohi aiheen, mutta miten pääsit töihin tuonne? Itseä kiinnostaisi.

Googlailin "seksilinjat" tai "viihdelinjat". Löytyy niitä yrityksiä, laittelin spostia niihin :) En nyt viitsi sanoa nimiä...

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun vastasit :) t.4

Toki! Itsekin jouduin kyselemään ja etsimään, niinhän se vain selviää :)

ap

Vierailija

No mikä siinä nyt jos ei lapset kuulleet mitään epämääräistä.

Kauanko olet tehnyt tuota?

Pahaa mieltä ja kuvotusta siinä hommassa on luvassa mielin määrin, vaikka minäkään en tehnyt hommaa kovin kauaa edes.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Suurin osa miehistä ei pidä sinua enää tyttöystävämateriaalina kun tuollainen tulee ilmi. Olet pelkkä pano, korkeintaan. Itse en mielelläni edes katso seksityöläisiä, he eivät ole ihmisen katseen arvoisia.

Vierailija

Ei ole tavoitteena saavuttaa "suurinta osaa miehistä". En varmaan tästä kerro muille juuri sen takia ettei joudu selittelemään, mutta itse suhtaudun tähän kuin mihin tahansa puhelinasiakaspalveluun.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Suurin osa miehistä ei pidä sinua enää tyttöystävämateriaalina kun tuollainen tulee ilmi. Olet pelkkä pano, korkeintaan. Itse en mielelläni edes katso seksityöläisiä, he eivät ole ihmisen katseen arvoisia.

Ohhoh. Jos joku on surullista katsottavaa niin sinä.  Ap vaikuttaa lämpimältä, asialliselta ja ahkeralta; ihan itse kaivanut työpaikkansa kiven alta. Se on minusta arvostettavaa. Tekee leipänsä eteen työtä, joka ei varmasti ole helppoa ja pitää miettiä vähän kaikenlaista. Sinulla sen sijaan taitaa olla vakavanpuoleisia tunne-elämän häiriöitä. Luulenpa että kumppanina elämä ap:n rinnalla on paljon mukavampaa kuin sinun. Mitä tulee ihmisen katseeseen, niin taidat ihan itse olla vailla ihmisen katsetta. Ei noin hirveää arvomaailmaa tule jos on saanut osakseen rakkautta. Tsemppiä ap;lle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Heh, eiköhän se "tyttöystävämateriaalin" arvo tule jostain ihan muusta. Itse en tuollaista työtä tekisi, mutta tunnen yhden nykyään jo vanhemman rouvashenkilön, rikkaan seurapiirirouvan, joka ihan harrastuksena teki tuota työtä kultaisella 90-luvulla. Oli monella tapaa villi nainen, mitä olen myöhemmin juttuja kuullut (olin silloin itse kovin viaton ja nuori, en olisi tajunnutkaan mitä "täti" touhuaa). Eikä kyllä naisen vientiä nämä kommellukset vähentäneet yhtään. On jo ties kuinka mones rikas aviomies kierroksessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Suurin osa miehistä ei pidä sinua enää tyttöystävämateriaalina kun tuollainen tulee ilmi. Olet pelkkä pano, korkeintaan. Itse en mielelläni edes katso seksityöläisiä, he eivät ole ihmisen katseen arvoisia.

Mitenkäs sitten suhtaudut perheenisiin, jotka noita palveluja käyttävät? Hehän koko homman mahdollistavat kysynnällään?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat