Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ava-kanavalla 21.00 vuosia nuoremmaksi

Vierailija
28.10.2015 |

Kukka-Maria on kärsinyt huonosta ihosta ja paino-ongelmista koko ikänsä. Painon ja jojoilun hän on saanut kuriin, mutta iho-ongelmiin ei ole pitkään jatkuneista hoidoista huolimatta löytynyt ratkaisua.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tätimäinen lookki lopputuloksena. Tyyppi on tuon jälkeen leikkauttanut hiukset lyhyemmiksi ja nuortunut entisestään.

Vierailija
42/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki muu laitetaan viimeisen päälle, niin miksi ei käydä jalkahoidossa jos laitetaan avokantaiset kengät??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ karvainen ukko ja eipä näitä ohjelmia tule katsottua.

Tämän jakson jumitin sohvan nurkassa ja onhan tuo loppukuvissa esiintynyt nainen kaunis kuin mikä.

Kurveja kuten olla pitää ja kampaus nostaa makeasti poskipäät mukaan.

Puheissaan tämä neiti mainitsi, että haluaa olla naisellinen nainen ja se nostaa pisteitä paljon.

Kyllä naisen pitää olla nainen eikä joku hybridi kummajainen joka hakkaa halot ja vaihtaa öljyt autoon.

Mä en tarkoita että pitää olla hellan ja nyrkin välissä, koska kotiduunit kuuluu molemmille.

Mutta kyllä mä haluan olla se joka avaa oven, kantaa kassit ja ottaa takin pois narikassa.

Muutenkin mikään ei ole sen upeampaa kuin silloin tällöin vetää romantiikka tappiin ja kyhätä vaikka kynttiläillallinen tai slumpata aamianen sänkyyn ihan ilman syytä.

-petsku

Vierailija
44/47 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23-vuotias on pikkutyttö.

Mee nyt haahka helvettiin potemaan tota ikäkriisiäs. Noloa. 

Vierailija
45/47 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne sen tatuoinnit oli ihan järkyttävät. Siis aivan liikaa naisella tollane määrä tatuointeja, ei ole kovin nättiä naisella...

Vierailija
46/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi! Onko tämä se sama VASTA 36-vuotias kuusikymppisen näköinen JOKA LAITTELEE PISTOKSIA JA BOTOKSIA JA TÄYTTÄÄ HUULIA JA KAUKANA VIEHÄTTÄVÄSTÄ!!

Sitten ottaa operaatioiden jälkeen kuvat: nyt ja kuvat jostain aiemmin....

Onko tämä se sama joka nyt HÖPÖTTÄÄ JONKUN HELVETIN KASVOJUMPAN NOSTANEEN LUOMET SUN MUUTA!

Kuka uskoo tuota kuraa?

Raukka on erittäin ennenaiksiesti vanhentunut ja varmaan luomensa leikannut ja pistoksia ottanut ja kehtaa höpöttää!

Sama aiemmissa jutuissa: uusissa on aina otettu piikkiä ja täytettä ja silti ollaan kuin justiina pahimpina päivinään.

Yhdessä googlatussa jutussa väittää kerrostalon veden pilanneen ihonsa!

Uskoo vaan itse noihin - ei sitä että on elämänsä röökännut....

Nimenomaan halusin tietää kuinka vanha tuo justiina jo on. Veikkasin 70. Oikea ikä 35-36.

Vierailija
47/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama KUKKA MAARIA kuin joka tämän jutussa väittää taas kasvojumpan tuoneen tuloksia? Ahh hahhhhhhh uskokaa vaan!!!! Järkyttävää että kaikkea sitä totena uskotaankin ja kirjoitetaan.

Tyyppi kertoo itse pistoksia ottaneen.

Aiemmassa jutussa jossakin oli taas joku ja jotakin vaivaa ja verrokkina kuvat ennen ja jälkeen : outoa vaan että ne jälkeen kuvat on aina feikkijuttujen jälkeen.

Minäpä kerron: kasvojumppa EI NOSTA ENNENAIKAISESTI VANHENTUNEEN RUPUSEN LUOMIA. Höpöjuttuja!

Jos siis kyseessä on sama Kukkamaaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi